GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
70,5 kg :dance:. Kohta paino alkaa kutosella! Ei ole muuten ollut sillä kymmenluvulla 8 vuoteen. Lisäksi, 15 kg pudotettu viime keväästä :dance:.

Eilen alkoi menkat yli puolentoista vuoden jälkeen! Luulin jo, että jään lapsettomaksi ja oon pilannu kroppani. Painoindeksi on noussut siihen 18,5 paikkeille, joka on ollut mun normaalipaino ja näköjään kroppaki muisti asian. :) Ihmettelinki ihan tajuttomasti, että miksi turvottaa ja paino nousee yhtäkkiä ja sitten tuli vielä masekohtauksia, mutta ihanaa olla taas _nainen_! Oikeastaan kaksi vuotta yhteensä oli nuo menkat poissa alipainoisuuden takia.

Aamusalilla eräs vanhempi mies kysyi että "oletko hiihtäjä vai juoksija?" naurahdin ja sanoin että "en kumpikaan vaan syntyjään ihan pelkkä sohvaperuna". Kuulemma ruumiinrakenteeltani näytin ihan urheilijalta. Voee helevetti, eipä oo vastaavanlaisia kehuja ennen kuultu :D Oon harrastanut aktiivisesti liikuntaa noin puoli toista vuotta. Kilojakin on siinä ajassa lähtenyt vajaa kymmenen. Mutta kylläpä piristi!

Kävin tänään työhaastattelussa, ja sainpa paikankin! 2 viikkoa nykyisessä ja sitten vapaata vajaa viikko ennen uuden työn alkua. Täysin uusi ala ja paljon uutta opeteltavaa edessä, me likey!

Uusi sarjapaino jalkaprässiin, 220kg! :dance: Takana 2kk salitreeniä ja alkupainot 120kg. Aloittelijan nopeaa kehitystä, mutta pakko silti vähän hehkuttaa! :hyvä:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Näin unta, että vedin yhden leuan =)! Ja krapula on lusittu, kohta salille!

Eiliset jalkatreenitulokset nousi ennätyslukemiin. Lisäksi tänään työterveystarkastuksessa kuulo erinomainen, hemo, verenpaine ja verensokeri täydelliset, ja leposyke "huippu-urheilijan", tämä siis ennen kuin kerroin harrastuksistani... :) Ei nyt ehkä sentään, mut mieltä lämmitti et jotain se kova treenaus on saanut aikaan!

Mun käsivarret ovat alkaneet saamaan kunnolla muotoa! Tai siis kunnolla ja kunnolla, mutta verrattuna entiseen lihaserottuvuutta on todellakin havaittavissa. Kiitos kahvakuula, tällä jatketaan :)

Shoppailin suklaakylpygeeliä ja vartalovoita ym kivaa Body Shopista :) Että nainen voi tulla onnelliseksi saadessaan läträtä suklaalla :D ( ei se tosin maistunut suklaalta )

Vitutti kun sorruin äidin luona syömään kaksi lettua. Piti kirjoittaa tämä "mikä vituttaa"-threadiin, mutta luin sieltä muiden ihmisten vitutuksia. Siellä oli ihan oikeitakin ongelmia.
Olen tyhmä, mutta nyt iloinen. Oli muuten aivan törkeeeen hyviä.

Shoppailin suklaakylpygeeliä ja vartalovoita ym kivaa Body Shopista :) Että nainen voi tulla onnelliseksi saadessaan läträtä suklaalla :D ( ei se tosin maistunut suklaalta )
Ostin sieltä sitruunan tuoksuista kylpygeeliä. Ihastuttaa aamuisia suihkuhetkiä. Se kirsikkageelikin on aivan taivaallista. Pitää kokeilla seuraavaksi tuota suklaata, ellei se ole niin ihanaa, että herättää makeanhimon :D

Suositut

Back
Ylös Bottom