Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
kämppis hiero eilen mun niska- ja selkäjumeja auki :)

viimesii työpäivii viedään :) ja toivottavasti nyt ihan oikeesti, koska viime viikolla piti olla kaiken kunnossa, mut sitten hajosin.

(Tekis mieli sanoo, että on tosi hyvä fiilis, mut I don't wanna jinx it.. tiedättekö fiiliksen?? :D )

Tiedetään, kulta:)

Munkin tekis mieli hehkuttaa, että näillä näkymin kauan odotettu, ylihuominen nahkapiirturin istunto toteutuu sittenkin, mutta... Koputtelen puuta peukut ristissä, wish me luck!

...peukut pystyssä. Sormet ristissä :) Varpaat vaikka solmussa.

Oijoi! Ilostuttaa, jänskättää ja odotuttaa se että käydään sunnuntaina katsomassa meidän tulevaa mäyräkoirahauvaa<3 Poika muuttaa siis meille joulukuun alussa! Voiko ihanampaa joululahjaa enää toivoa..:rolleyes:

Oijoi! Ilostuttaa, jänskättää ja odotuttaa se että käydään sunnuntaina katsomassa meidän tulevaa mäyräkoirahauvaa<3 Poika muuttaa siis meille joulukuun alussa! Voiko ihanampaa joululahjaa enää toivoa..:rolleyes:

Ooooh!!! Mulla on nyt 1,5-vuotias kääpiömäyräkoirapoika ja voivoivoiiiii kun se oli lutunen sillon pienenä.. pienet michelin-renkaat tassuissa ja voi sitä pienen ilmettä kun katseli suurta maailmaa.. :haart: Osaa se vieläkin aina joskus olla tosi ihana, heh :D

Tuleva viikonloppu ja se, että viikosta tuli selvittyä ihmeen hyvin iltavuoroista ja rankasta tahdista riippumatta. Eikä paikkoja kolota ollenkaan :)
Viikonloppuna pääsen salille ja saunaan :haart:

Jee! Värkkäilin vertailuja tänään ja vuosi sitten otetuista kuntokuvista, ja eka kerran kunnolla näkyy, että jotain on tapahtunut :-) Ei mitään niin dramaattista että kehtaisi pakkikselle postata, lihakset ei todellakaan vielä pullota... Mutta kropan muoto on muuttunut vihdoin jonniin verran.

Lisäksi olen nykyään paremmassa kunnossa, iloisempi ja edes vähän itsevarmempi :-) Kaikki punttiksen, paremman ruokavalion ja enemmän nukkumisen ansiota.

Tulee kohta 3vuotta täyteen yhdessä miehen kanssa ja hahmottelin semmosen tekstin, jonka taiteilen johonki korttii sitte merkkipäivänä. Liikutuin sitä kirjottaessa ja nyt on semmonen jännä olo, samaan aikaan herkistynyt, onnellinen ja itkuisa. Paree olis miehen sitten ymmärtää, että ne ei oo mitään sanahelinää, vaan suoraan sydämestä. Kauhee ku oonki tämmönen hullu romantikko ja herkistyn omista sanoista ja tunteista. :itku: :haart:

edit: eikä mun itkuisuutta auta se, että tosi monet mun tuntemat pitkäaikaiset pariskunnat on eronneet, ja samaan aikaan suren niitä, mutta iloitsen siitä että oma suhde on kestäny. oon täl hetkel ihan herkkis, huomaa että on puolukkapäivät tuloillaan. :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vasemmassa olkapäässä uusi, ihana, iso tribaalikotka, jonka alle hakattiin lapseni syntymäaika:haart: Reissu oli pitkä ja peppu puutui moneen kertaan - mutta oli se sen arvoista!
Ja tänään isoveljeni ajeli pääni kaljuksi:D

Koulutyöt etenevät hyvää vauhtia, vaikka pari kertaa on meinannut tulla seinä totaalisesti vastaan. Vielä parin viikon loppurutistus ennen lomaa! Sitten olisi ensimmäinen lukukausi ammattikorkeakouluopiskelua takana. :rolleyes:

Oon tajunnut viime aikoina elämän oleellisuuksia. (Puoli)rikkinäisen kehon kaa elämään opetteleminen ja toipuminen helpottuvat varmasti, kun lepää ja kuuntelee tarpeeks punkkii ^^ Viime hetken harkkarutistukset tuntuvat jopa nautinnollisilta, jee!

Vihdoin alan olemaan voiton puolella 2 ja puolen viikon influenssan jälkeen. Ens viikolla pääsee varmasti jo treenamaan :puntti:

Ehkä eniten kuitenkin ilostuttaa oma rakas, on se vaan niin ihana :haart:

Poikaystävä on käymässä :haart:. Ja se on aina parasta. Tänään käytiin treenailemassa ja nostin kulutustani tänään 1200 kalorilla :D~ Peruskulutus vähennetty tuosta. Pieni tyttö harvoin pääsee tuohon määrään.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom