Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Näin peilikuvallani ensimmäistä kertaa piiiitkän käsivarsisuonen ihan pinnassa <3 Sitä olenkin tässä hivellyt ihastuneena koko päivän :D

Moikka kaikille! Paljon oon lueskellu Pakkotoistoa ja myös mimmien puolta mutta omat kirjoittelut on jääny vielä tähän päivään asti kirjoittamatta. Ajattelinkin sit, että voisin aloittaa tällaisilla ilosilla asioilla :) Tajusin toissapäivänä vihdoista viimein miten maastaveto kuuluu tehdä :D Pitkään yritin sitä sisäistää ja toissapäivänä se sitten vaan lähti menee niinku olin kuvitellutkin sen menevän :D ! Hyvä fillis tuli!

2 kk treeniä takana ja tuli nyt käytyä Inbody-mittauksessa ja olin niin iloinen kun en aavistanut, että rasvaprosentti on niin matalalla :) Ja lihaksiakin löytyi tietty. Tokihan sitä näkee peilistä tähän mennessä huiman muutoksen (en ikinä uskonut 2 kk:ssa voi päästä tähän ja kun vielä kaikkea pikkuvaivaa ollut ettei ole päässyt höyryämään täysillä) mutta silti mielessään näkee vielä sitä samaa rasvaa joka puolella mitä oli alkukesästä. Mielessä tuo kehonkuva varmaan muuttuu hitaammin. Kyllä tästä vaan kelpaa jatkaa.

Mua kehuttiin lihaksikkaaksi! Ai että teki höpöä! :) Ja siis, entiseen minään verrattuna sitä taida nykyään ollakin (yläkropasta..), mutta vielä on paljon rautaa taottavana, että voisin itseäni hyvillä mielin OIKEASTI lihaksikkaaksi kutsua. Mutta suunta on ainakin oikea kun kerran muutkin sen muutoksen huomaavat. Tättärää, tästä on hyvä jatkaa :)

Kävin uudela salilla ja treenin jälkeen joku vakkari tuli kyselemään kauan olen treenannut ja sanoi että teen aika vaikuttavilla painoilla :) Huono päivä muuttuikin aika kivaksi.

Ilahduttaa salillakäynti ylipäänsä :) Olen tehnyt tätä vasta muutaman viikon, mutta tuloksia huomaa ja olen suorastaan superinnostunut tästä touhusta! Treeni ei aina kulje ihan toivotunlaisesti ja tekniikat vielä vähän haparoivia, mutta silti lepopäivinäkin vain odotan että pääsisi salille. Sitten vielä kun tapaisi jonkun yhtä innostuneen, poikaystävä&kaverit ei oikein ymmärrä tätä mun hypetystä.. :hyper:

Koin tänään viikon ensimmäiset kaksituntia kun en surrut tai kaivannut mun tyttöystävää joka lähti viikko sitten maanantaina vaihtoon ranskaan ja tänä tiistaina ilmoitti että suhde on ohi kun se haluaa pitää sielä hauskaa eikä kaivata mua. Ne kaks tuntia koin treenatessa thaiboxingia, joissa kivusta päätellen mursin yhen kylkiluun. Nyt on hyvä keskittyä tähän jomotukseen ja huomena opettelen torjuun potkut paremmin.

Sain tänään ekaa kertaa penkistä ylös muutakin kuin tangon. Ja ihan koko sarjan jaksoin vetää. Että olis vissiin voinu lisätä vähän enemmänkin.

Tänään (tai oikeastaan eilen) ilostutti se, kun olin venyttelemässä ja katoin ku salin PT ettii jotain. Lopulta löysi mut ja kehu mun ahkeruutta ja menetettyä 6,5 kiloa. :) tuli taas niin paljon motivaatiota, että oksat pois! :)

Ärsyttävän työyön jälkeinen hyvä aamupuntti. :) Sauna vielä kruunas sen fiiliksen, mikä hyvästä treenistä jäi.. Nyt hyvillä mielin nukkumaan, jospa seuraava yö töissäkin menis paremmin!

Itse itselleni visioima uusi kolmijakoinen saliohjelma: 1. yläkroppa 2. keski- ja alakroppa 3. Koko vartaloa kurmuuttavia liikkeitä kahvakuulalla ja levytangolla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom