GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Uusi ihana sohva ja vapaa viikonloppu! :)

Viime kevään läskeimmistä ajoista ikinä painoa on lähtenyt melkein 6kg, mä oon painanut näin vähän viimeksi lukiossa vanhojen tanssien aikoihin. Ja tää kaikki ihan maltillisilla miinuksilla siten, että mukaan on mahtunu myös rentoja viikonloppuja hyvän ruuan ääressä ystävien kanssa... Tuntuu, että näin hidasta tahtia pollakin jaksaa vaikka miten pitkään, joten saatampa olla ensi kesänä ensimmäistä kertaa omasta mielestäni rantakunnossa :)

Huonona puolena tässä on, että keväällä ostetut farkut olivat syksyllä isot... ja syksyllä ostetut on nyt isot. Samoin toppahousut, niitä tarranauhoja ei saa enää säädettyä silleen et ne kestäis kunnolla jalassa. Villakangastakki roikkuu vähän, syksyllä ostetut alusvaatteet ympärysmitalta isoja (kuppikoko ei oo muuttunu mihinkään :D). Viime kesänä ostetut farkkushortsit saa kiskastua päältä pois avaamatta nappia... Mä en tätä alottaessa yhtään tajunnu aatella, et vaatekaappi menee uusiks. Opiskelijan kukkaro ei tykkää.

Tänään ilostutti ihana aurinkoinen sää, kyllä noi lumet vielä sulaa pois ja kesä sieltä tulee :)
Tietenkin viikon treenit suju hyvin, ja saa olla tyytyväinen itseensä myös sillä saralla!

Mave sujui oletetulla tavalla tauon jälkeen, hiukan hakusessa vielä, mutta näyttää ja tuntuu paremmalta. Flunssa on toivottavasti siis jo takanapäin :)
Olin jo melkein unohtanut yhden jalan kyykyn, enkä ole alun testauksien jälkeen sitä juurikaan treenaillut. Testailin aamulla ja sehän meni. Molemmilla jaloilla :D
Mun tasapaino on aivan surkea, joten ei nuo mun kyykyt ole mitään kaunista katsottavaa. Edistystä on kuitenkin odotettavissa tässäkin asiassa, nyt kun löysin sen oman optimaalisen kallistuksen tähänkin.

Ihanaa, se koitti vihdoin! Älyttömän kaivattu vapaa!! Nimittäin, äsken alkoi talviloma ja odotettu standupmiitti myöskin tänään illalla! On aikas fiilis nyt kyllä ilmassa..!! :dance2:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Jeah jeah jeah! Salireeni teki sen jälleen! Mennessä salille oli työasioista aivan törkeen hirveen itkunen, surullinen, tapan jonkun, elinotsassa -olo, muttah: jälleen kerran fiilis muuttui parin sarjan jälkeen. Lihaksiin sai huippu tuntuman, saliseura oli mukavaa, ei tympässy sitten yhtään ja olo oli retee tehä kaikki. ihan. loppuun. asti. Jes! Nyt vielä tietää, että venyttelyjen jälkeen pääsee sänkyyn lötköttämään, ja että siitä hetken päästä simahtaa murehtimatta yhtään mitään. Parhautta:haart:

Mun räkätauti alkaa olla voitettu :D Tänään ei oo tarvinnut niistää enää juuri ollenkaan, ja uskaltauduin salillekin vetämään selkä-hartia-rinta -treenin. Yläkroppa alkoi olla niin perhanan jumissa, että oikein kipiää teki, mutta nyt on taas parempi olo kun sai lihaksiin vähän pumppia :D

Minä ja leuanvedot!?!?!

Nyt kyllä ilostuttaa!! Viikon flunssailun jälkeen uskaltauduin ekaa kertaa lenkkipolulle sillä ajatuksella, että hissuttelen, ja sitten kotona painoilla teen vähän yläkropan voimaa. Lenkin varrella on ulkojumppapiste, ja päätin kokeilla pystynkö vetämään leukoja siellä. JA SAIN 2 x 2 !!!
En oo ennen edes ihan pelkällä tangolla kokeillut, salilla kun on niin mukavan helppo laite missä polvet saa vähän tukea.
Ja kotona vielä pystypunnerruksiinkin sain lisätä lisää painoa!!
Ehkä flunssan pakottama lepoviikko olikin lihaksille täysin tarpeen... :)

Huh. Asunto-ongelmat ratkastu vuoden loppuun saakka. Oma elämä näyttää muutenkin lupaavalta, kun paljon puhutusta paskasta työllisyystilanteesta huolimatta koulukaverit on saanu ihan hyvin sijasuuksia itelleen. Lisäksi vuoden sisään tapahtuva muutto ei tunnu samalla tavalla tyhjän päälle hyppäämiseltä, sillä oon saanu treeneistä saanu semmosia tuttuja, joita voi nähdä muulloinkin. En mä ookkaan ihan epäsosiaalinen. Jotenkin sitä on aatellu, että eihän kavereita saa muuten kuin opiskelupiirien kautta :D

Edit. lisäksi opin maustamaan soijapaloja

Luulin että mulle ois flunssa tulossa, mutta äskeinen lenkki meni ihan kuin siivillä ja suorastaan uhkuin voimaa. Siistii, ehkä selviän hengissä Helsinki City Runista :D

Jaksoin tänään aamulenkille ja mahtava rinta-olkapääreeni eilisen selkäreenin jatkeeksi. Sunnuntain ois jalat. Ootan innolla!! Kyl vaan reenikaverista on hyötyä ja iloa:))

Kerrankin ilostuttaa olla töissä, tulee hyvä palkka pääsiäisen pyhistä. Lisäksi sali on ihan tyhjillään tällaisina päivinä joten töiden jälkeen pääsee reenaamaan omassa rauhassa.

Ostin eilen uuden sykemittarin *kuolaa*. Ehkä vähän hifistelyä, mutta itse tykkään. En malta odottaa että pääsen käyttämään sitä.

Viiden päivän liikkumattomuuden jälkeen pääsen huomenna vihdoin treenailemaan! Mahtavaa! Hyvä etten seinille hypi. (paitsi tämä sairastelu..)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom