Gradu on viimeinkin puolivälissä, tai siis puolivälin ohitin tänään. Tulokset on analysoitu ja kooste kirjoitettu ja pohdinta puoliksi kirjoitettu. Teoriaosasta puuttuu vielä, mutta kunhan saan loput graduesseet raapusteltua ja sitä myöten teoriaosuuden valmiiksi niin saan vietyä tuon pohdintaosionkin loppuun. Käsittämätöntä, kuinka paljon saan aikaiseksi "yöpukupäiviksi" nimeämieni päivien myötä, jolloin istun aamukahvikupin kanssa tietokoneelle ja yöpuku päällä villasukat jalassa hiukset takussa nökötän koneella koko päivän. Siis pari tuollaista päivää vielä niin homma on viimeistelyä ja hifistelyjä vaille valmis.
Kaikki urheilulliset tavoitteet onkin sitten jääny ton gradun myötä unholaan, kun ruokavaliokin on tällä hetkellä take away-osastoa, kun en sen vertaa malta, että kävisin kaupassa ja laittaisin ruokaa. No. Ehtiihän sitä sitten kun gradu on valmis, ja oon mä treenit kuitenki vetäny läpi mallikkaasti aina luento/työpäivien jälkeen, eli keskimäärin kolme kertaa viikossa. Neljän treenin tavoite on jäänyt, mutta palaan ruotuun kun viiminen piste graduun on näpytelty. Vaikuttaa vaffasti siltä, että toi työ valmistuukin jo ennen syyskuuta, mikä oli mun tavoitteena. 4 kuukautta nyt olen raapustellut...