Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jouuululoma! melkeen kk vapaata :haart: Mitähän tässä sitte tekis, varmaan treenais ja herkuttelis ja nukkuis pitkään joka päivä ;)

Mä oon palellut jo syyskuusta asti, siksi olin hyvin kiukkuinen koko aamupäivän sillä jatkuva viluisuus masentaa. Meidän kiinalainen sairaanhoitaja alkoi ex tempore leipomaan joulutorttuja ja nyt on hyvä mieli, om nom =)

Joululoma tj2 :D Rankka syksy takana joten tulee niin tarpeeseen. Ja tänään sain hyvän treenin aikaiseksi salilla ja äskön tehtiin mukava paukkupakkaslenkki koiran kanssa puistoon :)

Enää yksi tentti kuudesta jäljellä ja jo nyt ihan voittajafiilis! (Kiitos Stashille tsemppauksesta, auttoi :) ) Sitte töihin ja kohta onkin Joulu ja saa vaan olla <3 Ja ai niin, mikä parasta: Helsingissä on PAKKASTA!! :hyper:

Nyt on useempikin ilahduttava asia.. Eilen tuli postissa Encyclopedia of Bodybuilding jonka kanssa hautauduin heti sohvannurkkaan. Ihana kirja!! :haart: ..vaikka en vielä montaa kymmentä sivua päässyt eteenpäin :D kun ei ois niin paljon nyt kaikkee muuta.... no vklna ja jouluna sitten :rolleyes:

Sitten toi lumi, ihanaa kun eilenki satoi lunta. Ja tommonen kiva kirpsakka pakkanen, kävellyt metroasemalle salille mennessä ja tulee heti uutta puhtia kun poskia pistelee :P Alkaa tää joulufiiliski vähitellen tästä nousta lumen myötä... ja joulukuusenkin sain vklna ;) alkaa olla noi joulua ennen tehtävät jututkin jo voitonpuolella ja vklna kotiinkotiin rentoutumaan (toivottavasti) ja moikkaamaan kavereita, äitiä ja pikkuveljeä :) Ens vko alkaa taas hulinalla mutta sitten se rentouttava joulu tulee, nyt kun lumikin vielä pysyis maassa :haart:

Edit. Niiin ja käynyt nyt viime ja tällä vkolla hieronnassa, selkäreenissä huomasi heti hieromisen vaikutuksen...kulkee tosi tosi hyvin nyt!!! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Todistus kandin tutkinnosta tuli postissa, ja mennään käymään kotosalla pitkästä aikaa. :)

Onnittelut! Minkä alan kandi susta tuli?

Kiitos! Kasvatustieteiden, eli eipä tuo lappu juuri muuta hyödytä kuin hieman nostaa sijaispalkkaa. Mutta etappi sekin, ja nyt kohti maisteria.

Piristyin heti aamusta mukavasti kun sain kuulla mukavan uutisen, että
mua oli pyydetty soittamaan yhteen bändiin koskettimia ainaskin helmikuussa olevaan
bändi-iltaan. Oli hirmuinen kunnia saada tuollainen kutsu sillä bändissä soittavat tyypit
ovat yksiä kuntamme lahjakkaimpia soittajia, joita itsekin ihailen. :rolleyes:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom