Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Jesjesjesjes, olen yli viikon treenitaukoa pitänyt ja viimeinkin jalka alkaa olla parantunut :lol2:! Tämä lepoviikko opetti hyvällä tavalla monta asiaa. Loppuvaiheessa pystyin jo punnertelemaan ja tekemään vatsoja ym. kotioloissa joten pitkästä aikaa anaerobistakin harjoitusta kropalle. Jännää että tämän + viikon aikana minulta lähti paljon nestettä ja turvotusta pois ja tulin jopa ehkä pikkiriikkisen kireämmäksi. Ruokakin maittoi hyvin :D.

Olen ajatellut olla ilman cheatti-päivää jouluun asti, ensikuun alusta jolloin saisi sitten hyvällä omatunnolla nassuttaa ne pari juhlapäivää. Nyt on kaksi viikkoa mennyt puhtaasti joten voisihan sen aloittaa periaatteessa nytkin, vauhdissa kun ollaan. Tiukaksi kyllä menee kun tekee mieli jädeä :kuola:.

Ihana sunnuntai; ensin salille, nautinnolliset treenit ja saunan loylyt, sitten pikkujoulut kavereiden kanssa herkutellen ruokia ympari maailman; janssoninkiusausta, paellaa, enchiladasta, bataattia, pavlovaa ja joulutorttua. :kuola: Nyt on pikkujoulut vietetty. :hyvä:

Hihii, illalla lento Phuketiin ja kolme viikkoa lojumista siellä<3

Dr. Bombayn biisi KLF:llä :D

Kauhee kooma ollu koko päivän, mut nyt vähän piristyin :dance2:

Me muutetaan sittenkin kumppanin kanssa molemmat pois Lahdesta :dance: Saatiin Keravalta aivan ihana uus saunallinen kaksio :P Outoa, mutta ihanaa! Ja Keravalta mullakin on jo ihan siedettävä matka Helsinkiin koululle. Ei tarviikkaan elää kaukosuhteessa :)

Näin ihana-kroppasen tytön salilla..oli niiin siro ja kapee vyötärö ja olkapäissä kivasti lihaa, hevosenkenkäkin pullotti välillä! Oih! :)

Mietin tänään paljon sitä miten onnellinen olen etten enää sairasta anoreksiaa, osaa iloita pienimmistäkin asioista kun kerran on käynyt pohjalla :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Saatiin Keravalta aivan ihana uus saunallinen kaksio :P Outoa, mutta ihanaa! Ja Keravalta mullakin on jo ihan siedettävä matka Helsinkiin koululle. Ei tarviikkaan elää kaukosuhteessa :)

Mäki tässä muutin just Keravalle ja avokilla alkaa ammattikorkee Lahdessa vuoden alusta :D varmaa juna-asemalla joskus törmäilläänki! ;)

Mäki tässä muutin just Keravalle ja avokilla alkaa ammattikorkee Lahdessa vuoden alusta :D varmaa juna-asemalla joskus törmäilläänki! ;)

Täh, tekin asutte Kertsulla :D Saako udella, missä päin siellä? Käytkö sä Helsingissä töissä vai mitä? Me muutetaan sinne tammikuun lopussa, virallinen muuttopäivä on 1.2.09, mut päästään sinne kuulemma jo aikasemmin. Muutetaan sinne Kalevaan, kun sinne on just rakennettu sellain uus pienkerrostalo :) Onko siellä muuten minkälainen salitarjonta? Ainakin tiiän sen Power & Fitness Centterin, mitä Krishi ja sen miekkonen pyörittää. Ilmeisesti hyvä paikka.

Onko siellä muuten minkälainen salitarjonta? Ainakin tiiän sen Power & Fitness Centterin, mitä Krishi ja sen miekkonen pyörittää. Ilmeisesti hyvä paikka.

Asutaa iha aseman vieressä, onkohan tää sit Heikkilää ilmeisesti mutta eikö Kaleva iha tossa vieressä ole ? :)

No kävin pyörähtää tossa keskustassa siin naisten salilla nimeltä Fitnesspa ja se oli mun makuun iha ookoo jos ottais sen kortin et saa käydä niis jumpissaki :) Siel käyny kyl vaa kerran ku ne kertakäynnit on hirveen hintasia (puolen vuoden kortti sali+jumpat kun taas jää maksaa vaan 38€/kk eli ei kauheesti). Ja Järvenpääs on niin edullinen ja hyvä sali, jossa käyn ku on mun koulun lähellä niin tulee koulun jälkee sinne usein mentyä!

Tosta Power & Fitness Centeristä en tiedä, mut vois senki käydä testaamas ! ;) Poikaystävä käväs tossa Foreverissä (sielläki kertakäynti 15€, hui..) Ja sano et iha hyvä oli mut ei jääny kyselee paljo kuukausikortit maksaa ku kertakäynti oli noin kallis :lol2: Mut sinne Foreveriin mul on työhaastis torstaina nii jos sinne pääsis töihin niin varmaa siel tulis käytyä sitte salillaki :D

Niin en käy helsingis töissä vaan järvenpääs koulua :) kaupassa käydessä saatat muhun myös törmätä, tulee istuttua kassoilla vähä ympäri keravaa ja järvenpäätä prismoissa ja s-marketeissa.. :D

Mut tosi kivaa et nyt sit löytyy mimmejä läheltä ! Onks teil yksityisen vuokrakämppä vai jonku VVO:n tai vastaavan ?

Näin ihana-kroppasen tytön salilla..oli niiin siro ja kapee vyötärö ja olkapäissä kivasti lihaa, hevosenkenkäkin pullotti välillä! Oih! :)
:hyper: En ookaan ainoo joka ilahtuu tämmöisestä. Mun treenimotivaatio pompsahti tänään pilviin, kun pitkästä aikaa tuolla vakkarisalilla oli joku (toinenkin) tyttö, joka treenaa vähän totisemmin. Mulla tosin on vielä tekemistä, että pääsen yhtä kireään kuntoon, mutta kyllä mä vielä joskus löydän sen tarvittavan itsekurin! :)

Asutaa iha aseman vieressä, onkohan tää sit Heikkilää ilmeisesti mutta eikö Kaleva iha tossa vieressä ole ? :)

No kävin pyörähtää tossa keskustassa siin naisten salilla nimeltä Fitnesspa ja se oli mun makuun iha ookoo jos ottais sen kortin et saa käydä niis jumpissaki :) Siel käyny kyl vaa kerran ku ne kertakäynnit on hirveen hintasia (puolen vuoden kortti sali+jumpat kun taas jää maksaa vaan 38€/kk eli ei kauheesti). Ja Järvenpääs on niin edullinen ja hyvä sali, jossa käyn ku on mun koulun lähellä niin tulee koulun jälkee sinne usein mentyä!

Tosta Power & Fitness Centeristä en tiedä, mut vois senki käydä testaamas ! ;) Poikaystävä käväs tossa Foreverissä (sielläki kertakäynti 15€, hui..) Ja sano et iha hyvä oli mut ei jääny kyselee paljo kuukausikortit maksaa ku kertakäynti oli noin kallis :lol2: Mut sinne Foreveriin mul on työhaastis torstaina nii jos sinne pääsis töihin niin varmaa siel tulis käytyä sitte salillaki :D

En tiiä yhtään, missä Heikkilä on :D Foreverillä ON arvokasta ja itse en tykkää siitä, että pitää sitoutua pitkäaikaiseksi jäseneksi. Mutta jos pääset sinne töihin niin sali kuuluu etuihin, se ois tosi hyvä juttu ;) Itse olin aikoinaan täällä Lahden Foreverillä töissä (kun se oli vielä Nick's Sport Club). Pidetään peukkuja että pääset! :thumbs:

Niin en käy helsingis töissä vaan järvenpääs koulua :) kaupassa käydessä saatat muhun myös törmätä, tulee istuttua kassoilla vähä ympäri keravaa ja järvenpäätä prismoissa ja s-marketeissa.. :D

Mut tosi kivaa et nyt sit löytyy mimmejä läheltä ! Onks teil yksityisen vuokrakämppä vai jonku VVO:n tai vastaavan ?

Ei, nää on yhden rakennusfirman kämppiä. On kyllä tosi kiva tietää, että siel asuu edes yksi punttityttö :) Ja kaupoissa sit varmaan törmätään! (; Mitä sä muuten opiskelet (voit vastata yksärilläkin)?

Täh, tekin asutte Kertsulla :D Saako udella, missä päin siellä? Käytkö sä Helsingissä töissä vai mitä? Me muutetaan sinne tammikuun lopussa, virallinen muuttopäivä on 1.2.09, mut päästään sinne kuulemma jo aikasemmin. Muutetaan sinne Kalevaan, kun sinne on just rakennettu sellain uus pienkerrostalo :) Onko siellä muuten minkälainen salitarjonta? Ainakin tiiän sen Power & Fitness Centterin, mitä Krishi ja sen miekkonen pyörittää. Ilmeisesti hyvä paikka.

Kyllä joo löytyy Keravaltakin punttimimmejä. Itse käynyt siellä fitnesspa:ssa aluksi, sitten vuosia Foreverilla ja nyt yli vuoden Power centerillä ja tästä viimeisestä tykkään eniten. Näiden lisäksi on Keravanportissa Club Feeniks jossa käyn kerran viikkoon silloin kun ehtii Les Mills BodyCombatissa. Tervetuloa Keravalle!:)

Back
Ylös Bottom