Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ostin Betterin salihanskat entisten räjähtäneiden Niken rättien tilalle ja nyt on kyl napakka ote taas. Unohdin ostokseni salilta tullessa, kunnes nyt muistin kaivaa ne laukun pohjalta. Uusi Herapussikin tarttui mukaan ja vitamiineja. Tämmönen mä oon, unohtelen ostokseni ja sit löydän ne uudelleen uusina. :hyper:

Pakko oli nyt tänne kirjoittaa kun niin paljon ilostuttaa. Saatan olla raskaana!!! :) noh tuota noin, poikaystävän kanssa suhde on vähän vielä säätöä, mutta tiedän että hän välittää musta ja tulevaisuuttakin ollaan suunniteltu jo yhdessä. Nyt viikko pitäs vielä odottaa ja sitten raskaustesti kehiin. Pieni pallero olis kyllä aivan mahtava asia, ei tulisi yhtään huonoon väliin.
Joten nyt peukut ja varpaat kaikille pystyyn! ;)

Pakko oli nyt tänne kirjoittaa kun niin paljon ilostuttaa. Saatan olla raskaana!!! :) noh tuota noin, poikaystävän kanssa suhde on vähän vielä säätöä, mutta tiedän että hän välittää musta ja tulevaisuuttakin ollaan suunniteltu jo yhdessä. Nyt viikko pitäs vielä odottaa ja sitten raskaustesti kehiin. Pieni pallero olis kyllä aivan mahtava asia, ei tulisi yhtään huonoon väliin.
Joten nyt peukut ja varpaat kaikille pystyyn! ;)

Onnea etukäteen jos nyt raskaana olet! Mulla myös eräs ystävä on raskaana ja olin mukana ultrassakin. Oli kyllä aika koskettavaa nähdä "livekuvaa" ku toinen potki ja pyöri. :haart:

Ostin Betterin salihanskat entisten räjähtäneiden Niken rättien tilalle ja nyt on kyl napakka ote taas. Unohdin ostokseni salilta tullessa, kunnes nyt muistin kaivaa ne laukun pohjalta. Uusi Herapussikin tarttui mukaan ja vitamiineja. Tämmönen mä oon, unohtelen ostokseni ja sit löydän ne uudelleen uusina. :hyper:

Olen samanlainen, just tänään löysin kaapista kaksi paitaa, jotka olen ostanut kirppikseltä joskus.

Lähitalojen varastoista siivottiin kaikki irtain roskalavalle. Löysin kirjoituspöydän, lipaston, vaatteita, Nintendo-pelien säilytysboxin ja valtavan lumileopardipehmolelun.

Löysin ohjelman, jolla sain lapsuuden suosikkipelini Daggerfallin toimimaan uudemmalla tietokoneella. Flunssa ei haittaa, ilta on mennyt ihan siivillä tuota hakatessa.

Sain taas hyvää palautetta kuntonyrkkeilyryhmäläisiltäni. Siitä tulee aina hyvä mieli! Yllättävän palkitsevaa hommaa tuokin on loppujen lopuksi. Enkä nyt tarkoita vain sitä, että aina pitäisi saada kehuja, vaan sitä, että on mahtavaa, kun porukasta näkee, että ne oppii ja viihtyy tunneilla.

On niin mahtavaa kun on taas superhyvä treenivire päällä. Että treenaamisesta saa niin kauhiat kicksit, se on vaan tosi hienoa. Ja hyvä on myös, että huomenna on virallinen lepopäivä. :hyper:

Heräsin jo seitsämältä ihan pirteenä päässäni loppuratkaisu erääseen opiskelutehtävään. Kirjotin raportin valmiiksi ja korjasin pahimmat puutteet eikä kello oo vielä kymmentäkään. Ehdin vielä käymään punttiksellä räjäyttämässä takareidet ennen työvuoron alkua. Ja arskakin paistaa. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sunnuntainen juoksulenkki hyvillä fiiliksillä. Täältä tullaan HCR.

Ja on kivaa kun on sisko vaateliikkeessä töissä, viikonlopun saldo: 1 pitkähihainen hupullinen todella nätti paita, 1 isohko t-paita, 1 musta printtipaita & 1 farkut. Kaikki uutta. Enkä joutunut maksamaan euroakaan :) Näissä vaatteissa siis saattaa olla esim. pieni reikä tai värivirhe jota tavallinen silmä ei edes huomaa. Se on hyvä kun saa tällä tavoin uusia vaatteita niin ei köyhänä opiskelijana tarvitse tuhlata rahojaan.
Lauantaisella shoppailureissulla tosin piti ostaa uudet collegepöksyt (niken) entisten räjähtäneiden tilalle ja talveksi kunnon tossut koulumatkojen kävelyyn. Nekin ilostuttaa kummasti ^^

Oi Xairax, minäkin aloitin aamuni surffailemalla individual inkin kotisivuilla, ku tahtois uuden kuvan.

Mutta mikä muuten ilostuttaa, niin
1. eilinen piipahdus potkunyrkkeily-& voimankäytön treeneis. Se oli tosi kivaa.
2. mulla taitaa vihdoin olla mies. Aika ihanaa:haart:

Väsymyksestä huolimatta jaksoin työpäivän päätteeksi mennä luennolle ja luennon jälkeen kirjottaa loppuun kaksi esseetä. (Olen siis valmis lähtemään Italian matkalle ja unohtamaan opiskelut viikoksi.) Yks projekti, mikä on pitkään junnannu paikallaan, sai hyppäyksen eteenpäin, kun sain tänään iltapäivällä kivan puhelun.

Vieläkin ilostuttaa viimeset treenit - hyvä fiilis ja vanhojen voimien palaaminen kroppaan! Jihuu! Huomenna taas huippu kinttureeni edessä!!
Nyt iltaruuaksi (palkkapäivän kunniaksi) lohta ja porkkana-kukkakaali "muussia"! :)

Hyvä fiilis, keho ja mieli virkeänä, jee. Kivat treenit, jee jee. Tätä sitten tänään, tekee mieli tanssia ja heiluttaa tukkaa! :rock:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom