Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
*Parisuhde kukoistaa, olen onnellinen tuosta miehestä
*Juoksutreenit sujuu ja olen vihdoin löytänyt myös oheisharjoituksia ja muistanut kehonhuollon.
*Viikonloppu kotikotona
*Pääsen tänään kirpparille
*Ulkona paistaa aurinko
*Paahdoin aamupalaksi ruisleipiä ja ne maistui taivaallisen hyvältä
*Minulla on hyvä kirja kesken, vielä parempi odottaa.
*Pääsen viikonloppuna matto-ostoksille!
*Näen rakasta karvaturriana vkl ja päästään pitkälle lenkille
*Äiti on leiponut minulle nimpparikakun.
*Aamukahvi maistui hyvälle
*Olin pirteä kuin peipponen jo kello viisi aamulla
*Sain oikein mukavia aamupusuja töihin lähtevältä miekkoselta
*Muistin pestä eilen lempparisukkani (violetit, ankkakuvioiset) ja voin laittaa ne tänään tassujani koristamaan.

Elämä hymyilee. Tui tui.

Menin eilen ennenkäymättömälle tanssilavalle ja alkuillasta näytti seinäruusun osa olevan väistämätön, kunnesss... 2-kymppinen kilpatanssijapoika haki minua:eek: ja totesi kanssani tanssimisen olevan "mahtavaa"! Ihanasti sitten jorasimme lähes koko illan yhdessä!! Vieläkin jalat puoli metriä maanpinnan yläpuolella, huolimatta Texasin kokoisista rakoista:rolleyes: Sitäpaitsi intohimoinen tangoaminen oli tiputtanut kilon pois painosta:thumbs:

Uusi hiusväri ja kampaus onnistu aivan täydellisesti, jee!

Eksyin samalla Nanson liikkeeseen ja sain kaks uutta pirteän väristä työpaitaa -50% sekä läheisestä kampaamotuotteiden myymälästä ostin shampoota 3kpl/10€. Kyllä joskus vaan tosi pienetkin asiat voi tehä niin iloseks. :D

Menin eilen ennenkäymättömälle tanssilavalle ja alkuillasta näytti seinäruusun osa olevan väistämätön, kunnesss... 2-kymppinen kilpatanssijapoika haki minua:eek: ja totesi kanssani tanssimisen olevan "mahtavaa"! Ihanasti sitten jorasimme lähes koko illan yhdessä!! Vieläkin jalat puoli metriä maanpinnan yläpuolella, huolimatta Texasin kokoisista rakoista:rolleyes: Sitäpaitsi intohimoinen tangoaminen oli tiputtanut kilon pois painosta:thumbs:

Voi luoja! Kuulostaa NIIIN ihanalta.... voi kun mäkin osaisin tanssia muutankin kuin valssia.. vaikka kuulema olen siinä hyvä :D

Pitkästä aikaa lenkillä ja siihen päälle vielä vähän uintia. Ihan mahtavaa :) Salilla käyntikin ollut vähän erilaista, kun on päässy reenailee parhaan ystävän kanssa vanhalla salilla :haart: Kyl on mukavaa olla lomalla!!!

KYMMENEN VUODEN TUPAKOINNIN JÄLKEEN SELVISIN EILEN KOKONAISEN PÄIVÄN ILMAN TUPAKKAA:dance::dance2::hyper::hyper::rock::hyvä::thumbs::kippis1::dance:

Tätä ei ole siis tapahtunut kuin viimeksi 12 vuotiaan:jahas:

Päivä kerrallaan kohti savutonta tulevaisuutta;)

Heräsin aamulla siihen, että reisilihaksia särki. Ja miten tää nyt sitten on ilonaihe? Noku mä tein eilen ekan kerran vuoteen kyykkyjä vapailla painoilla, siis ilman smithiä. Selkäleikkauksen jälkeen oon kyykkäilly vuoden vain smithissä ja varonu selkää. Nyt vaan eilen tuntui siltä, et keskivartalon lihaksisto alkaa olla niin vahva jo, et uskaltaa kokeilla vapaalla ja hienosti onnistui. Eihän mulla painoja ollu ku 40 kiloa, mut tein useemman sarjan ja lisäilen painoja vähitellen. Tuntuu siltä et vapaat kyykyt osuu paremmin perille eli ottaa ihan eri lailla koko reiteen, ku toi smithissä tehty. Niin hyvä fiilis. Ei oo meinaan jalkoja särkeny tälleen aikoihin ja siis kyseessä on hyvä särky, sellanen et tietää et jotakin on tehtykin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Vika ilta Thaimaassa, jee. 'Siis mitah, kuinka voi olla iloinen moisesta'. Kylla vain, kolme kuukuatta on pitka aika, on jo dylsaa. Uutta kohti kauhealla innolla, jee'eee! :hyvä:

Tämän viikon treenit sujuneet moitteettomasti, ihanaa kun on taas saanut kipinää salitreeniin.

Ja kohta menen tapaamaan tulevia hoitokoiriani, kaksi suloista karvakasaa jotka ovat huomassani ainakin ensi torstaina :)

Yli puolentoista tunnin pyöräily! Aamulla 40 minuuttia ja illalla tunti :thumbs:. Reidet polttaa. Vauhtia oli niin paljon kuin jaloista lähti ja seisaaltaan tietysti poljin. Satulan voisi melkein poistaa ettei tulisi takamusta laskettua vahingossakaan. Eikä tullut. Huomenna sitten pienimuotoiselle lenkille ja salille.

Kova ikävä poikaystävää jonka kanssa vietettiin ihana viikko. Ja nyt on jo kova ikävä. Tuli sentään tehtyä hyvä reeni :'[. Ja suklaatakin meni :piis:. Eli kunnon serotoniini ja endorfiinipöllyt päällä lievittämässä elämän yksinäisyyttä :lol2:

Eilinen loistopäivä. Kesän viimeiset kickboxingtreenit ja ai että oli ihana, vaikkei nyt suorastaan sparraamaan päässytkään, mutta suunnilleen niin lähelle kuin varusteitta pystyy <3. Illalla vielä Skatenite - vaikka aluksi suhtauduin epäilevästi useampituhatpäisessä massassa luistelemiseen, joukon kärjillä riitti hyvin tilaa ja olihan se siisti tunne katsella, miten autobahn katkaistiin noin vartiksi rullaluistelijoiden takia! Mahtoi bussissa istujia vituttaa :D

Vitutusthreadiin toki voisi sitten jatkaa, että täältä on kahden viikon kuluttua lähdettävä takaisin Suomeen. :(

Vauhtia oli niin paljon kuin jaloista lähti ja seisaaltaan tietysti poljin. Satulan voisi melkein poistaa ettei tulisi takamusta laskettua vahingossakaan. Eikä tullut.
Ööh, mikäs idea tässä nyt on?

"edit" En siis niin tyhmä ole, etten omastakin kokemuksesta ymmärtäisi seisaaltaan polkemisen ottavan enemmän reisiin, mutta ergonomia moisesta toiminnasta on ainakin omalla kohdalla kaukana... tosin ehkäpä se sitten lyhyillä vauhtilenkeillä toimii.

Itsellä ainakin syke nousee paremmin kun polkee seisaaltaan, eikä voi ikäänkuin lepuuttaa itseään siinä satulalla ;/. Lisäksi saa vauhtia enemmän. Ja kyllä mun reidet oli aika muusina, otti tuo tyyli niihin enemmän tai vähemmän.

Nyt ilostuttaa että pääsen kunnon salille! Kunhan se ensin vain aukeaisi kesäaikataulun vuoksi :].

Muutaman päivän tauon jälkeen tuli taas lähdettyä vaunulenkille ja mukavaa oli, vaikka vettä satoikin. Poikakin nukkui rauhallisesti.:)

Sain uuden treeniohjelman ja innolla jo odotan, että pääsisin sitä kokeilemaan käytännössä.

Poika nukkui kerrankin yönsä suhteellisen hyvin ja heräsi vain kerran neljältä aamulta. Nyt onkin ihan hyvä ja pirteä fiilis.:)

Suositut

Back
Ylös Bottom