Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itsellä ainakin syke nousee paremmin kun polkee seisaaltaan, eikä voi ikäänkuin lepuuttaa itseään siinä satulalla ;/. Lisäksi saa vauhtia enemmän. Ja kyllä mun reidet oli aika muusina, otti tuo tyyli niihin enemmän tai vähemmän.

Kysymyksen ideana oli ehkä se, ettei pitkiä kestävyyslenkkejä ole tarkoituskaan tehdä kovilla sykkeillä ja hapottaen. Kun harjoituksen teho on kova, myös kesto on lyhyt (20-40 minuuttia lämmittelyineen). Sitten kun taas tehdään pitkiä lenkkejä, ne tehdään rauhallisesti pk-alueella. Kaksi kovatehoista polkuharjoitusta päivään on kyllä aika rasittava tikki eikä kunnon kannalta ehkä mitenkään kovin järkevää.

Juuri nyt ilostuttaa mun tämän päiväinen törsäilyni joka takaa sen, että on pelit ja vehkeet kunnossa ja ruokaa ainakin viikoksi eteenpäin. :)

Ei millään malttaisi odottaa huomiseen, että pääsis salille. Nyt on välipäivä.. Ugh. Otetaan sekin positiivisesti ja lataillaan akkuja.

Kysymyksen ideana oli ehkä se, ettei pitkiä kestävyyslenkkejä ole tarkoituskaan tehdä kovilla sykkeillä ja hapottaen. Kun harjoituksen teho on kova, myös kesto on lyhyt (20-40 minuuttia lämmittelyineen). Sitten kun taas tehdään pitkiä lenkkejä, ne tehdään rauhallisesti pk-alueella. Kaksi kovatehoista polkuharjoitusta päivään on kyllä aika rasittava tikki eikä kunnon kannalta ehkä mitenkään kovin järkevää.
Aah, no okei. Tarkoitus ei kuitenkaan ollut tehdä kestävyysharjoitusta vaan intervalleja pyörällä :]. En ole hirveän hyvä mitoittamaan lenkkejä tietyn pituisiksi joten tein vaan niin lujaa ja niin pitkää kuin jaksan. Ennen eilistä treeniä oli 5 päivää lepoa liikunnasta joten energiaa riitti. Olen tehnyt myös intervalleja tuohon tyyliin pyörällä siksi, etteivät jalkani olisi aina juoksuintervalleista rikki.

Tuo treenimäärä ja intensiteetti oli ehdottomasti poikkeus.
---
Hyvä salitreeni oli muuten. Btw~ Sain opetella käyttämään uusia remmejä.

Ihanaa olla ystavien kanssa ja ihmisten ilmoilla piiiitkasta aikaa. Aamulla oli mahtavaa juosta puistossa ja treenata nurtsilla. Veli hommasi mulle kampan, kaikki on vaan hyvin ja olo on energinen, rakastettu ja vain kerrassan super! :)

Voih.. Hyvät 22h unet, lyhkäseltä tuntunut 10h työvuoro, lämmin suihku, istuminen parvekkeella huopaan kääriytyneenä omissa mietteissä katellen aamun tuloa ja siemaillen samalla kupillista kuumaa kaakaota. Ainoo mitä ois kaivannu niin jonkun siihen viereen..

Joskus pienetki asiat saa unohtamaan isotkin murheet. :)

Aamu alkoi hyvin onnistuneella ja hikisellä punttitreenillä. Sain siirrettyä yhden tapaamisen huomiselle ja enää viikko niin käydään hakemassa perheenlisäystä kotiin :)

Ja eilen ilostutti se kun siivottiin koko kämppä miehen kanssa, etenkin tuon osallistuminen pyytämättä hymyilytti.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä olen ensitapaamisen jälkeen hyvin innoissani yhdestä miehestä! :) Pitkästä aikaa (n. kolmeen vuoteen) aidosti toivon, että tästä voisi tulla jotain.

Mua ilostuttaa mun isä! Hän on ainoa, jolle voi höpistä tulosten nousemisesta ja saleilusta ylipäänsä. Meillä ei ole koskaan ollut mitään erityisen läheistä isä-tytär-suhdetta, eikä ikinä mitään mistä puhua, mutta nyt on edes vähän. Iskä on bodannut 35 vuotta ja opetti mulle mave-, pena-, ja kyykkytekniikat. Juuri tänään naureskelimme, kun lääkäri oli valittanut isälle hänen painoindeksinsä olevan 28 ja iskä siihen että ihan sama, kun se on lihasta :hyvä:
Kaiken lisäksi menin ostamaan salikorttia uudelle salille, heitin jotain huonoa läppää ja niinpä sitten mulle tarjottiin töitä siivoajana parina päivänä viikossa! Mikäs siinä - kyllä tälle opiskelijalle kelpaa taskuraha :)

12 puhdasta mattoa -ja niiden peseminen kävi treenistä:)
12-kiloinen kahvakuula heiluu kuin höyhen:puntti:
12 suurenmoista tangoa tanssittu tänä kesänä:haart:

Kävin tänään salilla, ja treeni kulki jopa hyvin :haart:

Raskausviikolla 33, ja mahdun vielä uimapukuun :D

Ystävät ja työkaverit, jotka ilostuttaa ja valostuttaa mun arkea.

Mies on ihana. Vaikka hän onkin fyysisesti kaukana, niin henkisesti kuitenkin lähellä. Hienoa miten pienillä eleillä ja asioilla voi toista ilahduttaa ja saada toiselle sellasen olon, et on rakas ja tärkeä.

Treeniohjelma ja uus jaottelu tuntuu toimivan ja sain tänään salilla palautetta, et oon kehittyny. Siis lihakset on kasvanu ja erottuu varsinkin yläkropassa tosi hyvin.

Löysin ihanan neulepaidan. Sopii mulle aivan täydellisesti. (Syssymmällä siis.)

Liitteet

• A 60.webp
    A 60.webp
    8,7 KB · Katsottu: 117
Tänään on viimeinen työpäiväni ennen vapaapäiviäni sekä hieman yli kahden viikon kesälomaa! :dance2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom