Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kuositin kunnialla töissä menoliikenne-ryysiksen, tapasin parhaan ystäväni, selvisin kauppareissusta jonottamatta ja NYT vetäydyn sohvalle ja aloitan joulumätön sekä otan lapsen kainaloon:) Neljä kokonaista vuorokautta kiireetöntä oleilua ja nautiskelua:haart:

Niin ja pomo halas mua!

Kyllä nyt vaan hymyilyttää kovasti. Ihana joulu takana, vahvaa ihastumista ilmassa ja 2 viikkoa lomaakin vielä jäljellä. Vielä kun ensi viikolla pääsee reenaamaan kunnolla tämän ns. joulutauon jälkeen niin ei paremmin oikein voisi mennä :)

Täälläkin ollut ihana, lämmin ja antoisa joulu takana, mikä tietysti ilostuttaa. Hirvee joulupöhö vituttaa, mutta tänään tuli tarvottua koirien kanssa 17,5km lenkki, josta suurin osa hangessa Nuuksiossa, ja siitä tuli kyllä hyvä fiilis. :) Herkutonta elämää alle vuorokausi takana, pipareita ja suklaata jo tekis mieli.. Mut ei, ku se on nyt saatava nää nesteet pois ja kroppa taas kuosiin.. Kyl se tästä :)

Eilisestä voimapyörätreenistä vattalihakset niin kipiät, että ah ihanuutta! Ehkä ne palikat sieltä vielä joskus tulee esiin.
Tänään oli ensimmäinen päivä pariin viikkoon kun pakkanen laski alle kymmenen asteen ja kävin sen kunniaksi sauvakävelemässä, ihana jäärata oli näemme tehty jo jäälle joten sinne huomenna - joko kävellen tai luistimien kera!

Vajaan viiden tunnin hampaiden kiristelyn ja vitutuksen jälkeen vihdoin vaalea tukka. Ei oranssiin vivahtava eikä keltainen vaan vaalea. Luoja.

Ja huomenna luistelemaan!

Onneksi olkoon Viiwi!!! :haart: Paljon onnea ja lämpimiä halauksia :)

Olen onnellinen et selvisin eilisen infernaalisesta krapulasta (ja olen onnellinen ettei kukaan nähnyt mua siitä kärsiessäni..), aikaerosta johtuen pystyn katsoo Suomen junnuleijonien pelin ihan ihmisten aikaan, Wal-Martista eksyi taas kärriin juustoa.. ja viinirypäleitä.. Onkohan mulla tänään ihan minäminä-ilta? :) Huomenna on "siskon" läksiäiset ja maanantaina meen kaverin kans tsekkaamaan uuden Robert Downey Jr. leffan, eli Sherlock Holmesin. Vielä noin puolitoista viikkoa ja sitten pääsee näkemään sen yhden ihanan... :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sain revittyä itseni aikaisin aamulla lenkille ! Tuli niin mahdottoman hyvä fiilis ! Työmatkalaiset varmaan mietti, että kuka hullu täällä landella tähän aikaan juoksee. :)

ei ollut tullut yhtään joulu/vuodenvaihdekiloa, vaikka tuli mässäiltyäkin! :rock:
tästä on hyvä jatkaa :puntti:

Pari viikkoa kestänyt sokerihumala alkaa olla selätetty, olo normaalimpi ja vähemmän turpea. Syömiset taas järkevissä mitoissa ja tiistaisen salitreenin jäljiltä lihakset niin kipeät, että joudun repimään itseni niskavilloista ylös sängystä. Hieno tunne! Muutenkin ihan hyvä päivä, mikä on nykyään aika harvinaista.

Ja taas on yksi päivä vähemmän kesään :)

Viimeksi muokattu:
Ehkä tämä kuuluisi tuonne vitutusketjuun, mutta koska näemmä osaan nauraa itselleni niin menkööt.:D

Lähdin tänään salille. Salilla avasin treenikassin. Treenikassissa ei ollut verkkareita. Mietin hetken, treenaanko farkuissa vai pitkissä kalsareissa (telakan sali, jos treenaisin jossain Elixiassa olisin varmaan sulkenut kassin ja painellut pihalle:D), ja koska torstai on muutenkin naisten vuoro ja vieraskirjan mukaan siellä käy nykyään 1-4 naista koko päivän aikana, niin päättelin ettei sinne välttämättä edes tule ketään muuta.. Just joo. Tuli sinne sit ne 4 naista samaan aikaan, piti hieman selitellä pukeutumista, että "emmää yleensä tälleen pukeudu salille..". Oli siellä kuulema joku hiljattain treenannut pelkissä alkkareissa ja t-paidassakin, heh. Noh, sitten kaveri soittaa että lähdenkö oluelle, ja toki lähden jos saan jättää sen oluen väliin, dieetti ja silleen. Baarista vielä ruokakauppaan ja sitten kotio. Ruokakaupassa katsahdan jalkoihini ja huomaan jotain kummaa. Eriparikengät, vittu. Toisessa jalassa turvakenkä ja toisessa tavallinen musta nilkkuri. Huomionarvoista on, että olin pukenut ne jalkaani kahdesti, ensin kotona, sitten salilla. Ja vielä sutinut lumet kengistä ennen autoon menoa, ja silti en huomannut. Tää on kyllä just niin mua.. Mutta 2h 10min treenit meni hyvin, sarjapainot nousussa edelleen vaikka jo muutama kk dieettiä takana.:evil:

Ehkä tämä kuuluisi tuonne vitutusketjuun, mutta koska näemmä osaan nauraa itselleni niin menkööt.:D

Lähdin tänään salille. Salilla avasin treenikassin. Treenikassissa ei ollut verkkareita. Mietin hetken, treenaanko farkuissa vai pitkissä kalsareissa (telakan sali, jos treenaisin jossain Elixiassa olisin varmaan sulkenut kassin ja painellut pihalle:D), ja koska torstai on muutenkin naisten vuoro ja vieraskirjan mukaan siellä käy nykyään 1-4 naista koko päivän aikana, niin päättelin ettei sinne välttämättä edes tule ketään muuta.. Just joo. Tuli sinne sit ne 4 naista samaan aikaan, piti hieman selitellä pukeutumista, että "emmää yleensä tälleen pukeudu salille..". Oli siellä kuulema joku hiljattain treenannut pelkissä alkkareissa ja t-paidassakin, heh. Noh, sitten kaveri soittaa että lähdenkö oluelle, ja toki lähden jos saan jättää sen oluen väliin, dieetti ja silleen. Baarista vielä ruokakauppaan ja sitten kotio. Ruokakaupassa katsahdan jalkoihini ja huomaan jotain kummaa. Eriparikengät, vittu. Toisessa jalassa turvakenkä ja toisessa tavallinen musta nilkkuri. Huomionarvoista on, että olin pukenut ne jalkaani kahdesti, ensin kotona, sitten salilla. Ja vielä sutinut lumet kengistä ennen autoon menoa, ja silti en huomannut. Tää on kyllä just niin mua.. Mutta 2h 10min treenit meni hyvin, sarjapainot nousussa edelleen vaikka jo muutama kk dieettiä takana.:evil:

:hyvä: repesin! Eriparikengät ja kaikkee, haha!:)

Olen nyt uhrannut pennosia kauneudenhoitoon, ostanut Garnierin sijasta Cliniqueta. Ja täytyy sanoa että oli ihana herätä aamulla: hieroin kasvoja unenpöpperöistä pois, ja kasvot tuntui kuin vauvanpepulta :hyvä: Oon kyllä nyt aivan rakastunut noihin Cliniquen tuotteisiin, sopii mulle kuin lehmälle satula :)

Kahden viikon vapaamuotoisesta mätöstä jäi vain 1,5kg (tosin kaikki navan kohdalla, kinnaa...), se on helposti tiputettu pois. Vaikka on flunssa eikä pääse salille, mieli on silti hyvä.

Pään sisällä helpotti, kun sain tehtyä viimeinkin suuren päätöksen ja lopetin extraus-yötyöt. Saattaapi toisinaan olla hiukka laskemista edessä, jotta saa rahat riittämään vain yhtä työtä tehden (näillä veloilla), mutta lapsen riemu korvaa sen mennen tullen; "Eksä oikeesti enää ikinä mee öisin töihin?!?" *naurua, halausta, naurua*

Kolmanneks riemastutti aina yhtä ihana Uwish; "olin pukenut ne jalkaani kahdesti..." *reps* *reps*

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom