Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon menos ens yöks töihin ja oli armoton väsy kun kuitenkin aamulla herätty kouluun, niin otin äsken ihanat parin tunnin tirsat kisun kanssa, miauuw :haart:

Sain viimeinkin hankittua uudet lenkkarit :worship:! Tosi nätit vielä, vaikkei se olekaan tärkeintä. Sisäkuviossa söpöä pinkkiä kuviota, mutta ei siinä kauaa mene kun ne on ruskeena hiekasta, hiestä ja kurasta :D.

Ihana lenkki koiran kanssa takana, otettiin niin kova juoksuspurtti lopussa että meinas oksu lentää :D Nyt suihkunraikkaana, jalat rasvattuina villasukissa. Mikä parasta olen saanut viimeisen kahden päivän aikana paljon kaipaamaani rakkautta (winki wink) ja huomenna alkaa kauan odottamani koulu - en malta odottaa, että pääsee opiskelemaan ja pänttäämään ja ah.

Töissä oli niin kivaa viime yönä! oli kiva nähdä työkaverit, ei ollut niitä nähny viiteen viikkoon :o Ja sitte heräsin viestiin että mun uudet silmälasit on noudettavissa :haart:

Keksin "uuden" jälkkärin... JEE!

omenalohkoja
pähkinärouhetta (käytin manteleita)
kookoshiutaleita
kanelia
hunajaa
(vuoka voideltiin VOILLA) :)

omenalohkoja
kookoshiutaleita
kanelia
hunajaa

Toi on varmaan tosi hyvää. Millähän mä vaan makeuttaisin tuon, kun en käytä hunajaa... Menisköhän nestemäinen makeutusaine... [Kattelee takapihalle omenapuuhun päin...]

Mä taas käytän vaan hunajaa jos tarttee makeutusta kun en voi käyttää sokeria/makeutusaineita! Varmasti voi laittaa mitä haluaa, en tiedä kestääkö se nestem kuumennusta..fariinisokeri olis varmaan kans hyväääää!
Laitoin muuten siis sen uuniin 225astetta...

Ei muuta ku takapihalle... ;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

omenalohkoja
kookoshiutaleita
kanelia
hunajaa

Teen usein samanlaista sekoitusta ilman uunitusta ja kutsun sitä hedelmäsalaatiksi :D

.. paitsi että lisään omppujen ja härpäkkeiden sekaan myös cacao&chili -maustetta. Ihan törkeän hyvää, kannattaa kokeilla!

Ilostuttaa tää sää! Kesäääää!

Joo..... x) Sinne mä nyt oon menossa.. Oih. Pelottaa.

Hienoo :rock: Noin se pitää, ottaa ohjat omiin käsiin ja tehä asioille jotain, jos on tarvis!

Mua ilostuttaa parin viikon päästä tapahtuva maiseman vaihdos ja keskiviikon tatuointiaika :hyvä:
Ei vaa malttas enää ootella....MITÄÄN.

Suositut

Back
Ylös Bottom