Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Menin tänään entiselle vakkarisalilleni (olen treenannut kotioloissa) 8 kuukauden tauon jälkeen. Sain ihastuttavan innostuneen vastaanoton heti respassa:) Kun olin vaihtanut vaatteet ja kävelin salin puolelle, paikalla olleet 3 työntekijää ryhtyivät yhdestä suusta suitsuttamaan, kuinka suunnattomasti heidän mielestään olin hoikistunut:eek: (tosiasiassa painan enemmän kuin silloin helmikuussa) - elikkäs taitaapi olla ihra kadonnut ja lihas kasvanut kotioloissa mukavissa määrin?:puntti: No, sitten itse salilla päätin piruuttani kokeilla, paljonko nousee penkistä.. Helmikuussa ennätykseni oli 55kg ja nyt -taddadadaaaa!!!- 85kg!!:rock:!!! Jos paikalla ollut mies ei olisi kompannut ja tarkistanut painon määrää kanssani, en luultavasti olisi pystynyt sitä uskomaan ollenkaan:rolleyes: Etteikö muka runsas punnertaminen nosta penkkituloksia mitä hä??
85 kg! Todella hurja tulos ja 8 kuukaudessa. Onnea enkasta :)

Heräsin tänään jo ennen yhdeksää ja kävin juoksemassa viikon "pitkän" lenkin. Ihanan kirpeä sää ja nyt on mukavasti väsähtänyt olo :) Ja koko päivä vielä aikaa!

Heräsin tänään jo ennen yhdeksää ja kävin juoksemassa viikon "pitkän" lenkin. Ihanan kirpeä sää ja nyt on mukavasti väsähtänyt olo :) Ja koko päivä vielä aikaa!

jospa mustakin olis tähän :kuola: ...
mutta mitä vielä eilen kello 20.40 sänkyyn ja ylös pääsi vasta 11.10 :curs:

Tänä aamuna tuli kaivettua talvitakki kaapin nurkista aamulenkkiä varten ja oli mukava yllätys, kun takki tuntu puristavan joka paikasta. Vielä viime talvena oli ihan sopivan kokoinen, mut nyt tuntuu tila loppuvan niin käsien, hartioiden kuin rinnan kohalta:hyper:

hmm.. tänään aika kuivahko päivä mutta jospa jotain keksisi mikä ilostuttaa.

- Hyvä ruoka, parempi mieli ainaskin
- Hyvä musiikki

aika kuiva mutta jotain sain kuitenkin

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miks Metropoliassa ei oo ollenkaan syys- tai talvilomia?!? :itku: Tulis tarpeeseen täälläkin...

Älä välitä! Meillä täällä yliopistolla kyllä olisi lomaviikko, mutta jostain kamalasta kirouksesta johtuen, mulla on jo kolmena vuotena peräkkäin sattunut olemaan labrakurssi juurikin syyslomaviikon kohdalla (labrakurssit on ainoa poikkeus tosta lomaviikosta). Jee :D Ei kyllä jaksa enää ees masentaa, eipähän ole ainakaan ruokalassa jonoja! :thumbs:

Pääsin vihdoin tänään ajamaan omalla autolla :D mitkä fiilukset :) :) :) (tosin seisonnassa vielä, myöhästyin katsastusasemalta. onneks poliisi ei päässy käsiksi, ku siit kuulema rapsahtaa aika sakot :()

Viimeksi keväällä käynyt kunnon salilla (kotona treenaillut ajan -ja rahanpuutteen vuoksi) ja tänään sitten pieni paniikki perseessä astelin vanhalle vakisalilleni. Ajattelin, että luultavasti mikään ei suju, painot on pieniä kuin kärpäsenkakka ja no... Ymmärrätte varmaan.
Vielä mitä! Kotitreenailu on kannattanut sillä vaikka painoja en saanutkaan lisäillä niin ei niitä tarvinnut myöskään vähentää kuin vain yhdessä liikkeessä! Oi, olen niin iloinen :)

Eka tosi hyvin nukuttu yö pitkiin aikoihin. Asiat on painanu ja stressi on ollu ihan kauhea. Eilen sain sitten aika paljon asioita hoidettua ja puhuttua... ja nyt on sellasia kutkuttelevia perhosia masu pullollaan :haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom