Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mun dietti toimii! Paino on laskussa, vaikka lipsahduksiakin on sattunut. Ei ees oo tehnyt yhtään tiukkaa tää diettaaminen, joten eiköhän se tavoitepaino saavuteta syksyn mittaan :hyvä:

Lisäksi treenin tulokset alkaa näkyä selvästi. Mulla on kunnon olkapäät, käsivarret, ja huomasinpa eilen, että ojentajatkin erottuu jo. Mahtavaa. Vielä kun sais selkään lisää lihaserottuvuutta ja tuon laardin pois vatsan päältä, niin mä olen iloinen :)

Haetaan hauva tänään kotiin :haart:

En malta odottaa. Odotan kaikkia ihania aamulenkkejä ja sitä, että juoksuunkin saa varmasti taas uutta potkua kun on kaveri vieressä kipittämässä.

Ja ensi viikolla meille on kaksi koiraa taloudessa kun saadaan ihana kultsinarttu reiluksi viikoksi hoitoon.

Olen vääntänyt yhdelle tapahtumalle mainosta puoli vuotta ja sain sen tänään valmiiksi:dance: Siis kuka idiootti tekee mainosta puoli vuotta:D Eipä voi kyllä enää perfektionistisemmaksi muuttua. Mutta olen tyytyväinen lopputulokseen! Vapautunut fiilis!

Yay, masu toimii :)!! On se kumma miten sekin vaikuttaa niin paljon mielialaan ja hyvinvointiin. Minun vatsa on kovin herkkä, joten se on useammin kipeänä kuin kunnossa. Ja kivaa kun vaihteeksi voi syödä noita oman pihan vadelmia :kuola:.

Tervetuloa! :) Mihin päin Suomea muutit?

Kiitos! :) Nyt hengailen mummilla, parin viikon paasta muutan omaan luukkuun, molemmat Helsingissa. Sivuhuomautus, olin eilen kahvilla aidin kanssa ja ohi kulki nelja tuttua naamaa, joista kaksi entisia tyokavereita. Siita puolen tunnin paasta viela tormasin toiseen vanhaan tyokaveriin, hehe, suuret on kuviot.

Yayy! Uskaltauduin lähtemään reenailemaan paikalliselle karulle stadionin salille (jossa yleensä on vain minä ja karvaset miehet). Ja tuli kyllä hyvä paketti! Sain nostettua sarjapainoja jalkakyykyssä 50 kiloa ja 12 toistoa ^_^. Treenailin noin tunnin ja juoksin vielä 30 minuutin lenkin loppuun.

Ainoa miinus oli yksi kummallinen pappa joka kai 'varmisteli' kyykkyäni siinä takana :jahas:... Pitää pukeutua tyyliin perunasäkkiin että saa treenailla tuolla rauhassa. Ja muutenkin laittautua mahdollisimman rumaksi :D.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänään ostosreissulle Ikeaan! :)

Hei me meinattiin kans eilen mennä, mutta päätettiin että mennäänkin vasta lauantaina. Damn, oltais varmaan törmätty :)

Matto. Kahden viikon odotuksen jälkeen se vihdoin saapui kotiovelle. Meinasin hypätä kuljetusmiehen kaulaan ja pusutella sen hengiltä - niin onnessani olin. Levitin sen heti olohuoneen lattialle ja se on parempi kuin olin voinut kuvitella! :)

Iltapäivällä alkoi migreeni ja hetken näytti jo siltä että koko päivä menee harakoille.. Lepo auttoi ja pääsin "sauvakävelemään", lainausmerkeissä siksi että sauvojen virkaa ajoi rautakanget.:D Tuli peräti pumppi käsiin, kun niitä joutui vähän puristamaankin, ja olkapäät armottomasti hapoilla.:D Niskoissakin kiertää taas veri.:) Ja metsä oli kaunis, kuten aina..

Kandityön valmistuminen!

Mulla on lomaa ja olen menossa huomenna vaeltamaan muutamaksi viikoksi :rock:
Vähän jänskättää miten tuo ruokapuoli toimii siellä, mutta eiköhän pari viikko kestää ilman treeniä ja kunnon ruokaa. Sen jälkeen on kait odotettavissa suuri motivaatiokasvu, vaikka motivaatiota on muutenkin riittänyt! Mut silti, innoisaan olen ja toivon että tulee unohtumaton reissu:dance:

Jee lähdenkin tästä pakkamaan loppuun!

Suositut

Back
Ylös Bottom