Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tällä hetkellä minua ilostuttaa tulevan viikonlopun mimmimiitti! Hienoa päästä tutustumaan samanhenkisiin ihmisiin. :) Pian lähden kaupungille ostoksille, minkä päätteeksi suuntaan kohti kuntosalia. Illalla sitten laatuaikaa puolison kanssa. :haart:

Kaikki on tällä hetkellä hyvin. Olen taas terve ja viikonloppuna ei ole mitään muuta ohjelmaa kuin pikkujoulut huomenna. Ihanaa vain olla, olla ja olla ja nysvätä kotona.

Ystävä kuuden vuoden takaa löytyi vahingossa. Ja kaikki läpät ym. oli kuin ennenkin. Sovittiin et meen tammikuussa kyläileen. Jjjee. :dance:

Takana kiva pikkujouluristeily ja kiertelyä Stokiksessa, enkä dokaillut ollenkaan. Miten voikaan olla niin hauskaa ilman darraa ja liskoja. :) Tänään oli mukava palata aamulla siistiin kotiin ja mennä luennolle.

Kävin juuri shoppaamassa itelleni ihanat konjakinruskeat nahkasaappaat! Vähän kirpaisi, mutta kyllä uudet kengät sitten tekee naisen onnelliseksi!! :haart:

Kävin juuri shoppaamassa itelleni ihanat konjakinruskeat nahkasaappaat! Vähän kirpaisi, mutta kyllä uudet kengät sitten tekee naisen onnelliseksi!! :haart:

Toinen kenkäholisti ilmoittautuu ! Itse pystyn tuhlaamaan vaikka viimeiset roposet lompakosta kenkiin, mutta muista asioista voin pihistellä. Kyllä ne kengät vaan (ainakin mut) onnelliseksi tekee. :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toinen kenkäholisti ilmoittautuu ! Itse pystyn tuhlaamaan vaikka viimeiset roposet lompakosta kenkiin, mutta muista asioista voin pihistellä. Kyllä ne kengät vaan (ainakin mut) onnelliseksi tekee. :haart:

Sama :) Ei tässä tälläkään hetkellä rahoissa kieriskellä, mut silti piti vähän käydä "kattomassa" näkyykö mitään kivaa. Ja näkyhän siellä :D Huono puoli kengissä on vaan se että ne vie järkyttävästi tilaa.. etenkin kun kämpässä on lattiapinta-alaa huimat 18,5 neliötä :jahas:

Eilinen salitreeni ja onnistuneet pikkujoulut :) Nyt pari etäpäivää koulusta, perjantaina pääsee opiskelemaan pariksi tunniksi ravitsemuksesta kaikkea kivaa ja sitten viikonlopun viettoon.

llostuttaa suuresti myös se, että nyt juoksukunto alkaa olemaan sillä tasolla missä se on vuosia sitten parhaimmillaan ollut. Lenkit sujuu kuin tanssi.

Ja viikonloppuna on synttärit ja kohta joulu :haart:

Perjantai on tänään ja mie lähen töitten jälkeen hoplopiin riehumaan ja sieltä sitten Cmbat-tunnille hakkaamaan ilmaa! Onneks se saa aina mielihyvähormonit jylläämään! Sitte vaan nukun koko viikonlopun ja urheilen! Ihanaa. Ihanaa on myös se, että myöhässä olleet menkat alkoivat, ja olen niin helpottunut etten olekaan raskaana. Aaahh. :)

2h 20min aamulenkki kulki kuin hirvi, kävelin siitä yhteensä max 20min. Puolimaraton here I come!
Kohta lähdetään äiten kanssa leffaan katsomaan Koivusalon versiota:haart: Ja toi aamulenkki vei niin paljon kaloreita että taidan tohtia nautiskella poppareita ja hiukan suklaatiakin leffas:kuola: Ihanaa viikonloppua joka mimmille:D

Joululoma alkoi.

Ja siellä on viimeinkin oikea talvi eli kylmä :haart:

Rykäisin tänään portfolio-työn kerralla valmiiksi, ei tarvitse enää sitä murehtia. Kävin sen kunniaksi ihanalla pakkasjuoksulenkillä <3

Ja mikä parasta, kirjahyllyssä odottaa neljä uutta pokkaria.

On niin rakastunut olo :) Kieltämättä välillä arki pukkaa päälle ku on tässä kolme vuotta kohta yhdessä pyöritty, mutta viikonlopun tapahtumat antoi vaihteeksi muistutuksen miten ihanan ihmisen kanssa sitä on yhdessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom