Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Ihanat opiskelijat ja se, että hektinen syksy jo helpottaa! :)

Tohon kivenheiton päähän aukes kamppailulajeille pyhitetty sali. Nyt ei ainakaan välimatka voi olla syy vitkutteluun.
ed. nyt tuli ilmokin tehtyä. Nyt vaan oottamaan treenien alkua.

Ilostuksen aiheena lääkärin lausunto, et liikunnalle ei oo mitään estettä ja että kunhan tulehdus on saatu pois, en tarvii enää lääkkeitä ja saan juosta ihan niin monta maratonia, kun huvittaa. :)

Vitutuksen aiheena sit puolestaan tunnin myöhässä ollut lääkäriaika ja reseptiin kirjoitettu liian vähäinen määrä lääkkeitä...

Löysin CK-mallistosta tosi kivoja alushousuja! :)

Pakko sitä on tääläkin hehkuttaa vaikken kylläkään täälä paljoa huutele mutta nyt huudan. -30kg 30kk:ssa. Luoja jotta olen onnellinen. Elämäntapa muutos todella toimii...:dance:

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Pakko sitä on tääläkin hehkuttaa vaikken kylläkään täälä paljoa huutele mutta nyt huudan. -30kg 30kk:ssa. Luoja jotta olen onnellinen. Elämäntapa muutos todella toimii...:dance:

Vautsi, hienoa työtä! Kyllähän tuollaista muutosta voi hehkuttaa vaikka joka paikassa :)

Meni treeni todella hyvin tänään. :hyper: Join pari pikkukupillista kahvia puolitarkoituksellisesti ennen treeniä ja kyllä pärisi. :D
Kerrankin tuntui, että annoin kaikkeni. Tätä lisää. :hyper:

En kyllä nuku pätkääkään tänä yönä. :jahas:

Koin herätyksen :D ! Ennen juoksin spinningissä, combatissa ja aerobicissa 4-5 krt/vko, mutta nyt pääosin pakkiksen ansiosta vaihdoin ohjelman punttipainotteiseksi. 2-jakosella (ylä-ja alakroppa) mennään jo suunnilleen neljättä viikkoa ja alan kiristymään, vaikkei aerobista paljoa ole. Vy-> -2 cm! Jee! Okei vielä on matkaa edessä, mutta oon taas vähän lähempänä tavotetta!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom