Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maanantaina viikoksi Rukalle poikaystävän, vanhempien ja siskon kanssa :haart: Plus tentit on ohi, eikä tarvi stressaa seuraavista kun vasta huhtikuun lopussa :)

Uus kämppä on viimeinkin asumiskelpoinen ja sain muuttolaatikot purettua ja tavarat paikoilleen. Nyt mulla on myös verhot ja lamput paikoilaan ja pesukone asennettuna. (Helpottaa kummasti elämää...)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kultsin kanssa on tosi hauskaa ollut muutamat päivät. Työpaikalta positiivisia uutisia, jotka valo uutta luottamusta omaan tekemiseen. Innoissani odotan tulevaa siltä osin. Ollut niin epäonnistunut olo viime aikoina (parisuhde, työ, ihmissuhteet) mutta nyt tuntuu hyvältä. :-) On vaan kinkkinen paikka syksyllä jos pääsen opiskelemaan alaa, minne olen hakenut että jatkanko nykyisessä työpaikassa vaiko kouluttaudunko lähinnä rahan perässä korkeammalle. En hirveän koulurakas ihminen nääs ole.. Yrittäjähaaveet nykyisen alan puolesta elää, varsinkin tämän päiväisen jälkeen. Onneks se on sit sen ajan murhe, nyt eletään 100 lasissa ja odotellaan toukokuussa alkavaa kahden viikon lomaa! Eka oikea, stressitön loma 2.5 vuoteen onkin paikallaan. :)

Tänään kun olin salilla treenailemassa niin mun vanha liikunnan opettaja tuli siihen viereen katteleen ku tein pystypunnerrusta ja se sano että mulla on lihakset kasvanu :wtf: ite en kyllä huomaa kauheesti mutta kiva jos ees joku huomaa :D

Enää psykan kirjotukset jäljellä ! Tuleva etelänmatka lähenee. Tilasin myös eilen potentiaalisen valmistujaismekon ja pari muuta kivaa juttua. Ja sit viel päivisin on noin lämmintä ja aurinko paistaa. Oon iha kevätfiilareissa :)

Lähdin koiran kanssa aamulla pikaiselle lenkille joka venyikin tunnin mittaiseksi kun olin niin uskomattoman ihana sää; aurinko paistoi ja lämmitti, linnut lauloi kilpaa ja hanki kantoi :) Koirakin pääsi ihan fiilareihin kun sai vapaana juosta ja temmeltää, kyllähän se hymy tulee huulille väkisinkin ku sellaista riemua katselee.

Ja mikä parasta, pitkä viikonloppu tiedossa kun tänään viimeinen koulupäivä.

Plus me varattiin Thaimaanmatka ensi jouluksi!:dance2:

Olen aivan innoissaan kun treenit kulkee todella hyvin nyt!

Ja olen erikoisen iloinen kun olen löytänyt todella kivan asunnon! Joutuu kuitenkin vielä jänskättää koska ensi viikolla vasta saa tietää saanko sen! Nyt kuitenkin mahtava viikonloppu ja parhaan kaverin synttäri juhlat <3

Tänään tulee erittäin hyvä ystävä viikonlopuksi kylään!! Ollaan ennen nähty kerta vuoteen jos sitäkään, viime vuonna nähtiin peräti kolme kertaa!! Sitten ilostuttaa se että on perjantai ja saa taas rauhottua töistä pariksi päiväksi! Sitten odottelen jo innoissani maanantaita että pääse aloittamaan ihmiskokeeni!!

Siis kaiken puolin ihan :hyper: ja :dance2: olo!

Punttisalikortti uudelle salille, jossa on spinniä, les milles-tunnit jne. Aamulla spinnailemaan. Sain silmää komealta mieheltä tiskin takana... :)

Vanha kaveri, jonka löysin uudelleen - osaa aina sanoa oikeat sanat, jotka lohduttaa kun elämä potkii.

"Uusvanha" ystävä. Sen seura on vaan niin nannaa. :)

Opinnot sujuu ja oon suorittanu nyt aika paljon pisteitä. Ihan uskomattoman ihanaa, koska joulua ennen takkusi ja jutut vaan jäi ja kasaantui ja usko itseen oli koetuksella. Nyt on hyvä suoritusfiilis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom