Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tapasin pikkujouluissa upean miehen ja eilen sovittii että jatketaan tätä meijän vasta alkutaipaleella olevaa uraamme vaikka lähdenkin maanantaina inttiin. Oon tällä hetkellä tooosi onnellinen, illalla kavereitten kaa viettään läksiäisiä alkoholin parissa. Toivottavasti oisin yhtä onnellinen vie sitteki ku se armeijan karu totuus paljastuu mulle.

Kosperi! Se intti on mukava paikka, kun osaa vaan asennoitua siihen touhuun oikein :) Eka siellä on hukassa ja olo on ku päähän lyödyllä, mutta siitä se sitten lähtee ku kuviot tulee tutuksi :) Joten tsemppiä sinne! :)

Tänään oli hyvä päivä. Ruokailua kivassa seurassa, löysin alesta talvijuoksukengät -50% ja jumalaisen ihanat (ja erittäin epäkäytännölliset) nahkasaappaat! :haart: Saatan ehkä nukkua ne jalassa. Nyt pari leffaa ja säkillinen karkkia VAIN MINULLE :hyvä:

Nyrkkeilemään!! Pitkästä aikaa pääsee hakkaamaan säkkiä kunnolla, odotan sitä fiilistä, ku hartiat ei enää vaan ota käskyjä vastaan. :) lovin' it!

Kävin tirvasemassa kunnon juoksulenkin pitkästä aikaa, 5km jälkeen tuli stoppi ja tyttö hyytyi täysin. Kunnialla loppuun asti kuitenkin ja nyt on niiiiiin hyvä fiilis, ei varmaan tarvi kauaa unta odotella!

Pariisin matka varattu, jee!

Heiii, mäkin haluan! Tai en ehkä Pariisiin, mutta jonnekin. Ärsyttää vaan, kun ei voi vielä varata tulevaisuuden epämääräisyyden takia. Mutta ainahan matkoja voi katella valmiiks. Jos kesällä sitten, vaikka... Porin jazzeille :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tää biisi laittaa mut hyvälle tuulelle aina:
Stella - Häävalssi

:haart:

Mä en taas pysty kuuntelemaan tota itkemättä, siinä on jotain ihan liian herkistävää mulle.. Siis ihana kappale mutta hanathan siitä aukee..

Itse ilostuttaa se, että reissuun lähtöön on nyt virallisesti tasan kuukausi ja reissulla viivytään ainakin kolme kuukautta! Ei vaan millään malta enää odottaa ja väkisinkin ajatukset hakeutuu jo lomaan, vaikka töitä pitäis jaksaa vielä tehdä!

Nyrkkeilysäkki!!! Olin ystäväni kanssa salilla tänään ja hänen laillaan kärsinyt pienestä jaksamis- ja motivaatiopulasta. Puhuimme Eva Wahlströmistä ihaillen ja silmät osuivat nurkassa roikkuvaan säkkiin - eikun pieksämään sitä:D Tekniikasta en niin osaa mitään sanoa, mutta tuntui ihan mielettömän hyvältä, tehokkaalta ja karsea hiki tuli! Nyt oikein ODOTAN seuraavaa salikertaa, jotta pääsen uudestaan kokeilemaan. Nyt kun sais sen kaverinkin houkuteltua samaan, niin eiköhän alkais taas paremmin maittamaan treeni:D Harmi vaan kun olosuhteiden takia toinen meistä joutuu kahden viikon, toinen viiden viikon huiliin:(, mutta onpahan sitten jotain mihin innolla tarttua taas (ilonaihe tuokin, että pystyy tulevaan taukoon suhtautumaan kiukuttelematta...)

Kolmen tyttäreni keskustelu:
- Tää haukkaa palautusjuomajauheen palasia niin tulee isot lihakset.
- Tää laittaaki siihen vettä sekaan niin tulee vielä isommat lihakset.
- Tää syö poteiinipatukan niin tulee vielä kaikista isoimmat lihakset, niin isot ettei mahu enää paita päälle! :)

Hain tänään uudet vapaan sukset, ensimmäiseni. Pertsaa ennen vaan vedelty, luulin etten yhtään osaisi ja kuolisin kun se on niin rankkaa, mutta ei!!! Menin vain 4,4km pienen lenkin ettei kerralla liikaa (muutenkin lepopäivä...) ja oli hienoa! Luulen, ettei tekniikka ole ihan huono, aloittelijaksi, sillä ihan hyvin ilman sauvoja pysty mennä kun testailin, potkut oli pitkiä ja luisto mahtava! Kyllä se vaan niin on että koska kaikki laskeminen auttaa kaikkeen laskemiseen (alppihiihtäjä siis olen) niin miksei sitten kaikkeen hiihtämiseen! JES, ootan jo että pääsen huomenna 7 aikaan baanalle ennen töitä!

Kävin tänään ihan virallisessa kuntotestissä! Mun kunto on erinomainen! Vatsalihakset erinomaiset! Selkälihakset erinomaiset! Jalkalihakset erinomaiset! Vuhuuuuu! treeni ei ole mennyt ihan hukkaan: D

Tän vuoden ja talven eka hiihtolenkki tosiasia!!! :hyper:
Upea keli, vain vähän pakkasta.

Mainiot ystävät ilostuttavat. Tuleva viikko ilman sidottua aikataulua arkea, mainiota. Probody odottamassa lukijaansa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom