Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sain autokoulun teoriakokeen läpi, tänään tullut Assassin's Creed 2 on ihan vitun hyvä ja mulla on maailman ihanin mies. Huominen töitä ja viikonloppu vapaa, kerrankin ei mitään ohjelmaa tiedossa, parasta<3

Kokeilin pitkästä aikaa ja ällistys ällistys, jaksan vetää yhden leuan hieman koukistetuilta käsivarsilta! Ihan suorilta ei lähde... No, siinä seuraava projekti sitten :-D

Uusi kännykkä. Menin alunperin ostamaan N72 mallin nokialaista, mut kaupassa iskikin pihiys ja ostin
N71:sen. Kummasti piristää, kun on uus luuri. Ja nyt kelpaa kulkea vieraissa kaupungeissa kävellen, kun on toi kännykän kävelynaviohjelma. Tomtom on loistava maantiellä, mut ei jalkaisin vieraan kaupungin keskustassa kun on kiire.

Sain luettua tenttiin ja veikkaan, että voin saada siitä kelpo numeron jos vain jaksan vielä huomennakin panostaa :) (kaksi edellistä eivät ole vakuuttaneet)

Olo alkaa olla jo sen verran hyvä, että taidan uskaltautua huomenna kevyelle juoksulenkille.

Oon vaan niin iloinen, kaikki on niin hienosti. Ja olen ihastunut, taas vaihteeksi näiden 3,5 vuoden aikana :haart: Huomenna kotiin.

Ostin tänään aivan upeet ihanat kengät! Semmoset namit nilkkurit, joissa on aika korkeet ohuet korot. Oon kyllä kenkäholisti.

jee sain vihdoinkin kirjauduttua tänne ja huomenna pääsee lenkille. :worship: nyt kun oppis viel muokkaan ton profiili jutun.. no ei makeeta mahan täydeltä :dance:

Sain aikaiseksi lähettää judoseuralle viestiä, et ottaisko ne mut alkeiskurssille, vaikka oon joskus rääpinyt oranssin vyön itselleni. Jee! Tänä syksynä iskenyt kauhea palo aloittaa vanha harrastus uudelleen.

Sain aikaiseksi lähettää judoseuralle viestiä, et ottaisko ne mut alkeiskurssille, vaikka oon joskus rääpinyt oranssin vyön itselleni. Jee! Tänä syksynä iskenyt kauhea palo aloittaa vanha harrastus uudelleen.

Judo on kyl siitä erikoinen laji, että tatamille mieli palaa aina takaisin, vaikka kuinkakin pitkän ajan kuluttua.. nimim. Ikivihreä vyö:) 20 vuotta harrastanut on-offina:rolleyes:

Mua ilostuttaa, kun sain kuositettua lapseni 8-vuotissynttärit kunnialla läpi ja tänään lopulta kaikki tiskitkin tiskattua:D Ystävät ja sukulaiset ovat ihana asia ja niille on ihana leipoa:haart: Sekä juusto- että rahkakakku teki sukkana kauppansa:kuola: Ja tänään mummulaan saunaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ensimmäinen juoksulenkki flunssan jälkeen. Koiran kanssa kipitettiin ja kovaa mentiinkin! :D Nyt on hyvä fiilis ja torstain tenttikin näyttää vähän valoisammalta.

Löysin Sokoksen alekorista kaikkien aikoijen parhaan REMin levyn vaivaisella kympillä. Löysin myös 2 paksua vyötä huomista Irinan keikkaa varten. En osannu päättää kumpi on kivampi niin otin molemmat. Rosson lihapullat ja lasten jätski+kermavaahtoannos jälkkärinä sai happamammankin mamman hymyilemään... Hyvässä seurassa nautittuna tietenkin.

Se että eilen kiipeilyssä pääsin yhden jyrkimmistä negatiivisista seinistä ylös saakka, kopautin kattoa ja voitin itseni korkeanpaikan kammossa vaikka irtipäästäminen olikin kauheaa :)

-Uusi mahtava työpaikka!
-Ensi tiistaina kotiutuva koiranpentu<3
-Viikonlopun laivamatka kaveriporukan kanssa!
-lähestyvä joulu!

Nyt ei voi kuin hymyillä!! :):dance2:

Viikonloppu ja seuraavat kaksi viikkoa etäopiskelua eli ei hierontaa ja pitkiä päiviä lainkaan. Jos sitä jaksaisi iltaisin tehdä muutakin kuin tuijottaa eteensä.

Tänään koulun jälkeen Runsaudensarveen terveysshoppailemaan (tuet tulee ja tuet menee) ja siitä vielä joululahjaostoksille :)

No nyt tietenki ilostuttaa viikonloppu ja miehen vapaa, ei tarvi olla aamusta iltaan yksin lasten kanssa. Ihan kivaa on sekin ettei meinaa hiiri pysyä kädessä ja kroppa on tulessa!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom