Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Eräs bodykilpailja kehui muutaman kuukauden aikana kiristynyttä ja kehittynyttä ulkomuotoani, kylläpä tuli hyvä mieli kuulla palautetta tuollaiselta taholta.

Kaveri sano ihan suoraan erään jutun joka ois jäänyt vaivaamaan mua muuten. Hassua miten pari sanaa voi olla noinkin tärkeitä. Nyt taas jaksaa paremmin vääntää.

Aivan äärimmäisen rankan ja paskan syksyn jälkeen sain tänään vihdoinkin mielenrauhan! :)

jospa ens yönä saisin ekaa kertaa kuukausiin nukuttua ilman vatsanväänteitä.. IHANAA!!

Ihaa kiireetön aamu jonka alotin pitkälle parin tunnin lenkillä, voi sitä fiilistä kun pääs kotiin lenkin jälkeen. Oli kyllä ihan voittaja olotila,varsinkin kun olin ollu viikon kipeenä. Ja huomenna sitten pääsen töihin. Tää on mun onnenpäivä (:

Mulla oli tänään aivan upea aamu! Huomasin ilokseni että olin laihtunut puolikiloa viime viikosta ja yli 2cm oli lähtenyt yläkropasta ja 1,5cm lantion/pyllyn seudulta. :hyvä: Sen lisäksi sain tietää että Cesar Millan tulee Suomeen toukokuussa! :D

VETOKUMI, Halleluja!! Olen viikkotolkulla metsästänyt leuanvetotreenin avuksi jämäkkää kumilenkkiä, mutta välineen suomenkielinen termi oli hukassa ( englanniksi fitness band => suomenna ja löydä pilatesnauhoja :jahas: ) ja murheellisena jo päättelin, että sellaiset on tilattava rapakon takaa helvetillisillä postikuluilla. Nyt löytyi, jes! :rock:

Sain eilen tehtyä ekaa kertaa kunnon vatsarutistuksia (niin että pää ja jalat nousee samaan aikaan) viimekesäisen selkärikon jälkeen. :hyper: Pienet on ilot, tämmöset edistysaskeleet paranemisessa saa toivonkipinän pidettyä yllä ja lisää motskua jumpata.

on kiva huomata, että teen vihdoin ja viimein sjmv:n oikein. tuntui jo treenatessa sekä useampana päivänä treenin jälkeen :) ...tännään oli mahtava spinni, mutta sali jäi välistä. mä kyl voisin sen vetäjän ottaa ihan omaksi piiskuriksi. sen verran tehokkaasti vetää. =) mahtava sunnuntai.

Joko salin vaaka on rikki tai sitten pääsen tavoitepainooni juuri siinä ajassa jossa suunnittelinkin. Tuli ainakin lisäpuhtia treeneihin :)

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Tiididiii.. Paino ei oo ollu näin alhaalla vuoteen. Ja kyseessä ei ole mittavirhe tai muu nesteiden heilahtelu, sillä vaaka näytti samaa tulosta jo eilen. Ja koska aika lailla vuos sitten aloitin kuntonyrkkeilyn, niin siinä painossa pitäis olla vähän enempi lihasta ja vähän vähemmän fläsää... Tän kunniaks piti tietenkin hankkia kunnollinen digivaaka, joka sit näyttää puolta kiloo enempi, mutta eipä tarvii arvioida missä se viisari huitelee.

Tosin seuraavat 2 viikkoo (pl joulu) pitää töiden takia asua hotellissa, jossa ei oo ruuanlaittomahdollisuutta ja partsi saattaa olla vähän turhan kylmä jääkaapiks, joten saa sit nähä mitä sitä naamaansa vetää :( Bonusta tosin kuntosalin ja uimahallin vapaasta käytöstä.

Hienoa :) Mäkin huomasin salilla käydessäni tänään aamulla, että vaikka en ole vielä kovin kauaa itsessään säännöllistä salitreeniä tehnyt, niin jotenkin ryhti ja olemus on kuitenkin hiukan parantunut. Vielä kun sais äkkiä nuo rasvat mahan päältä pois, niin sieltä paljastuis melko vahvatkin palikat :)

Hienoa :) Mäkin huomasin salilla käydessäni tänään aamulla, että vaikka en ole vielä kovin kauaa itsessään säännöllistä salitreeniä tehnyt, niin jotenkin ryhti ja olemus on kuitenkin hiukan parantunut. Vielä kun sais äkkiä nuo rasvat mahan päältä pois, niin sieltä paljastuis melko vahvatkin palikat :)

Mullaki ois tarkotus vuoden vaihteen jälkeen alkaa rasvoja tiputtaa jos kesäks pääsis sit vaikka vähä kireempää kuosii :)

Rakas opettajani onnistui taas luomaan hieman uskoa kaaoksen keskelle. Edes se, että pitäisi pystyä raapaisemaan kokoon kohtuu haastava kilpailutyö muutamassa viikossa, ei saa masentumaan. Enpä olis uskonut mihin tämä päivä vielä kääntyykään, ihan voittaja fiilis. :D

On joululoma ja laukut pakattu!:dance: Huomenna köröttelen Suomen poikki kotikonnuille Itä-Suomeen.
Oikein hyvää joulua kaikille mimmeille!:joulu1:

Ilostumisestani saan kiittää teitä arvon punttimimmit!

Millään en jaksaisi hilata ahteriani salille mutta kummasti motivaatio nousi kun luki punttimimmit viestejä;)
Nyt siis salille mars!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom