Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Viikonloppu!! Hyvin mennyt ratsastustunti eilen :haart: Ja parin tunnin päästä laitetaan mulle uudet hiustenpidennykset pitkästä aikaa! :)

Harjoittelu ja oppilaat, aivan mainioita tapauksia. Viikonloppu ja sen reissu. :)

Kauppakadun Appro oli vallan mukava, törmäsin sattumalta vanhaan tuttuun 13 vuoden takaa :) Tänään sit töitä, ulkona ihana pyöräilykeli, joten ei haittaa. Illalla sitten vissiin herraseurassa oluelle! Nyt kun selviää vaan kalanhajusta töissä kun on tätä ohutta jumitusta päällänsä... :D

Vaihdoin eilen yhden jalan SJMVn kahdellajalalla tehtävän tilalle ja voi jumaliste mun pylly ja takareidet on huutaneet koko päivän. Painojakin sai laittaa ihan eri tavalla, mikä oli aika outoa -2 jalalla menee satasella 5, mutta yhdellä jalalla meni (vielä suht helposti) 60 kilolla 6-7. Näppivoimat, veikkaan ma, taas kerran..

Hyvä olo ja kroppa tuntuu taas toimivan, viimeinkin. Flunssaan sairastumallako mä sitten tähän olotilaan pääsen? Kertonee taas jotain oleellista siitä, miten sitä elämää pitäisikään muistaa elää..

niin siistii ku auto tulee taas kuntoon, ja näyttää lupaavasti et melkeen onnistuu :dance2:

nii hienoo ku ei oo vituttanu oikeestaa mikään viimoseen kolmeen vuorokauteen.. :D ..minkäköhä ilopistoksen on minuu tuikattu.. oma rakas;b auto taitaa tehä iloseksi.. hehe!! :lol2:

:dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2: :dance2:

Kanarian matka maksettu jee !!! Lähtö tän kuun lopussa Playa del inglesiin, taitaa kyllä olla aikamoinen turistirysä mut tavallaa hyvä/turvallinen vaihtoehto sillei ku en oo kuitekaa reissannu "isona" yksin. Kaverin kaa siis ollaan lähössä.

On se vaan mahtavaa huomata että on tehnyt asioita oikein. Kiitos itselleni siitä, että tajusin ryhtyä tälle alalle. Tää on vaan niin mulle. Lähetän itse itselleni halin tässä. :dance::love:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mahtava päivä: ensimmäistä kertaa tänä syksynä pääsin kunnolla tekemisenflow´hun koulussa. Kävin myös kokeilemassa muutamaa uutta ryhmäliikuntatuntia:)

^päällimmäisenä mielessä kuitenkin se, mikä tähtitytölläkin!

Maanantaina lähdetään tyttöjen kaa viroon kahdeksi yöksi :haart: Voishan ne rahat tietenki paremmin käyttää tällee opiskelijana, ja vois sitä koulussaki olla eikä lintsaa, mut fuck that :D Ihanaa ku pääsee kunnolla pitämään hauskaa!

Ja ilostuttaa että keksin keinon miten voin tehdä yövuoroa vaikka mulla on 11 aamuja koulussa! Nimimerkillä tänään töihin klo 22, aamulla 4 pois ja klo 11.10 koulun penkillä. :D Saan nukkua 5h eli ihan riittävästi ku koulun jälkee ottaa päikkärit!

Syksyiseen ja aurinkoiseen säähän ratsasteleen. Reidet on kyllä aika hellinä eilisestä kyykkäämisestä mutta ei haittaa. Kattellaa sitte ku en pääse edes hevosen selkää ku sattuu niin pirusti :D

Löysin kivat farkut pitkästä aikaa. Carlingssilla saa ihan ylivoimaisesti parasta palvelua farkkujen ostossa! Lisäks hankin viimein ne ruskeat nahkaiset Converset lite-pohjalla. Oijoi.

Oon ilmeisesti materialisti. :hyvä:

Lisätään nyt vielä, että sain ylipuhuttua kaks kaveria lähteen risteilemään marraskuun lopussa! Yarrr!

Löysin makkariin vihdoin ihanat verhot ja taulun ja osaan peruuttaa TASKUUN :D tää on jotain ihan mahtavaa. pakko kyl osata tällä meidän kadulla. vähänkö oon ylpee ittestäni. en ees sahannu tuntia vaan ihan näppärästi taskuparkkeerasin. :lol2:

Löysin makkariin vihdoin ihanat verhot ja taulun ja osaan peruuttaa TASKUUN :D tää on jotain ihan mahtavaa. pakko kyl osata tällä meidän kadulla. vähänkö oon ylpee ittestäni. en ees sahannu tuntia vaan ihan näppärästi taskuparkkeerasin. :lol2:

se on muuten tosi hieno juttu ku osaa parkata taskuun. mulla on menny tosi usein kerrasta mut nyt on tullu oikein kausi, ku ei yksinkertasesti onnistu :( ..tulee vissii aina mentyyn liian lähelle sitä edellä olevaa autoa siin ku ajetaan ekä kyljelle..

pst: onnek mul on ny hyvä syy et en voi mennä ahtaaseen taskuun, ku mun oma auto sen verran matala, et ottaa peruuttaes reunavallii (usein sellanen on taskuparkkien reunassa) kii takapuskuri :D he heh

Kyllä! Taskuun parkkeeraus on niiii-in tyydyttävää. Minusta on tullut vähän parempi parkkeeraaja nyttemmin, mutta silti pieneen rakoon mahtuessani tunnen erikoista ylpeyttä.

Varsinainen ilonaiheeni on se, että jalan rasitusmurtuma alkaa olla voitettu homma. Kivut eivät ole tyystin poissa, ja uusiakin jalkapöydän ongelmia on tullut - ne ärtyvät edelleen "uusista" tukipohjallisista - mutta mulle merkitsee hirveästi se, että tuo murtuma on asianmukaisesti parantunut. Olen päässyt pitkästä aikaa treenaamaan kunnolla, ja parit viimeisimmät treenit ovat menneet hyvin. Kovaa mutta kivaa! Ai sitä autuutta, kun kahden kuukauden sparritauon jälkeen pääsee lyömään ihmistä lujaa mahaan <3

Menin tänään entiselle vakkarisalilleni (olen treenannut kotioloissa) 8 kuukauden tauon jälkeen. Sain ihastuttavan innostuneen vastaanoton heti respassa:) Kun olin vaihtanut vaatteet ja kävelin salin puolelle, paikalla olleet 3 työntekijää ryhtyivät yhdestä suusta suitsuttamaan, kuinka suunnattomasti heidän mielestään olin hoikistunut:eek: (tosiasiassa painan enemmän kuin silloin helmikuussa) - elikkäs taitaapi olla ihra kadonnut ja lihas kasvanut kotioloissa mukavissa määrin?:puntti: No, sitten itse salilla päätin piruuttani kokeilla, paljonko nousee penkistä.. Helmikuussa ennätykseni oli 55kg ja nyt -taddadadaaaa!!!- 85kg!!:rock:!!! Jos paikalla ollut mies ei olisi kompannut ja tarkistanut painon määrää kanssani, en luultavasti olisi pystynyt sitä uskomaan ollenkaan:rolleyes: Etteikö muka runsas punnertaminen nosta penkkituloksia mitä hä??

Suositut

Back
Ylös Bottom