Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Uskomaton tappoviikko koulussa takana, siitä kunnialla (ja paikat paskana) selvitty. Huomenna pitkästä aikaa Helsinkiin viettämään aikaa hyvässä seurassa.

Plus tietysti Suomen naisten kaksi pronssia eilen ja Ruotsin häviöt:D

Kiva polte reisissä ja kyljissä :rock:

Viikonloppu tulossa, ja mukavaa tekemistä luvassa. Huomenna kummipojan kanssa oleilua ja illalla ystävän luo yöks :)

Ja lisäks kans maahista kompaten Ruotsin häviämiset :D

Suorin jaloin maastavetoon sai lisätä painoja ja syväkyykky ei tuntunut ilkeästi polvissa. Treenin jälkeen pakarat tuntu todella treenatuilta. :)

Mä ohjasin tänään ensimmäisen sisäpyöräilytuntini. Olo on aika.. No, takki on tyhjä. Vuoden duuni ja suunnitelmat, vihdoin toteutunut unelma ja loppuelämän eka päivä takana. Mahtavaa. :)

Pääsen harjoittelemaan uuteen kivaan työpaikkaan! Tämä tuli nyt kyllä erinomaiseen aikaan, koska nykyisessä työssä alkaa ihan oikeasti kohta keittämään yli. Nyt vaan jännittää kauheasti, että miten siellä uudessa työssä menee : S

Miehen syntymäpäivä. Ja siinä etenkin se loistava hymy ja tuikkivat silmät, kun ostin hänelle mp3-soittimen, jota hän halusi eniten koko maailmassa.

Uusi työpaikka ja uudet kivat työkaverit. Pää on pyörällä, kun on niin paljon uutta asiaa omaksuttavana, ja työt ovat päässeet ruuhkaantumaan aika pahasti, kun uutta työntekijää oli odotettu kuukausi. Mutta tykkään ja olen innokas oppimaan ja se kai on tärkeintä. On ihan sellanen olo, et olen oikeassa paikassa ja et tätä varten kannatti opiskella, vaikka raskaalta ajoittain tuntuikin.

Uusi asuntokin on aivan ihana, vaikka kaaos onkin melkoinen. Kaikki kamat on vielä purkamatta pahvilaatikoissa ja jätesäkeissä ja mä olen vaan raivannu polkuja sinne tänne, kun en kerta kaikkiaan ole ehtiny alottaa kaappien pesemistä ja järjestelyä. Ja vähän vaikuttaa siltä, et tänäänkään en ihan kauheasti jaksa. Jos nyt vaikkapa raivais tien suihkuun ja ettis uudet puhtaat vaatteet huomiseksi jostain noista jätesäkeistä. Viel yks työpäivä ja sit 3 päivää aikaa nukkua ja purkaa tavaroita...

Hiustenpidennykset ! Mulla ei oo koskaan ollut näin pitkää tukkaa ja tää on tosi jänskää ja kummaa :hyper: :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitoin aamulla palautetta Ehrmannille, että kun niitä purkkeja ei saa pinottua sisäkkäin vaan ne vie kauheasti tilaa roskiksessa (varsinkin kun meillä menee melkein se 10 kiloa rahkaa viikossa avokin kanssa)...niin heti tuli vastaus: "Concerning the packaging we can inform you that at the moment we are working on this subject and hope that in near future we can find a suitable solution. ":hyvä:

Huomena aamulla Lappiin ihanan mieheni ja koiramme kanssa. Voisko muuta toivoa lomalle kuin järvenjäällä kävelyä, pilkkimistä, nuotioretkiä, kelkkailua, hiihtämistä jne.. Lisäksi pääsen näkemään pitkästä aikaa vanhempani, joita en edes jouluna nähnyt, kun matka on niin pitkä.

IHANA SÄÄ JA IHANA AURINKO! :hyper:

Heti aamusta piti lähteä oikein kävellen keskustaan hoitamaan asioita, että sai imeä kaiken valon itseensä. Ja koiran kanssa käytiin puistossa telmimässä. Niin keväinen fiilis tuli nyt. Ihana sunnuntai :)

Tänään meni pasmat ihan sekaisin salilla, huh hui.. :wtf:

Katselin myös pari videoklippiä ja löysin muutaman hyvän treenibiisin. En malta odottaa seuraavaa treeniä!

Kandin paperit ja uus pesukone saapui. :dance: Pyykkiä onkin kertynyt jo 3 Ikean muovikassillista. (Loistavia pyykin säilytykseen by the way!)

Tilinauha edellisestä työstä saapui viimein ja palkka ja lopputilit ym. oli laskettu oikein. Nyt saan maksettua kauheen muutosta aiheutuneen Visalaskuni (ja muut avoinna olevat laskut) pois ja jää viel kakkostilille säästöön pahan päivän varallekin. Eipä raha onnelliseksi tee, mut elämää helpottaa kyllä.

Ihana ilma: aurinko paistaa ja lämmittääkin jo! Kesäkesäkesä tulee sittenkin myös tänä vuonna. :)
Lähden töistä heti klo 15 ja suuntaan tieni ulkoilemaan. Illalla sitten kunnon salitreeni! Uu jeah. Oon nyt jo kovin innoissani. Kaiken tämän muun hyvän päälle saan olla miehen kanssa koko viikonlopun rauhassa ja nauttia sen seurasta. JA maanantaina on tilipäivä taas ja saan maksettua VISA-laskua pois kivasti. NICE INDEED, me likes.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom