Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uskaltauduin lähtemään treenaamaan, koska flunssa tuntui hellittäneen huomattavasti. Ja kyllä muuten kannatti! :rock:

Ihan mielettömän hyvä fiilis treenin jälkeen :) Mahtavaa! Mulla usein tuppaa nukuttamaan liikunnan jälkeen, mutta nyt on ollut ihanan pirteä ja energinen fiilis koko illan.

maastopyörä <3 ostin käytetyn maanantaina. oi sitä onnea! oon ollut ilman hyvää pyörää koko alkuvuoden.

eilinen kesken jäänyt jalkatreeni tuntuu kuitenkin tänään :) pakaroissa kiva polte. ehtii sitä tällä viikkoa yläkroppatreenissä tekeen ne pohkeetkin.

niin ihanaa että enää ei stressaa suunnattomasti kaikesta. elää enemmän :) toki vielä on työn sarkaa, mutta ei se haittaa.

tänään on myös global falafel appreciation day, joten vähänkö mennään tuttujen/tutun kaa falafelille! :P

Ihana, rakas isäni lähetti mulle sähköpostissa pääsiäisterveisenä Spotify Premiumin! Oon onnekas, kun vielä lähemmäs 70-vuotias isini on ihan kiinni ajassa ja kiinnostunut itsekin hirveästi kaikesta mahdollisesta; musiikista facebookiin. Se on niin liikkis! :haart:

Tän päiväinen bodypump :) Oon aikasemmil tunneilla ollu törkeen maitohapoilla heti alusta loppuun asti, ku oon niin tottunu tekemään vähillä toistomäärillä ja isommilla painoilla. Nyt ku on vähän aikaa tuolla pumpissa käynyt niin huomaa et kestävyys on jo parantunut ja painoja voi alkaa pikkuhiljaa lisäilemään !

Oikeastaan tämä tapahtui jo eilen, mutta kerrottakoon nyt vielä vaikkakin päivän jäljessä. :D Noin viikko sitten aloitin paleo -kick startohjelman, minkä ansiosta olen onnistunut jo ensimmäisen viikon aikana pudottamaan 3 kiloa ja muutama senttikin on kadonnut vyötäröltä. Erinomainen fiilis! Kyllä se on vaan niin, että juuri sinulle sopiva ruokavalio ja treeni saavat ihmeitä aikaan lyhyessäkin ajassa. :puntti:

- Salilla kehitystä tapahtuu kokoajan ja nyt positiiviset muutokset huomaa jo kropassakin. Ehkä ensimmäistä kertaa pienen elämäni aikana saavutan oikeasti sen tavoitellun kesäkunnon :)

- Pääsiäisloma.

- Viikonloppuna pääsee juoksemaan, ajattelin kipittää kevään ensimmäisen pitkän lenkin. Hiekkaa rahisee tossujen alla, aurinko paistaa ja lämmittää (toivottavasti :D).

+ vapaapäivä, ja niitä edessä vielä monta!
+ salilla ja uimassa käyty
+ muutama tunti ja sit startataan kohti Himosta! :dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kirjottelen täälä gradun viimesiä rivejä. Vähiin käy ennen kuin loppuu. Kävin tämän juhlapäivän kunniaksi hakemassa mättöä, en oo hetkeen herkutellutkaan. Enää viimiset pilkun viilailut ja se on ohi.... Tai siis nostaa peukut pystyyn!:rolleyes:

Kirjottelen täälä gradun viimesiä rivejä. Vähiin käy ennen kuin loppuu. Kävin tämän juhlapäivän kunniaksi hakemassa mättöä, en oo hetkeen herkutellutkaan. Enää viimiset pilkun viilailut ja se on ohi.... Tai siis nostaa peukut pystyyn!:rolleyes:

Oih, tuo on varmaan niiiin hyvä fiilis. Mäkin toivottavasti saan sen vielä tänä vuonna :)

Tällä nautitaan upeista kevätkeleistä, kyllä se vaan niin on, että valosta ja auringosta saa kummasti voimaa.

Musta tuli aamulla ihanan pienen tyttövauvan täti :haart: :)

10 tunnin työpäivän loputtua matkustan puolisoni kanssa kotikonnuille! Ensimmäinen yö hänen vanhempiensa luona, toinen sitten minun äitini luona. Pääsee myös tapaamaan isovanhempia pitkästä aikaa! :haart:

Parin tunnin päästä risteilylle :) Ja mun tissit on kokenu pienen kasvupyrähdyksen vaik oon kohta 22v! Nää on helkkarin kivat nyt. :-D Saattaa johtua e-renkaasta mut oon sitäki käyttäny jo puol vuotta.. En tiedä, kelpaa. :-D Kunpa ei litistyis takasin.. Saattaa olla et oon lihonu.. Ei kyl haittaa jos tonne vihdoin kertyy jotain. Heh heh. :)

Jes!

Eilen tehdessä SJMV:a kädet pysyi ekaa kertaa messissä. :) Tähän asti siis ongelmana ollut se ettei käsissä riitä oikeen voima kannatella kokonaisia sarjoja romuja. Ei enää. :)

Kesätyöt varmistuneet ! Jee. Samassa paikassa mennään ku tähän asti, toisaalta syksyllä sais jo kyllä maisemat vaihtua.. Mutta työpaikka on silti aina työpaikka, joten enpä valita :)

Suositut

Back
Ylös Bottom