Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mua lähinnä naurattaa ku mun reisipalat on niin jumissa, etten pääse ees tuolista ylös ilman miehen apua :D Kävin eilen pumpissa ekaa kertaa ikinä tuolla Finnbodylla ja illalla vielä baarissa.. Rappuset on ihan järkkyä tuskaa, saa nähä miten huomenna.. :D

Olen iloinen siitä että yli viikon kestänyt flunssa alkaa olla selätetty, ja että mieheni voitti eilen helsingissä RAW-penkkikisat hienolla tuloksella!:) Lisäksi kevät tulee pian ja valo lisääntyy, oikein!

Tänään töissä työkaverit (ollaan nähty vasta pari kertaa) kysyivät, mitä urheilulajia mä harrastan. Ihmettelin kysymystä ja nää vastas että siksi miettivät kun oon niin "timmissä" kunnossa :eek: Mä en oo treenannut juurikaan viimeiseen vuoteen (ihan satunnaisia salitreenejä / kotijumppia painojen kanssa ja lenkkeilyä silloin tällöin) ja oon herkutellut lähes joka päivä viimeiset puoli vuotta. Oli siis aika kiva kuulla, että löysemmät elämäntavat ei näy vielä kropassa! (siksi nyt onkin korkea aika ryhdistäytyä - ennemmin tai myöhemmin se alkaa näkyä) :)

Lisäksi ilostuttaa se, että oon vihdoinkin alkanut saamaan treenimotivaatiota takaisin! Raskas sisäänajo AMK-opiskeluun ja itsetutkiskelu -prosessi alkavat vihdoin helpottaa ja kaikki "muu" elämä (mm. treenaaminen) saa taas sijaa mun mielessä :) Tuleva Thaimaan matka tsemppaa myös huolehtimaan kropasta :)

Miekkosen ostama myöhästynyt ystävänpäivä-suklaarasia, hyvä ruoka ja innostavat (joskin sekavat) opiskelukuviot. Näyttää siltä, että mä opin vielä joskus sietämään kaaosta!

Uusi koulutusta tismalleen vastaava työ ja palkka. Uusi aivan ihana asunto. Irtisanoin itteni vanhasta työstä, jota inhosin. Ja kaikki tämä tänään. :)

Uusi koulutusta tismalleen vastaava työ ja palkka. Uusi aivan ihana asunto. Irtisanoin itteni vanhasta työstä, jota inhosin. Ja kaikki tämä tänään. :)

:thumbs: Onnea uuteen työhön.

Heräsin ilman kellon soittoa jo klo 5 (muutama aamuvuoro takana), sai vielä reilusti vetkutella kun yövuoro oli luvassa. Hyvin ehti käydä koiran kanssa lenkillä auringonpaisteessa, tiskata ja käydä kaupassa eikä ollu mikään kiire (niinku yleensä) :)

Mä en oo treenannut juurikaan viimeiseen vuoteen (ihan satunnaisia salitreenejä / kotijumppia painojen kanssa ja lenkkeilyä silloin tällöin) ja oon herkutellut lähes joka päivä viimeiset puoli vuotta.

Samaa meininkiä täällä ollut... Eilen huvikseni kokeilin pystynkö punnertamaan muutenkin kun polvet maassa. Ja 10 miesten punnerrusta meni helposti, muutama jäi varmasti vielä varastoon! Vitsit ei voi tulla noinkin pienestä asiasta hyvä mieli.. Nyt pitäis vaan mukava sali löytää täältä ulkomailta, jotta pääsis tosissaan treenaamaan! Ennen sitä taidan jatkaa punnerteluja...

Samaa meininkiä täällä ollut... Eilen huvikseni kokeilin pystynkö punnertamaan muutenkin kun polvet maassa. Ja 10 miesten punnerrusta meni helposti, muutama jäi varmasti vielä varastoon! Vitsit ei voi tulla noinkin pienestä asiasta hyvä mieli.. Nyt pitäis vaan mukava sali löytää täältä ulkomailta, jotta pääsis tosissaan treenaamaan! Ennen sitä taidan jatkaa punnerteluja...

Mäkin oon ihmetellyt (ja iloinnut) sitä, miten silti jaksaa edelleen vaikka "kunnon" treenit onkin olleet jäissä jo pitkään. Toki treenipainot on paljon pienemmät kun vuosi sitten, mutta se nyt on toissijainen seikka :) Elämä jatkuu taas! :) Tsemppiä sun kevääseen! Muista että ne punnertelutkin on paljon parempi kuin ei mitään! ;)

Paino on jo ekan viikon aikana laskenut (vaikka onkin lähinnä nesteitä niin so what), ja söin hyvällä omalla tunnolla viikon namiannoksen :) Pidettiin kotona kunnon hikijumppa ja yläabsit näky kivasti reenin jälkeen. :) Onpas kauhean itseriittosta mutta itsellä on todella hyvä ja fressi olo kun ei ole a.) dokannut ja on b.) syönyt vähemmän ja terveellisemmin. Pitkästä aikaa myös oikeasti nauroin päivällä, tuntuu ettei elämä lopukaan tähän talveen. :> Näinkin lyhyellä välillä jo tuntee muutoksen omassa hyvinvoinnissa liikunnan lisäännyttyä ja ruokavalion muututtua. voi olla ihan plaseboa mutta sitähän en mieti.

ainiin. sain pari viikkoa takaperin paskaa niskaan työpanoksestani firman ulkopuoliselta henkilöltä, joka oli toiminut ns mysteryshoppaajana ja tsekkaillut liikkeet läpi. Nyt sitten saapui erään kyselyn tulokset meidän asiakkailta ja tulokset oli TODELLA positiiviset. Pitää vaan uskoa itteensä ja omaan tekemseensä eikä antaa yksittäisen ihmisen antaa vaikuttaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Paino laskee jee!

Muuten sit väsyttää niin hulluna, että ei voi kuin olla iloinen siitä, että on viikonloppu!

Jep, viikonloppu!! :haart: Ilman mitään suunniteltuja menoja kerrankin. Aijon vaan syödä hyvin, käydä kävelylenkeillä (ihana aurinkoinen pakkaskeli! -20c) ja salilla + lukea kirjaa :)
Ei vielä stressaa edes ensi viikon ruotsin esitelmä :D

oon niin fiiliksissä, kun suomeen on alkanut puskeen kaikki mielenkiintosii ja niin hyvii vegeherkkuja! tofuvalikoima laajenee <3 vegaaniset luomunallekarkit ovat ihan tykkejä jne.

mua ilostuttaa myös kevään keikat. sekä musakeikat että työkeikat.

Koko viikko oli töissä tosi tressaavaa, enkä saanut itseäni kertaakaan salille :( Mutta eilen kävin treenaamassa uudella salilla. Sali oli tosi sympaattinen, halpa, ja lähellä kotia. Tosin myöskin kämänen, eikä siellä ollut esim alataljaa tai leuanvetotankoa. Silti tykkäsin siitä, siellä oli tarpeeksi vähän porukkaakin. Taidan alkaa käydä siellä, kun nyt oon taas enemmän innostunut saleilusta, enkä jumpista. Pitää vain yrittää muistaa hoitaa leuanvedot töissä...

Erinomainen hiihtoloma viikko takana, hyvät treenit, kivaa seuraa, hyvää ruokaa, kaunis ilma.
Juoksu sujuu taas niiin hyvin, tälle viikolla kolme lenkkiä jotka kaikki päästelty hirveässä euforiassa :D
Selkäni on kuulemma leventynyt!
Alkuviikosta saatu s-posti ilostutti.
Ensi viikonloppuna mukava Helsinginreissu tiedossa.

Odotan kovasti viikon päästä alkavaa harjoittelua ja olen iloinen siitä, että silloin mulla on tasan yksi asia, johon keskittyä. Miltei kaikki muut menot laitan jäihin, gradua myöten, jotta saan keskittyä harjoitteluun. Vieläpä kun aihe on mielenkiintoinen, työhyvinvointiin liittyvä, niin työharjoittelua odotellaan hyvillä mielin :)

kavereita tuli kylään kera mulle liian painavan kahvakuulan kaa. tein käppäreillä vähän samoja liikkeitä ja jee. mulle kyykky on ihan hiton vaikee, mutta kahvakuulan avulla se alkaa toimia. oon innostunut taas puntista ja etenkin siitä, miten voi yhdistää joogan, kiipeilyn ja puntin. joogaaminen on tuonut aikamoista ulottuvuutta kaikkeen liikkumiseen <3 pari kertaa viikossa punttitreeniä ois jees. ja kun omas alakerras on nyt kaverin kahvakuula säilössä niin ei muuta ku kyykkään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom