Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihanaa olla Suomessa niin monen poissaolovuoden jälkeen. Liikuttavaa käyskennellä metsässä, olla omassa kodissa ja lenkkeillä Mannerheimintiellä, hehe. Turha huolehtia tulevasta, kun kaikki on juuri nyt hyvin.

iloitsen nyt huomisen puolesta ja aijon ignorettaa kaikki rakkaushuolet: huomenna päästään ilmaiselle illallisristeilylle kaverin kanssa: jippii:)
Ilostuttaa onlinenä se, että kohta kömmin lukemaan sänkyyn hanoi rocks -kirjaani (hihiii) ja fiilistelen kaikkia hyviä levyjä joita oon parin viikon aikana koneelleni imuttanut:):)

Ammattikorkeakouluopinnot ovat alkaneet, mistä olen todella innoissani, ruokavalioonkin olen tehnyt pieniä muutoksia, treenit kulkevat hyvin vaikkakin hieman pienemmillä treenipainoilla kuin aikaisemmin. Happy happy happy! :dance2:

Paska ja kiire viikko töissä kohta takana..Eilen saapui 10kpl Tigin tuotteita postissa:haart: Nyt treenaamaan ja laittamaan tukka kuosiin :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnee Pinkolle!

Mua tänään ilostuttaa, että huomenna on vapaapäivä ja tänään pääsee työporukalla lintsille. Edes sateen mahdollisuus ei harmita!
Huomenna pääsee mutsille viikonlopuksi, systeri täyttää 20 sunnuntaina ja on pippalot lauantaina. Oon hankkinut maailman parhaan lahjan, ja sekin ilostuttaa.

olen kärsinyt huonosta näöstä sitten viidennen luokan. rillejä en koskaan oppinu pitämään,piilareiden kanssa elämä yhtä v*tä. tänään sit leikattiin silmät ja aika muikea fiilis kun näkee paremmin kuin laseilla ikinä! :haart:

Vihdoinkin välähti. Mulla on yhden kurssin lopputehtävä tekemättä, kun en vaan saanu muotoiltua itteeni kiinnostavaa kurssikokonaisuuteen sopivaa tutkimuskysymystä. Ja olen siirtäny ko tehtävän tekemistä odottaen et lamppu syttyy. Ja doing! Tunti sitten välähti. Kauan se kestikin. Idean saaminen. Oli vaan niin puiseva kurssi.

Ammattikorkeakoulu opinnot ovat alkaneet ja alun säikähdyksen jälkeen alkaa tulla fiilis et niistä vois selvitä! Ja elämänrytmi muuttunut säännöllisemmäksi vuorotyön loputtua:) Hyvin kulkenut treenit!

Tänään risteilylle. :eek:

Ja viime yönä sain viimein kuulla jotain mitä oon halunnu kuulla jo kauan aikaa. Vaikka se nyt tulikin vähä myöhässä, niin aina yhtä hyvä fiilis tulee siitä kun toinen kertoo että tykkää susta ja jos vois tehdä asioita uusiksi, se ei olis koskaan pysähtyny vaan antanu elämän heittää ja menny täysillä. Voih, tulipa puhdistunut olo kun saatiin juteltua. :)

Astangakurssi! Tosi mukavaa taas päästä jatkamaan tuota harrastusta. Lisäksi olen innoissani alkaneesta harjoittelusta. Ehkä tosiaan vielä jään tälle alalle. Ai niin, ja viikonloppu tietysti myös ilostuttaa. :)

Joku nainen kehui mun salihanskoja, kun pidin taukoo sarjojen välissä! Niin pieni asia, mut jotenkin tuli sellainen fiilis et nyt kyllä... :puntti: Kunnon energialataus ja treeni täysillä loppuun. Eihän niitä hienoja hanskoja voi jättää käyttämättä, hihihihihi. ^^

Suositut

Back
Ylös Bottom