Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Puoliltapäivin 2 tunnin lenkki ennen aamupalailua kaverin koiran kanssa, päivällä päikkärit ja iltapalaksi rahkalettuja ja mansikoita iiiso kasa <3.

Vaikka mieltä laskeekin se, että on flunssassa ja todennäköisesti poskiontelontulehdus ja kaupan päälle hampaitakin särkee (olisko viisaudenhampaat tuloillaan?) niin ei jaksa masennella, KOSKA saan 6 viikon päästä hiustenpidennykset!! Kävi viel tositosi hyvä tuuri, kun se on koulutustapahtuma, niin joudun maksaa vaan hiukset+teipit itse, ja nekin saan puoleen hintaan ! Ja sitten lopuks mut vielä meikataan, kun sitä koulutusta sponsoroi joku meikkifirma. Aivan ihanaa, en jaksais odottaa :haart:

Tänään oon ollut niiiiiiin reipas! Ah, harmi, että pitää mennä nukkumaan ja tää ihana päivä loppuu... klo 8-13 jaksoin opiskella tehokkaasti, sitten tempaisin 30min vauhtilenkin, siivoilin ja puuhastelin ja illalla vielä salitreenit päälle. Mutta tätä kaikkea en olisi tänne postannut ellen olisi löytänyt salilta kehonkoostumusmittaria ! (Älkää nyt lannistako mua kertomalla, että ne mittarit on ihan epätarkkoja tms......) Siis c'mon mun rasvaprosentti on muutaman mittauksen perusteella n. 18.4%!!!! Sitä ei oo koskaan mitattu ja olin ihan vakuuttunut, että se luku olis jossain ihan omissa sfääreissään !!!! Noh, jos vaikka muutaman kuukauden päästä mittais uudestaan.... Katotaan hymyilyttääkö enää.... Mutta nyt hymyilyttää!!!! Hyvää yötä <3

Se hymyilyttää, että sain vihdoin töitä! Paikka on siis aika varma, sopimukset vaan pitää tehdä. Olen ollut sijaisena aikasemmin tuolla samassa paikassa, ja nyt ois siis ihan oikeesti vakituinen työpaikka! Ihanaa, on ainakin varaa maksaa siitä salista, missä oikeesti haluan käydä!

Oli pitkästä aikaa kivaa laulutunnilla! Ei ole koko syksynä ollut minkäänlaista motivaatiota laulaa kun olen ollut sairas koko ajan, vähintäänkin on ollut poskiontelot tukossa tai kurkku kipeä. Vaan nytpä soi ääni vihdoin ja nätisti soikin<3

Tänään Matkamessuille! Messujen jälkeen tapaan Helsingissä myös ihanan ystäväni pitkästä aikaa. :)

Mä taas huomenna suuntaan miehen kanssa matkamessuille! :)

Tänään sitte miehen synttäreiden kunniaksi Stand Up -esitystä katselemaan. Kävi hyvä tuuri ja sain ilmaisliput. Ei jaksa odottaa, tykkään hirveesti noist Stand Upeista, viimeks kun oltiin niin nauroin ihan vedet silmissä. :D

:offtopic: Mun opettaja sano tänään että "mun mielestä on ihan ääliöitä ne jotka maksaa helvetisti jostain kuntosalista että pääsee nostaan vähän rautaa" ja siihen perään se vielä sano että "ja ne vielä kuvittelee että se on jotain urheilua" että repikää siitä :D
Rupes kyllä vähän naurattaan toi mutta mielipiteensä kullakin :D

Gradu on viimeinkin puolivälissä, tai siis puolivälin ohitin tänään. Tulokset on analysoitu ja kooste kirjoitettu ja pohdinta puoliksi kirjoitettu. Teoriaosasta puuttuu vielä, mutta kunhan saan loput graduesseet raapusteltua ja sitä myöten teoriaosuuden valmiiksi niin saan vietyä tuon pohdintaosionkin loppuun. Käsittämätöntä, kuinka paljon saan aikaiseksi "yöpukupäiviksi" nimeämieni päivien myötä, jolloin istun aamukahvikupin kanssa tietokoneelle ja yöpuku päällä villasukat jalassa hiukset takussa nökötän koneella koko päivän. Siis pari tuollaista päivää vielä niin homma on viimeistelyä ja hifistelyjä vaille valmis.

Kaikki urheilulliset tavoitteet onkin sitten jääny ton gradun myötä unholaan, kun ruokavaliokin on tällä hetkellä take away-osastoa, kun en sen vertaa malta, että kävisin kaupassa ja laittaisin ruokaa. No. Ehtiihän sitä sitten kun gradu on valmis, ja oon mä treenit kuitenki vetäny läpi mallikkaasti aina luento/työpäivien jälkeen, eli keskimäärin kolme kertaa viikossa. Neljän treenin tavoite on jäänyt, mutta palaan ruotuun kun viiminen piste graduun on näpytelty. Vaikuttaa vaffasti siltä, että toi työ valmistuukin jo ennen syyskuuta, mikä oli mun tavoitteena. 4 kuukautta nyt olen raapustellut...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ojensin tänään pomolle irtisanomisilmoituksen. Tätä päivää oonkin odottanut viimeisen vuoden ja nyt se koitti :hyper:

No jos ei varsinaisesti ilostuta, niin huvittaa ainakin.. Pitäis tässä malttaa olla treenaamatta yläkroppaa, mutta eihän se onnistu. Jos kävisin salilla, olis varmaan helpompaa vain olla lähtemättä sinne. Mutta kun treenaan kotona, nuo kaikki vehkeet on koko ajan tuossa käden ulottuvilla. Piti sitten väkisin vääntää vasenta kättä ja olkapäätä. Tuntui aika omituiselta ja nyt jälkitunnelmat on vielä hassummat. Kaiken lisäksi treenasin villasukat jalassa! :)

Paskamaiset kaksi viikkoa takana jolloin on vituttanut enemmän tai vähemmän, nyt taas voiton puolella loistokkaasti joten tänään ilostuttaa nämä;

Viikonloppu, tänään käyn enää tentin väsäämässä koululla ja sitä ennen ehdin sopivasti salille.
Sain nukkua puoli yhdeksään, koiran kanssa tosin oltiin puoli viideltä jo pihalla mutta kun edessä häämötti vielä unimaailma niin ei se haitanut.
Näen lukioaikaista kaveriani ensimmäistä kertaa puoleen vuoteen huomenna.
Olen ollut kohta kesäkuntoon-dieetilläni huiman kuukauden! Ennätysaikani :D
2010 treeni ovat sujuneet mainiosti, jumppistelu on ihanaa ja salille on aina kiva mennä <3
Tänään on karkki/herkuttelupäivä ja ajattelin tentin jälkeen ponkaista suoraan makuuniin täyttämään ison säkin lempparimätöllä.
Nyt on hyvä lukuputki päällä, vuoden vaihteesta neljä kirjaa luettuna ja kesken oleva vaikuttaa vallanmainiolta vaikka se tulikin napattua akateemisen alelaarista ihan sattumalta.
Kaksi viikkoa ja alkaa hiihtoloma jonka vietän kokonaisuudessaan mamman luona maalla lenkkeillen ja tv:tä katsellen (omassa kämpässä sitä ei ole niin se on kuulkaa iso juttu).
Minulla on maailman ärsyttävin, energisin ja inhimillisin hauveli joka kainalossa on ihana mennä iltaisin tuhisemaan <3

Treenasin kettlebell -treeniä ja poikaystävä toimi personal trainerinä, kun on tuossa lajissa kokeneempi. Tein pystypunnerrusta ja jotenkin oli koko ajan fiilis, et tästä mitään tule. Sain juuri ja juuri tehtyä 12kg ne pakolliset 3-5 toistoa, kun siirryttiin 8kg tekemään samaa liikettä. Tein sillä 8kg oikealla kädellä 21 ja vasemmalla 17 toistoa. Poikaystävä turhautuneena tokaisi mulle "Etkö sä v*ttu tajuu miten vahva sä oikeesti oot?"

Tajusin, että ei prkl... Mä en nyt hyödynnä kaikkea mitä mulla on annettavana.

Pitää vaan jaksaa uskoa omiin mahdollisuuksiinsa koko ajan. Aivan upea tunne ja arvaatka kuinka hyvin kulki lopputreeni!!! :rock: Annoin kaikkeni!

Maanantai, ah tuo jokaviikkoinen pakollinen pain in the ass. Sen kunniaksi otin koko loppuviikon lomaa :rock:
Huomenna lähden mutsille, ihanaa mennä omalla autolla kun on koiratkin mukana. Torstaina äiti ja isäpuoli menee naimisiin, johan ne on sitäkin 17v vetkutelleet. Kaikenkaikkiaan hyvä viikko tulossa.

Eilisaamuisesta vitutuksesta ei tietoakaan. Ihmeen onnistunut maanantai takana ja nyt hyvillä fiiliksillä loppuviikko, huomennakaan ei tarvi mennä ko teoriatunneille koulussa. Tsippidii.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom