GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu
Mul on ihan kivan kokoinen yläkroppa ;) Hartiatreenin tekniikkajuju aukes tänään. Cityjoulua kanssani tulee viettämään kaveri, ei tartte yksin syödä pipareita ja pillittää. Tässäpä nämä tärkeimmät ilon aiheet.

Katsoin aamulla peilistä et missäs ne mun alaselkäläskit ovat??!! Eli taidan heittää kohta dieetillä vesilintua ja omistautua massan lisäykselle! :evil:

Niin ja hyvää joulua kaikille :haart:

Alakaa pikkuhiljaa meikäläisen naama vakiintumaan tuolla salilla muidenkin kävijöiden mielestä, eli siellähän uskaltaa jo vähän höpötelläkin niiden muiden naamojen kanssa=).

Kolmen viikon joululomareissun aikana sain vedettyä hyvät salitreenit melkein joka päivä, ihan huippufiilis siis! :) Nyt pitäisi malttaa pitää pari välipäivää ja varmaan taas lisätä syömisiäkin uuden vuoden kunniaksi.

:dance::dance:

Mahdun housuihin, joihin en ole mahtunut ikinä! Ostin ne pari vuotta sitten laihtumisen toivossa ja laihtumisen sijaan lihoin sen jälkeen 10 kg. Nyt menee kiinni ja näyttää hyvältä!! :hyvä:

Havahduin äsken, että paluu arkeen joulun löysäilyistä, niin treenin kuin ravinnonkin suhteen on käynyt lähes huomaamatta. Taitaa nuo terveellisemmät elämäntavat alkaa pikkuhiljaa vakiintua osaksi meikäläisenkin elämää. :)

Jesjesjes. Paino alkaa taas piiiiitkästä aikaa vitosella. Ennättäny turhautua jo monta kertaa, mutta ratkasu tais löytyä kiloklubin vaihtamisesta kalorilaskuriin. Tästä se rantakelien odotus lähtee :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Olin alkuviikosta oksennustaudissa ja pidin viikon taukoa salilta (oli niin hyvä saliputki menossa ja harmitti niin vietävästi). Tänään kun kävin salilla ajattelin, että taas mun pitää alottaa alusta, en jaksa kuiteskaan mitään. Mitä vielä! Treeni meni loistavasti, olin tosi energinen ja sain jopa lisätä painoa joissain liikkeissä! ((: Taisi tehdä kunnon lepo hyvää!

Aiva huippu fiilis: yläkroppa on just niin sopivassa juntturassa, että tuntee tehneensä mut ei ylihapoilla. ...eilen tuli vähän ruoskittua..

Vois jopa ens viikolla päästä taas salille :) Kurkkukipu on poissa :) Suorastaan tunnen kuinka kaikki mättämäni ruoka on varastoitunut lihaksiin ( ei läskiks), varmaan palautuu kunnolla ;) Duunissa on kivaa :) Uus tai no vanha, mutta uudistettu tucca :)

Vois jopa ens viikolla päästä taas salille :) Kurkkukipu on poissa :)QUOTE]

Komps!
kävin aamulla salilla (rupes niin kyrsii kun viikon lepo ei tuntunut auttavan), ja vähän heikko olo oli noin niinkun sykkeiden puolesta, mutta muuten olo oli vallan mainio! palkkarin jälkeen pidättelin oksennusta muutaman tunnin mut sen jälkeen oon ollu kuin uudestaan syntynyt ! :D luulen että saatan joskus ehkä parantua! huomenna varmaan lepopäivä mut sit jos oikein hyvä tuuri käy niin maanantaina salille.. ;) saan mennä oikein heti aamusta kun on vapaapäivä jee!

vitsi mä en jaksa oottaa et pääsee kyykkää!

ainii ja tärkein, MUL ON TÄNÄÄN KARKKIPÄIVÄ.:haart::worship:

mä pääsen tänään kuukauden tauon jälkeen bodysteppiin!!! :hyper: JES!! varmaan käyn lähellä kuolemaa tauon jälkeen mutta se on niiiin kivaa ! :)

Melkein itkin onnesta kon puntilta äsken lähdin.
Alun intervalliharjoituksessa onnistuminen nosti mieltä niin äärettömästi. Tein 3x4min ja viimeisen olin lopettamassa NIIN 3min kohdalla (olo oli ettei toivoakaan jatkaa). En tiedä mistä voima ja tahto kumpusi, mutta ylitin itseni ja ähkin ja puhkin hyvin äänekkäästi väkisin viimeisen minuutin. Oma henkilökohtainen maxsyke arvo nousi kahdella ja olo oli sen jälkeen aivan kamala mutta niin ONNELLINEN. NYT ai että mikä mahti voittaja olo!!!

Suositut

Back
Ylös Bottom