Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jepu, Onnea:)

Meilläkin mies taisi aamusta (kello kuusi, haloo) kysellä ihan tosissaan kihlautumisesta ja naimisiinmenon mahdollisuudesta. En tainnut olla ihan parasta juttuseuraa :D

Mies: Mentäiskö kuule naimisiin?
Minä: Höpöhöpö.

Ukko jatkoi yksinpuheluaan, minä keskityin syömiseen.

Juu, tämän päivä kokonaisuudessaan kymppi. Sen kruunasi ihana tunnin hikilenkki koiran kanssa ja sen jälkeen sain siivousintoa ja imuroin kämpän plus pistin pyykkikoneen pyörimään.

1) Sain kuin sainkin ostamani tulostimen asennettua ja toimimaan. Kuljetustelineen palanen (muovia) löytyi laitteen sisältä, mikä esti kasetin paikalleen loksahtamisen. Todellakin pieni muovin palanen voi aiheuttaa suuria tuskia. :)

2) Kirjottelin juuri stressaamani tehtävän loppuun ja olen saanu graduanikin eteenpäin. Kyä tää tästä.

3) Mulla on 4 päivää vapaata töistä ja pääsen siis joka päivä urheileen, jee!

4) Ostin eilen 7 trikoopaitaa, 3 villahuivia ja Espritin nahkasaappaat ja nyt siis lopetan shoppailun hetkeksi. Näillä vaatteilla mennään kevääseen asti.

5) Siskon kanssa Lauri Tähkän keikalle huomenna illalla, jee!

Kaikkien sotkujen ja hermoja repivien sattumien jälkeen elämä vaikuttais taas hymyilevän.

SIXPACKISSA NEEKERINPUSUJA ON 24,3 GRAMMAA PROTEIINIA!!!! Ruokavalioni mullistui täysin tämän oivalluksen myötä:kuola::dance2:
Oooh!!:wtf: Paljonko kaloreita??? (dieetillä..:kuola:)

Hahah, näin ihan pimeetä unta.:D Varastin hevosen joltain naispuoliselta ratsupoliisilta keskellä kaupunkia, hilluin punaisessa judogissa jossain ihme mestassa, vyökin oli punainen mitä ihmettelin kovasti, kun ei sellaista vyötä ole.. ja sitten jostain pakkislaisesta jonka nimimerkki oli Ziggy. Piti ihan tarkistaa onko sellaista, ja kyllä on! Mutta se on mies (unessa nainen) ja sillä on ainoastaan 1 viesti ja sekin vuodelta 2003. Mitähän tämäkin tarkoittaa?:D

Ja nyt kaikessa rauhassa kahvia ja aamupalaa, hesari ja auringonpaiste. Ei voisi paremmin päivä alkaa. Ja pitkästä aikaa vääntötreenit tänään.:)

Työnteko on kärsinyt aika lahjakkaasti kaikesta päänsisällä käydyn väännön takia mut mut... Pää on jotenkin selkeempi nyt ehkä vähäsen :) Pääsen kiipeämään tänään, jee :) Ja mun harjoittelu loppuu pian :) On ollut tosi antoisa ja mielenkiintoinen vajaa puol vuotta elämästä, mutta kyllä helpottaa, kun se on ohi! Viimeisten silausten tekeminen on tosi vaikeeta, kun tavallaan en haluis millään luopua tästä duunista/harjoittelusta.

Avasin äsken keskustelua, joka johtanee välien selvittelyyn :) Oon viime päivinä miettinyt ammattifasilitaattorin uraa :D

Uwish; kyllä on punainen vyö judossa - 9. ja 10. danit voivat periaatteessa itse päättää, pitävätkö punaista vaiko mustaa vyötä (nus nus :D). Toisin sanoen olit aika hemmetin kova unessas! (Mulla on vaan vihreä..:))
Sixpackissa neekerinpusuja siis 588 kcal, hiilareita 95,6g ja rasvaa 20,4g niiden ihanien protskujen lisäksi, ei ehkä ihanteellisinta dieettiruokaa mutta ah niin ihania:haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Uwish; kyllä on punainen vyö judossa - 9. ja 10. danit voivat periaatteessa itse päättää, pitävätkö punaista vaiko mustaa vyötä (nus nus :D). Toisin sanoen olit aika hemmetin kova unessas!
Sixpackissa neekerinpusuja siis 588 kcal, hiilareita 95,6g ja rasvaa 20,4g niiden ihanien protskujen lisäksi, ei ehkä ihanteellisinta dieettiruokaa mutta ah niin ihania:haart:
Loistavaa!:D Olin unohtanut tuon vyöjutun, harrastin joskus lapsena, 20 vuotta sitten (oho, oonpas vanha..). Eli pusu tai pari päivässä ei vielä dieettiä pilaa, hyvä.:hyvä: On niin pitkä dieetti päällä, että pää ei kestäis jos ei jotain hyvää silloin tällöin syö. Seliseli.:rolleyes:

Ihanan näköstä ku tuli lunta.

Lauri Tähkän keikka Raumalla oli eilen aika vauhdikas. Sielä se juoksenteli pitkin baaritiskiä, kun esiintymislava loppui kesken siinä menossa. Kristallikruunut vaan heilui ja helisi Raumanlinnassa, kun Tähkä paineli menemään. Kyä nauraa sai. Oli tosi kiva nähä systeriäkin, kun ei oo kesän jälkeen keritty näkeen.

Jos lähtis kaivelee autoa kinoksesta. Tarvii varata työmatkaankin varmaan normaalin 30 min sijasta tuplat, ei hajuakaan millanen keli on Itä-Uusimaalla..

Tätä ette kyllä usko.. En meinannu uskoa itsekään:eek: 6,5 VUOTTA vaatehuoneessani roikkuneet "motivaatiohousut" ovat nyt sopivat! Ne eivät ole koskaan mulle mahtuneet (vahingossa menneisyydessäni ne vaatekutsuilta tilasin), mutta en ole saanut aikaiseksi niitä poiskaan/kiertoon laittaa. Aina eli se toive, että jonain päivänä ne mahtuu... Ja tänään ne mahtuivat!!! Pieni asia, juu, mutta jollain tasolla kauan odotettu:hyvä: Vartalolleni on siis jotain tapahtunut:puntti:
Ja toinen pieni mutta iloinen asia; rasva% mitattiin alkuviikosta ja tulos oli 23,7:) Sekään ei ole varsinainen juhlan aihe:rolleyes: mutta jotain niin paljon parempaa kuin 2008-keväiset 33-35% lukemat...

LilyCelieri, HIENOA!!! Toi on oikeesti tosi upee fiilis, voin uskoa sen! :)

Ja mu ilostuttaa tänään LUMI!! :haart: Sekä työpaikalla piipahtanut yllätysvieras, joka sai posket punoittamaan.. :nolo:

porukat hakatutti itteensä kuvat :lol2: hehe, hymyilytti kyllä. mutta faija lupas mullekin tatskan joululahjaks! jeejee. :)

Meitsi mättää tänään :dance: Tänään ei lasketa mitään syömisiä eikä treenata ollenkaan!!! Mennyt on jo päivän lämpimän aterian lisäksi tortillaa ja pizzaa, vielä on luvassa jäätelöä kinuskikastikkeella :kuola: Lonkkuakin olisi pakastimessa. Tästä mie tykkään :dance2:

Kissat.

Miten ne voivatkin tehdä ihmisen niin iloiseksi?

Uusi tulokas on sopeutunut nopeasti ja hyvin. Ainoa harmillinen seikka tässä toisen kissan ottamisessa on ollut se, että vanha kissa on vähän nyreänä ajoittain. Siltä ei saa enää niin paljon hellyydenosoituksia ja jutustelua kuin ennen, kun taas pikkulikka tulee joka yö viereen nukkumaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom