Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Maanantaina Italiaan MM-kisoihin:dance2:, kunto on hyvä, paino on vaatteet päällä 80,5kg eli just hyvä -80kg sarjaan, en ole sairastanut flunssaa tms. viime vuoden joulukuun jälkeen kertaakaan, pakastin on kohta täynnä kaiken maailman sieniä vaikkei suppiskausi ole edes kunnolla alkanut, sain äskettäin aivan loistavan (taide-) idean, jota alan työstämään nyt syksyllä, vedin äsken ihan vaan kokeeksi leuan keskisormilla:eek::eek::eek: (no, ei ollut kädet ihan suorassa alussa, mutta kuitenkin, enpä ole ennen tuohon pystynyt..)

Sain tänään Thaimaassa aamupalaksi Kaurapuuroa ja Raejuustoa ^____________^

Laitoin asuntohakuilmoituksen lehteen ja soittoja on tullut jo nyt runsaasti! Jesss! Ehkäpä se uusi kämppä löytyy nyt ja vieläpä läheltä koulua. Ihanaa.

Ai niin ja herkkulakko alkoi tänään, minähän laitan tuon projektin onnistumaan! :)

Mulla oli eilen synttärit, sen kunniaksi hujautin oman ennätykseni kymmenelle kilometrille; 65min!
Illalla olin kohdallani kesän viimeisissä lavatansseissa ja ilta oli IHANA:haart:
Leivoin äsken kakun käyttäen elämäni ensimmäisen kerran liivatetta ja huomenna saan tuvan täyteen tärkeimpiä sukulaisia ja ystäviä kahvittelun merkeissä:)

Siivosin juuri vaatekomeroni alaosistani 2/3 pois, kun ne oli liian isoja :dance:! Alaosa pienentynyt n. 2 kokoa ja yläosa 2-3 :). Ainut huono puoli on, että nyt pitää ostaa uusia vaatteita, rahaa vaan menee. Ei vais, iloinen olen, kun olen pienempi ja saan ostaa pienempiä vaatteita kuin ennen! Ja tänään huomasin, että kiipeilyn myötä ryhtinikin on parantunut kovasti :).

Jane_O, kiipeily on kyllä kunkkulaji :) Mun frendi kysyi, että ooks huomannut, että kun kiipeilee tulee kiipeilylihas selkään (Lapaluiden sivuun...) :D

Sain aamulla sähköpostiviestin, joka sai mut suunnilleen itkemään :')

Oon saanut hengata yksin himas yli vuorokauden, mutta on kiva, että muutkin asukkaat palaavat tänään.

C-kasetin kuuntelu <3

Ja se, että kaikista vaikeista jutuista huolimatta, jonkinlainen itsearvostus ja -luottamus on säilynyt :)

Huomasin CocoVin mainoksen Pakkiksella - > muistutus että pitäisi tilata sieltä juttuja <3

Viimeksi muokattu:
Jane_O, kiipeily on kyllä kunkkulaji :) Mun frendi kysyi, että ooks huomannut, että kun kiipeilee tulee kiipeilylihas selkään (Lapaluiden sivuun...) :D

En vielä, oon niin vähän aikaa vasta kiivennyt ja en kyllä ole muutenkaan tajunnut katsoa :). Pitääkin tsekkailla. Kaverilta vois näkyäkin jo, kun se on jo melkein vuoden kiivennyt. Mutta muuten kyllä huomaa, että lihakset on kasvaneet, haba ja olkapäät ja kyynärvarret :), ei siis paljon, mutta itse ainakin eron huomaa. Ja kiinteytymisen on kyllä huomanneet muutkin :). Ihan huippulaji on, hirmu mukavaa ja kehitystä ja lihaksia tulee siinä samassa vähän niinko puolivahingossa :D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Maanantaina Italiaan MM-kisoihin:dance2:, kunto on hyvä, paino on vaatteet päällä 80,5kg eli just hyvä -80kg sarjaan, en ole sairastanut flunssaa tms. viime vuoden joulukuun jälkeen kertaakaan, pakastin on kohta täynnä kaiken maailman sieniä vaikkei suppiskausi ole edes kunnolla alkanut, sain äskettäin aivan loistavan (taide-) idean, jota alan työstämään nyt syksyllä, vedin äsken ihan vaan kokeeksi leuan keskisormilla:eek::eek::eek: (no, ei ollut kädet ihan suorassa alussa, mutta kuitenkin, enpä ole ennen tuohon pystynyt..)

no voi ristus, ei etusormilla voi vetää leukoja :wtf:? Uskaltaisin EHKÄ kokeilla jos olisi noin 60 kg kevennys.

Onnea kisoihin :thumbs:

no voi ristus, ei etusormilla voi vetää leukoja :wtf:? Uskaltaisin EHKÄ kokeilla jos olisi noin 60 kg kevennys.

Onnea kisoihin :thumbs:

Kiitos!:) Ja ei etusormilla voikaan, vaan keski-.:lol2: Piti tänään kokeilla uusiksi kun en meinannu itekään uskoa.. Näin netistä sen Ennätystehtaan jakson, jossa äijä vetää keskareilla leuan 151,5kg tai jotain.. ja aattelin että kyllä sitä nyt oma paino pitää saada..:D

Viikon treenit on sujuneet hyvin ja mikä tärkeintä - en jättänyt mitään välistä. Enää kolme yötä kouluun. Plus saan tänään rakkautta, varmasti saan :haart:

Suositut

Back
Ylös Bottom