Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ilostuttaa kun rupeaa lonkat olemaa paremmassa kunnossa mitä sitten lokakuun. kipuilua toki on vielä paljon, mutta parempaan päin tuntuu olevan menossa. ja ranteet ovat jo melkeinpä kivuttomat, kova toivo siitä ettei jaloista löydykään mitään vakavaa tekee kyllä iloiseksi. parin viikon päästä tosin selviää onko siellä jaloissa siten jotain epämääräistä vai ei..

^Onneksi olkoon uudesta työstä nitanora :)

Itseäni ilostuttaa hiljalleen parantuva tulehtunut atooppinen ekseema naamassa... Kolme päivää saikulla oltu, huomenna pitäisi jo kouluun päästä :)

Välipäivän hemmottelua; hieronta ja shoppailua (joka jopa tuotti tulosta) :dance:
Nyt on kuteet lauantain tyttöjen illan viettoon, jepajee!

verotoimistokäynti vasta maanantaina <3

aamupalaks jätskii ja suklaata <3 tarkennuksena: raakajätskiä (cashewpähkinää, mustikkaa ja banaania) ja -suklaata (kaakaoo, kaakaovoita, kookosöljyy, cashewia, agavenektaria, lucumaa ja macaa

ennen kokousreissua salille uusien kenkien kaa

tapaan lähiaikoina ihania mussukoita <3

Tänään on ollut niin hyvä päivä. Aivan loistava. Ystävät on ihania, hölmön hauskoja ja rakkaita. Autoin kaveria kandintutkielmansa teossa ja asioin amanuenssin plus parin proffan kanssa, jotka kaikki olivat erittäin yhteistyökykyisiä, ihania ja aurinkoisia. Sen päälle selvisi vielä, että työnantajan vakuutusyhtiö on VIIMEIN tehnyt päätöksen siitä, että saan vakuutustodistuksen, jolla pääsen VIIMEIN tutkimuksiin työmatkalla sattuneen onnettomuuden ruhjoman olkapääni kanssa! Olen niin iloinen! Onnettomuudesta tulee tänä vkoloppuna jo 4kk eikä kukaan ole tehnyt olkapäälle mitään, olen itse syönyt kipulääkkeitä ja kuntouttanut sitä. Kivut on välillä olleet ihan järkyttäviä, mutta nyt jos todellakin pääsen tutkimuksiin (en voi uskoa että tämä viimein tapahtuu!), olen todella onnellinen! Olen niin iloinen, ja helpottunut monesta asiasta, että voisin melkein itkeä :)

+ perjantai
+ paino hilautuu mukavaa tahtia alaspäin
+ huomenna ihanat tytöt mun luo, ja yhdessä rimpsalle!
+ Kummanki kaa, ja mukana myös Vesa-shöy illan ohjelmassa
+ sunnuntaina reffit ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvin sujunut harjoittelu käytännössä takana ja opiskelijoilta saatu hyvä palaute. Vapaa viikonloppu, leivontaa ja löhöilyilta. :)

mä syön karkkia!! tässä ilostuttaapi se, että viime herkuttelusta on aikaa niin paljon, etten muista ees koska olen karkkia ostanut(ja huom, olen aivan koukussa sokeriin ja etenkin hedelmäaakkosiin)ja mä en saa noita ees alas. muutaman oon syöny koko päivän aikana, ja on liian makeeta, jipii!!!mä pääsen tästä addiktiosta, jesh!

Sori tytöt että pistän tämän saman viestin tännekin :I Laitoin sen myös yleiselle puolelle!

Noh nyt on ilonaiheita roppakaupalla :)

Olen vastakuntosaliharrastukseni alkumetreillä, aika hissuksiin olen aloittanut varovaisin painoin. Huomannut jaksavani paremmin kuin uskoinkaan. Taustalla siis vain bodypumppia "painojen noston saralta". Tein tänään prässiä ehkä kolmatta kertaa elämässä, rohkeesti sitten lisäilin taas painoa ja sain tehtyä sarjan suht kevyesti sadalla kilolla. Wuhuu!! Elämän pieniä onnistumisen kokemuksia. :)

Noo puntin jälkeen menin piruuttani kokeilemaan kauppaan josko menisi pienemmät farkut jalkaan (käytän stretch-farkkuja), kun viime loppuvuodesta ostetut 30 tuumaiset alkoi taas oleen väljän tuntuiset. Sillon ne sai väkisin kiskoa jalkaan. Nyt sain jalkaani melko helposti 28 tuumaiset farkut. Meinasin ratketa riemusta ja soitin monelle tärkeelle kertoakseni ilo uutisen. :D Vielä viime kesänä koko oli 32 tuumaa. Ihanaa huomata elämäntaparemontin tuottaneen isoja tuloksia, miten oiken olenkaan painoa onnistunut pudottamaan, hitaasti mutta varmasti! Vuodessa lähtenyt 8 kiloa. :)

Aamuspinningit tuntuu tuoneen niin paljon uutta energiaa ja keskittymiskykyä, et iskin treenien jälkeen perseen penkkiin ja kirjoitin 9 tuntia putkeen. Lopputulos: Gradusta puuttuu enää 1 sivu ja siihenkin mulla on jo materiaalit valmiina ja tiedän mitä aion kirjottaa. Nyt en vaan enää jaksa, vaan käyn nukkumassa välillä. Huomisaamuna taas polkemaan! Niin helpottunu ja huojentunu olo. Johan toi gradu on kuukauden seissytkin ilman et oon ehtiny mitään tekemään. Mut jotenkin sitä sit kuitenkin oli miettiny jo kaiken niin valmiiksi et miten kirjottaa, et nyt viimeinkin kun oli aikaa kirjottaa kaikki paperille, niin syntyi sivukaupalla valmista tekstiä. Ens viikonloppuna se viiminen puuttuva sivu ja sen jälkeen alkaa ulkoasun ja kieliopin hiominen ja lähdeviitteiden tarkistelu. :dance:

mun kaverit <3 oli ihanat syntskäbileet! jutun taso taas taattu ja viihdyttävä. elämä rullaa ihan kivasti. oon oppinut, mikä on merkityksellistä, mikä ei.

Amiksen lihaskuntotesti :D Kerrankin tunsi olevansa jossain tosi hyvä! Tytöillä oli mahdollisuus joko naistenpunnerrukset/30 sec tai 15kg penkki/30 sec niin paljon kuin jaksaa.. Tein ensin naistenpunnerruksia sen 27, sitten ainoastaan yksi tyttö meni tekemään penkkiä ja päätin mennä myös. Tää tyttö teki 10x15 kg eikä sitten enää tanko noussut rinnalta, itselläni varmistajani repesi 20 kohdalla kun vieläkin jaksoi, tein 36 eikä tuntunut missään, harmitti kun aika loppui kesken kun vielä olisi mennyt toiset samanlaiset :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom