Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
:dance2: Illalla sain viereeni nukkumaan ihanan, tosin hieman viskintuoksuisen, miehen ketaleen, jonka vierestä taas aamulla nousin. Nopeet aamunusasut ja suukot suulle. Ihkudaadaa, mistä sinä mies oikein löysit eläämääni?!

Itse asiassa samainen mies viettää aika levotonta yöelämää, mut viime yönä ei esim. huudettu unissaan, et saatana, mis se taksi oikein viipyy... Ihana silti :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Työhuoneen viereiseen keittiöön ilmestyi järjetön kasa pullaa, SUKLAAcroisantteja sekä jotain leivoksia ja mä kävelin tyynen rauhallisesti OHI! Siis ihan ilman mitään. Pakahdun ylpeydestä. Eikä tässä vielä kaikki, lounaalla oli buffassa jälkkärinä uuniomenaa ja kieltäydyin taas. :dance2: Nyt kun tämä linja vielä pysyisi...

Otin tänään mittoja pitkästä aikaa~ Tavara on mennyt oikeisiin paikkoihin. Hauiskin kasvanut säälittävät 2 senttiä :D. Reidet, peppu, pohkeet on saaneet lihasta. Vatsa on litteämpi, vaikka vyötärön mitta sama kuin huhtikuussa.

Oon ylpeä muhkuistani<3.

Tässä ollu yli vuoden tauko etten oo tallilla käyny laisinkaan mutta tänää sain itseni vihdoinki ratsastustunnille ja oli kyl kivaa. Alussa vähän jännitti kamojen laitto hevoselle ku ei ollu ihan tuoreessa muistissa että miten mikäki piti laittaa ja hepoki vähän luimisteli. Mutta ihan hyvin se sit suju. Tunnilla ravia ja laukkaa ilman jalustimia, eli huomenna tuskin pystyn käveleen mutta se on sit huomisen murhe.

Että on energiaa. Ja että on tullut vajaan vuoden aikana tullut vedettyy totaalikontrollia pataan niin hienosti! <3 Laivan buffet oli aikas bueno! <3

Jaettiin aamulla miehen kanssa rakkautta :haart: Voiko päivä paremmin alkaa. Ja ulkona paistaa aurinko, oli ihanaa tehdä aamulenkki koirien kanssa kun arska paistoi selkään - viimeiset kaksi päivää satanut vettä joten jaksaahan tästäkin kirkkaudesta taas iloita.

Ps. Kolme viikkoa sitten sain kolme leukaa. Nyt menee jo kuusi! :puntti:

Ilostuttaa aika monikin asia elämässä tällä hetkellä :) Ensi viikolla muutto ihanempaan saunalliseen asuntoon, Viroon ens viikon viikonloppuna kylpylälomalle, kahden viikon päästä saan mun uudet Dolce&Gabbana -silmälasit :kuola: Ei haittaa yhtää et melkein nukuin pommiin tänää ja tuli vähä kiirus ku on niin paljon kaikkee kivaa tulossa.

Huomenna on viimeinen työpäivä ja sen jälkeen on kaksi viikkoa kesälomaa ennen koulun alkua! :dance:Lisäksi muutan sunnuntaina poikaystävän kanssa yhteen:haart:

Pahin väsymys alkaa olla ohi ja sairaus ohitettu. Työputkestakin alkaa taas palautua. Sain vedettyä kunnon kyykkytreenit, jonka jälkeen oli väsyneen raukee olo. Lukeminenkin sujuu taas.

Mun vauva (eli kisu) on niin ihana :haart: Eilen illalla se tuli tähän tuolin selkänojalle ja läpsi mua tassulla, sit ku aloin nojaa siihen ja kysyin et "mikä on muru?" nii se antokin mulle pusuja ja laitto painonsa mun hartioille ja alko kehrää ja puskea. Teki sen myös uudestaan myöhemmin :love: Ja kun ollaan muuttopuuhissa niin nyt se tuolla kurkkii lihalaatikoihin ja awws se on niin söpö etten kestä.

Suositut

Back
Ylös Bottom