Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nukuin pitkästä aikaa älyttömän hyvin! Uuden pimennysverhon ostaminen makuuhuoneeseemme oli mitäs loistavin hankinta. Poikaystäväkin lintsasi kolme ensimmäistä tuntia koulusta, kun nukutti niin mukavasti. :D

Iltapäivällä tapaan hyvän ystävän kahvikupin ääressä, ihana päästä keskustelemaan oikein kunnolla pitkästä aikaa! Illalla teenkin sitten comebackin kuntosalille. Ah ihanaa, rakastan vapaapäiviä! :haart:

Oletan, että aiot hakea opintotukea. Työskentelyä miettiessä kannattaa huomioida työnteon vaikutukset opintotukeen. Kelahan katsoo sinut opiskelijaksi ensi vuoden alusta alkaen, mikäli opiskelupaikan vastaanotat ja tällöin sinua koskevat vuositulorajat. Muistelen, että amk:ssa ei ensimmäisenä vuonna voi ilmoittautua poissaolevaksikaan. Minun tietoni ovat muutaman vuoden takaa ja lievää mutua, koska en muista tarkasti, joten kannattaa selvittää miten asia tällä hetkellä ovat, ettei käy niin, että et saa opintotukea enää syksyllä alkuvuoden tulojen takia.

heinni sanoi:
Kyllä voi, mä ainakin ilmoittaudun sillon aikanaan lv 2002-03 poissaolevaksi. Sain opiskelupaikan amk:n sillon mut oli viimeinen vuosi yliopistolla vielä opintoja jäljellä. Aloitin sitten syksyllä 2003 aloittavien kanssa. Mut kandee tarkistaa asia vielä.

Ja niin, onnea kovasti opiskelupaikasta; ala on haastava mutta antoisa....nimim. edelleen ne fyssarinopinnot kesken.

Joo kyllä nykyään pystyy ilmoittautumaan ekanakin vuonna poissaolevaksi. Mutta eiköhän ne opinnot kannattais vaan pistää samantien käyntiin eikä hannata syksyyn asti :rolleyes: Mä mietin vielä tän viikon mitä teen... niin isoja asioita päätettävänä nyt :o

Ja kiitos heinni onnitteluista :) Missä sä opiskelet?

Ostin lennot Thaimaahan ensi vuodeksi kolmeksi kuukaudeksi! :hyper: Mahtavaa! :hyvä: Loytyi sielta yksi ei Muay Thai (eli norminyrkkeily) valmentajakin, joka lupasi ottaa mut oppiin. Bye bye Lontoo ja sade ja asiakkaat ja toimisto, tervetuloa biitsi ja viisi tuntia paivasa treenia! :rock: Tarisen innosta!

Haa meikeläinen pääsee jo tammikuussa Thaimaan lämpöön (makoilemaan ja syömään, ei treeniä kiitos), tosin vain kahdeksi viikoksi joten olen pinkolle hieman katkera :D On se ihana paikka.

Tänään melkein pillahdin itkuun kun postilaatikosta löytyi kauan odottamani paketti. Hyvä etten alkanut kiljumaan ja hyppimään keskellä pihaa pelkät kalsarit jalassa, piti kiitää sisälle ja toimittaa ilotanssi siellä. Ja kyse on sentään pelkistä kirjoista! Pienistä minäkin suuret tunteenpurkaukset saan. Vieläkin hymyilyttää.

Mä hain tänään postista uuden mattoni. Oli vaan niin iso että kun toisessa kädessä oli ostoskassi täynnä ruokaa, niin piti sitten raahata perässä.. maton ympärillä siis sellainen kovaa muovia oleva "pussi". Noh, alamäki koitti ja tämä lapsi ei voinu vastustaa kiusausta. Laskin sitten mäkeä upouudella matollani :D siihen asti meni hyvin, että menopeli otti ja lipsahti poikittain.. tumpsahdin sitten kassin kanssa nurin. Hauskaa oli kumminki! :D

Siwan toimituspisteestä hain vielä uudet kengät, päiväpeiton ja sohvanpäällisen. Nyt näyttää koti niin kodilta että! Jouluvalotkin laitoin :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aiti on niin ihana, se kysyi mita haluan joululahjaksi ja sanoin, ettei mitaan tarvitse, veljelle sanoin, etta jos jotain, niin jotain nyrkkeilyyn liittyvaa. Aiti sitten kysyi, etta ehka vaikka proteiinijauhoa.. ihana. :haart: Muutenkin aiti on ollut symppis, se inhoaa, etta nyrkkeilen (eika tieda, etta aion nyrkkeilla tosissaan, kai se luulee, etta kayn boxercisessa ja Thaimaahankin lahden vaan 'lomalle'), mutta kun olin kipeana, aiti ehdotti, etta voisinhan vaan vaikka varjonyrkkeilla, 'etta kasissa pysyy voima'. Aiti, olet rakas! :haart::haart:

Mä hain tänään postista uuden mattoni. Oli vaan niin iso että kun toisessa kädessä oli ostoskassi täynnä ruokaa, niin piti sitten raahata perässä.. maton ympärillä siis sellainen kovaa muovia oleva "pussi". Noh, alamäki koitti ja tämä lapsi ei voinu vastustaa kiusausta. Laskin sitten mäkeä upouudella matollani :D siihen asti meni hyvin, että menopeli otti ja lipsahti poikittain.. tumpsahdin sitten kassin kanssa nurin. Hauskaa oli kumminki! :D

:lol2: Lapsi on terve kun se leikkii :)

Itse iloitsen tänään vihdoin alkavasta viikonlopusta, viiden tunnin junamatkasta kotiin:haart: ja huomisista pikkujouluista kavereitten kanssa...

VAPAAT! Monta päivää vapaata ja sain salikortin tänään ja pääsen jatkaan... Oon ihan innoissani ja illalla on vielä kaikenlisäksi pikkujoulut! Aika huippua! ^^

Sain pitkästä aikaa nukkua pitkään, nautiskella aamupalasta ja notkua netissä (aina siihen asti kun kissa valtasi tuolin). Vähän paha mieli oli siitä, että kieltäydyin osallistumasta kilpailuihin tänään, mutta nyt tuntuu oikealta ratkaisulta. Itse asiassa käyn jopa hieman ylikierroksilla nyt, pitäisi varmaan hyödyntää tämä harvinainen olotila. Aamuyöllä kova paniikki, kuvittelin että on työpäivä ja aivan kohta pitää herätä. Oli aivan mahtavaa käsittää, että voin nukkua ihan niin pitkään kuin lystään. Ei harmita edes se, että ihkuraksupoksu (höhöö) ei ole kotona. Ja kun alkaa kaipaamaan jotain tekemistä, voi ehkä tehdä sen päätelmän, että nyt on pahin vaihe stressistä taas toviksi ylitetty.

Kissa kuorsaa.

Jes! Olen jaksanut tehdä muutakin tänään kuin olla kuolleen näköinen ja lukea. Eiköhän se tästä...

Eilinen päivä, ilta ja yö... Ekana jouluostoksille kaupungille ja sitten täydellinen tyttöjen ilta ja siitä baarii :dance: Ainoo harmi että kaveri tuli kesken iltaa kipeeks, mut se ei omaa menoo haitannu :) Iha loistava ilta :haart:

Pitkästä aikaa pääsin kirmaamaan tuonne kinoksiin, ihan mahtavaa! Kylläpä se tästä, onneksi :D

Lauantai-iltana tapasin melkein kaikki vanhat ystäväni vuosien takaa! Vieläkin on hymyilyttää. :haart:

Back
Ylös Bottom