Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oma elämä ja pitkästä aikaa vapaata illalla. Mahdollinen ulkomaanreissu ja ihanat työkaverit :)

Mä yhdyn tähän,pois vaan toi vapaa-ilta ja ulkomaanmatka :)
Töihinpaluu oli eilen ja aamulla taas 7.00 töihin,mut ei harmita,ollut ihan mukava töihinpaluu ja arki maistuupi hyvälle...Kaikinpuolin kovin onnellinen ja tyytyväinen olotila!!!!

Krapula selätetty. Oli tosi hauskaa eilen naamiaisissa, mut aamu kanuunassa oli vähäsen ankea. Harjoittelun puutetta.

Mies. Maailman kultaisin sellainen, vaikka niin kaukana onkin osaa aina sanoa oikeat sanat, että mää hymyilen taas.

Mulla on ihanat kämppikset. Oltiin tänään porukalla rannassa piknikillä, olivat hakeneet kaiken valmiiksi sillä aikaa kun mä olin töissä. Ja yks päivä toivat mulle kaupasta laktoositonta suklaata :) Ihania mussukoita.

Nyt on keskiviikolle varattu ratsastustunti! Jänskättää, viimeksi ollu hevosen selässä viime kesänä. Hitsi kun joutuu monta päivää vielä oottamaan tuntia. :)

Ja ihanaa oli pistäytyä kaverin luona syömässä marjapiirakkaa ja sen jälkeen käydä pumpissa. Ja ihanaa kun tänään näkyy huippuhömppä Rokkarille morsian. Ihanaa kun alkaa olemaan syksy. Ihanaa ihanaa ihanaa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^ Luulin lukevani omaa tekstiäni :D Mutta sitte huomasin että eihän tää mun kirjottama ookkaa. Itellä oli samat fiilikset viime viikolla. Tiistaina taas tallille.
+Oon tosi tyytyväinen mun työpaikkaan, vaikka se tuntuuki olevan melkei koko elämä reenaamisen lisäks tällä hetkellä. Kavereitten näkeminen jääny vähemmällä mutta eilen oli tosi kivaa niitten kanssa !

Hyvä ku muistit et tänää tulee Rokkarille morsian :D

Eilen olin ihan varma, että tulen kipeäksi. Ikinä ennen en ole sellaisesta pääkivusta kärsinyt (ja sitä kesti tuntitolkulla) ja jossain vaiheessa alkoi viluttamaankin....

Sitten söin pullaa ja pääkipu katosi :D

Ei tarvitse pitää lenkeistä ja muista treeneistä taukoa.

ensimmäinen kokonainen kilometri kun jaksoin juosta ja tänään ollut tupakoimatta 2 viikkoa. Siis kunto ollut todella huono ja viä rasitusastma päälle niin tuo kilsa on jo todellinen saavutus:dance:

Täällä on näköjään muitakin, jotka on aloittaneet heppailun uudestaan! Itellä myös parin vuoden tauko takana, ja nyt taas otin vakkaritunnin ratsastuskoululle :) Ihanaa!
Tällä viikolla 3 tuntia ratsastusta, saa nähä kuinka takapuoli kestää :D
Lisäksi ilahduttaa tänään alkanut 2 viikon loma, josta toinen viikko menee Kreetalla :haart:

Eilen olin ihan varma, että tulen kipeäksi. Ikinä ennen en ole sellaisesta pääkivusta kärsinyt (ja sitä kesti tuntitolkulla) ja jossain vaiheessa alkoi viluttamaankin....

Sitten söin pullaa ja pääkipu katosi :D

Ei tarvitse pitää lenkeistä ja muista treeneistä taukoa.

Siinä tapauksessa.. pitäisiköhän lähteä ostamaan pullaa.. nimittäin on sellainen 'tulossa kipeäksi' olo.

Mutta mutta.

Olen niin iloinen, muutin uuteen kotiin tänään, ihanaa, ihanaa. Tämä on paras koti ikinä. Ja tällä viikolla kaksi työhaastattelua, jos tärppää, itken ilosta.

Syksyinen aamuaurinko paistaa suoraan ikkunasta, eilinen reeni kulki hyvin, ja aamukahvi (vanilija-kaneli) maistuu taivaalliselle :) Mukavaa päivää kaikille yhdessä ja erikseen!!

Suositut

Back
Ylös Bottom