Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Meille taitaa olla tulossa toinen kissa. Jännittää ja ilostuttaa!

Oi! Mäkin haluun kaverin meidän rontille. Haluaisin koiran, mutta eipä tuo mies ole pitkänkään väsytystaistelun jälkeen asialle lämmennyt. Ottaisi mieluummin toisen kissan. Haluisin kuitenkin nelijalkaisen, joka kävisi mun kanssa lenkillä. Katti ei ole siihen jostain syystä suostunut. :rolleyes:

On niin hyvä olo, vapaapäivä eikä mitään menemisiä minnekään. :)

Aamuisen kiukun voimalla repäisin kasaan kolmesivuisen ideapaperin/alustavan tutkimussuunnitelman jatkotyöstöä varten. Olo on vähintäänkin helpottunut, kun on ohjaavalle proffalle jotain konkreettista meilattavaa arvioitavaksi. Printtailen ja oikoluen aikaansaannokseni vielä töissä ja sit lähetän sen ensimmäiselle tuomiolle. Viimehetken paniikki, kiire ja pakko taitaa ollakkin tehon lähteitä. Nyt keittelen sumpit, pesen hampaat ja vaihdan yöpuvun salonkikelpoisempaan mallistoon ja lähen töihin iltavuoroa istumaan.... Ja kun tästä työhelvetistä selviän, palkitsen itteni uusilla saappailla.

Kintut ja kinkut on niin uskomattoman mukavasti kipeät, että tietää pitkästä aikaa tehneensä oikeasti kunnollisen jalkatreenin! Mikähän siinäkin on, että ihan aivottomasti hinkkailee sillä samalla vanhalla mukavuusalueella, vaikka rahkeet riittäisi enempäänkin...

PM-kisoista kultaa molemmilla käsillä, ilman ainuttakaan tappiota. Kaikin puolin hyvät kisat ja vääntö tuntui helpolta. Mutta ihanaa olla kotona!:dance:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitos LilyCelieri ja Wjohoo! Hirveen hyvää tehnyt treenille tää lomautus.:D Ja pari uutta tehokasta liikettä.. Paras kunto selkeästi vielä edessä, mikä on varsin iloinen asia sekin.:)

Tein päivän hyvän teon ilahduttaakseni äitiä, ja haravoin pihan! :) Tulipas hyvä mieli~ Rankkaa puuhaa muuten tuo lehtien kaapiminen x_x. Käy ihan liikunnasta, varsinkin jos haravoi isoa pihaa joka on täynnä lehtipuita.

Meille on tulossa perheenlisäystä enkä enää malta odottaa!!1!

Kaveri joutuu luopumaan kissastaan allergian vuoksi, ja jotenkin tässä nyt kävi niin, että tuo kissa muuttaa meille asumaan. Jännittää ihan kauheasti, kun meillä on tuo toinenkin katti ja se on kaiketi aika tarkka reviiristään. Jonkin aikaa varmasti menee, ennen kuin asiat (eli kissat) asettuvat aloilleen.

Varjopuoliakin on asiassa: olen surullinen kaverini puolesta. Hän asuu monen sadan kilometrin päässä, joten ihan joka viikonloppu ei voi käydä entistä lemmikkiään morjestamassa.

pääsin vihdoin viikkoon salille. ollut juomingit kahtena viikonloppuna peräkkäin (muuten juon ehkä 2 kertaa vuadessa) ja ollut täysin poikki ja heikko oloinen, mutta nyt tein sen ja lähdin ja treenasin täysilä loppuun eikä tehnyt edes pahaa. JESH!

Ja sama homma kun Venlallakin. Perheen lisäystä tuli kaksin kappalein. Kisu tuli lopetus uhan alla ja koiruus oli suunniteltu ja varattu ja nyt vihdoin tuli <3

Sain tietää, että saan jatkaa työssäni myös koko kevään, vaikka nykyinen työsopimus on tehty tämän vuoden joulukuun loppuun asti. Kuuntelen fiiliksissäni The Baseballsia ja laulan mukana. Jess! :dance2:

Mua ilostuttaa tänään ihan kaikki!:)
Kävin jo päivällä tänään taas salilla, kirjastossa vähän hengailemassa, mun työaika on niin unelma kuin olla ja osaa, ulkona on täydellinen keli... oikeesti en keksi mitään valitettavaa ja se alkaa olemaan jo huolestuttavaa?

Ja Kalifornia lähestyy päivä päivältä...:dance:

Mä sain hääpäivän vuoden ja kuukauden tarkkuudella tietooni. Eli syyshäät tiedossa vuonna 2012 :hyper:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom