Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eilisiltana nimettömääni pujotettu kihlasormus :haart:

6 päivää sitten myytiin oma asunto pyyntihinnalla, ja tänään jo hyväksyttiin meidän tekemä ostotarjous uudesta kodista :) Kyllä asunnonvaihto voi olla helppoa! Ja päästään rivitaloon!!

Kaverit! Niin kiva, kun kaveri laittaa viestiä jo kotiutuessaan lentokentältä ja kysyy leffaseuraksi, kun tietää, et mulla on taas kaikki viikonloput töitä, enkä ikinä kerkiä istumaan iltaa minnekkään. Kiva et keskelle viikkoakin löytyy seuraa ja tekemistä.

kotona patsastelun hyviä puolia: oon saanut maalattua, piirrettyä, tuunattua vaatteita yms. tärkeää, johon on välillä vaikea saada aikaa ja aikaansaamista.

Samoin, flunssan seurauksena olen sentään saanut käytyä kaikki tylsät paperit läpi ja jopa järjestettyä ne kansioon(!!), pessyt pyykin, vaihtanut lakanat, hoitanut veroasiat, tehnyt vakuutuskorvaushakemuksen ja katsonut pari hyvää leffaakin.

Nyt soi näköjään joululaulut iTunesissa, ahh.. tulisi jo joulunodotusaika. Tai siis se odotusaika taitaa olla jo käsillä. (Ikkunankorjaaja tuli juuri, jaahas, vai joululauluja.. :joulu8:)

Lievästä flunssasta huolimatta rohkenin eilen treenaamaan peräti kahdesti. Tuntuu mahtavalta, kun ensimmäistä kertaa todella pitkään aikaan urheilu tuntuu väsymyksenä lihaksissa eikä niinkään kipuna jalkapöydässä. Kaiken lisäksi onnistuin salilla vieläpä yllättämään itseni sillä, että vaikka kunto nyt varmasti on tässä potiessa romahtanut niin voimaa oli... penkkipunnerruksessa. Sehän on melkein ainoa homma, jota olen koko ajan pystynyt tekemään jalkojen vittuillessa.

Nyt pitäisi vain tajuta ottaa ihan iisisti eikä innostua liikaa...

Sain matikan prelistä M:n! Pojoja 32, vaik tein vaan 8 tehtävää. Eli en olis arvannut, mutta mulla onki iha realistiset mahikset saada ylppäreistä E, jos kertaan ja luen kunnolla. Vitsi oon ylpee itestäni. :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Työnantajan määräämä kuntotesti. Vatsoja tehdessä ei kuulema saisi nauraa, niin tulos olisi parempi :jahas:. Nyt vatsat oli ainoa hyvä ja kaikki muu erittäin hyvä tai erinomainen, minulla on erinomainen hapenottokyky :hyper: :lol2:. Ei huono tulos kun puntti ollut jäissä lokakuusta asti... mutta missä kunnossa ne kaikki muut on?

Löytyi uudet housut tosi helposti ja kivannäkönen bonchokin vielä tarttui matkaan. Käytiin kaverin kanssa leffassa, ei oltu nähtykään hetkeen. Olen väsynyt, mut tyytyväinen.

On vaan ihanaa kun lähes vuosikymmenen poissaolon jälkeen törmäilee perheenjäseniin ja tuttuihin kadulla. Viihdyn tosi hyvin taas kotimaassani. Kaikki on vaan hyvin ja kauheaa säpinää, jännittäviä asioita tapahtuu koko ajan, jee.

Ihana ilma! :hyper:

Eilenkin tarvottiin yli kymmenen kilometrin lenkki metsässä koirien kanssa ja tänään kyllä samanmoinen niin saa virtaa ensi viikolle.

Ja mies tulee tänään kotiin, pääsee söpistelemään.

Pitkästä aikaa salilla ja reeni meni oikein mukavasti! Oli ihanaa :haart: Nyt sitten tekemään viime kevään veroinen reeniohjelma niin alkaa rauta taas liikkua. Olipa ihana huomata miten painot oli nousseet ihan selkeästi! Nyt sen huomaa kun käy taas tutulla salilla ja painoina toimii tutut kilot, eikä paunat :)

Mies oli tosi kultainen taas kerran.

Sain v-mäisen tehtävän viimeinkin alulle. Kyl se tästä lähtee.

Vapaapäivä huomenna, jee!

Oli hyvä punttitreeni aamulla, töissä oli ok, työkaverit on kivoja ja kotonakin tuli siivottua tässä illan mittaan ihan kiitettävästi. Niin ja leivottua omenapiirakkaa. NAM. Äiti on paremmassa kunnossa pitkään sairastettuaan ja siitä jotenkin vaan tulee niin perhanan hyvä mielil.

Lisäksi odotan tulevaa viikonloppua kuin kuuta nousevaa. Perjantai on vapaapäivä, joten tapaan rakkaan lapsuudenystäväni lounaan merkeissä ja samalla laitetaan mun hiukset (leikkuu, väri, kampaus), kampaaja kun hän on. Siitä sitten alottelemaan lähimpien duunikavereitten kanssa ja illaksi firman syysjuhliin Stadiin. Näistä bileistä jos selviän hengissä, lauantaina on vielä luvassa erittäin odotetut tupaantuliaiset miehen sedän luona Tuusulassa. Mahtavaa porukkaa tulossa ja aivan varmasti mahtava ilta tiedossa silloinkin.

Ihan mah-ta-vaa! Täpinöinnilläni on tuskin rajaa :)

Niin ja mieskin on niin muru. Ja koirat. Ja kaikki. Voi kun tätä hyvää fiilistä vaan jatkuis taas!

Jalka on taas hitusen verran parempi. Tunnen pelonsekaista iloa. Pelko johtuu siitä, että pitää niin kovasti koettaa olla tekemättä mitään virheitä koiven kanssa, jotta rasitusmurtuma varmasti tokenisi, ja siitä että pelkään jalkojen brakaavan taas uudelleen noiden askellusvirhetukipohjallishässäköiden vuoksi. Ilo on silti, ja toivoa paremmasta.

Ihana päivä ollut. Vapaapäivä koulusta joten sain nukkua pitkään töiden jälkeen. Ja sitten kävin tekee aivan mahtavan treenin, oli jotenki iha sikana virtaa :puntti: Ihana myös ku näkee jo tosi selkeesti muutokset kropassa.

Nyt on kaalilaatikko vaiheessa, kohta uuniin.. Namm :haart: ja sitten vielä saunomaan miehen kanssa pitäis ennen nukkumaanmenoa, niin jo pitäis olla hyvä fiilis :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom