Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Oi luojaluojaluoja! Syksy on vienyt naisesta mehut monen osatekijän vaikutuksesta. Ei ole päivässä riittänyt tunnit salille menoon, uni ollut vähällä muutenkin ja kalenterissa merkintä joka tunnin kohdalla. Kaksi kuukautta se kesti mutta tänään on palattu kotiin - sali kutsui viimein! Pari viime viikkoa olisi ollut jo aikaa ja mieli jokseenkin menossa, mutta muutaman kuukauden stressistä kroppa oli niin lopen väsynyt vieläkin että ei se puntti ois noussu. Pitkät unet ja kotona kökkiminen keräs energiaa ja tänään sain sen purkaa pois ensimmäisellä salikerralla viikkoihin.

Pukkarissa olin niin into piukeena että epäilin jo pääsenkö laitteille asti ollenkaan. Turpa mutturalla portaissa tietysti kun on vauhti päällä. Onneksi treenipainot ei ollu laskenu paljoakaan tauosta huolimatta.

Veri kiertää kehossa, hengästyttää, sydän pumppaa, syke tuntuu pitkästä aikaa, lihakset saa kaipaamaansa ärsykettä ja jalat tärisee sarjan jälkeen. Ei voi olla tunnetta parempaa. Ei tätä onnea voi sanoin kuvata.

Vain toinen punttimimmi sen ymmärtää ;)

Sainko tästä varmasti tarpeeks dramaattista :D

Ilostutti eilenillalla ja vielä tänään! Sain eilen jalkaprässissä 100kg rajan rikki. :puntti: Jollekkin teistä se on varmaan jo pilipali paino, mutta ei mulle. :) ( Eikä yhdelle miehellekkään jolla oli prässissä pienemmät painot ennen mua.......... :hyvä:) MUAHHAHHHAAAA!! :dance:

- Kaks uutta, mahtavaa tatuointia<3
- Kuulin että kaverin kämppä on vapautumassa eli voisin ehkä saada sen :)
- Näin Jutan ja Godzillan Subissa :)
- Kohta on joulu =)

Otin tänään kyykystä ykkösmaksimina 2.5kg yli oman painon ja vielä yli 90 asteen kulmalla, täysin laillinen raw-nosto siis :haart: Mulla ja kyykyllä on pitkään ollut vaikeuksia toistemme kanssa, mutta näköjään kolmen päivän lepo ja edellisen viikon täysin voimanostotreenistä poikkeavat jumpat tekivät tehtävänsä.

Tänään on syöty paljon hyvää JA terveellistä ruokaa, mahtavaa ! Lisäksi erittäin hyvä treeni takana :) Sisälsi vatsoja, nyrkkeilyä, seinäkiipeilyä yms. toiminnallista :D Kivaa vaihteilua :)

Super Mopsi80 !!!! :kippis1:

Täällä alkava viikonloppu, eilisen salin tuntee vielä yläselässä ja olkapäissä - IHANAA.
Ja ehkä "hiukan" lisänä duunista tullut singnaali etenemisen suhteen, isot rattaat pyörimään pikku hiljaa :dance:

Alan olla vihdoin flunssasta toipumassa ja tänään töiden jälkeen salille, viikko edellisestä treenistä! muutenkin vapaa vkl eessä ja samoin poikaystävällä kenen kanssa ei aina yhteisiä vapaita ole. Sade vaihtu auringoksi ja muutenkin nyt hyvä fiilis!

Tein tänään pitkästä aikaa ihan rehellisiä punnerruksia ja huomasin että menevät paljon kevyemmin. Edistystä siis, hyvä minä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom