Jesjesjesjes, olen yli viikon treenitaukoa pitänyt ja viimeinkin jalka alkaa olla parantunut :lol2:! Tämä lepoviikko opetti hyvällä tavalla monta asiaa. Loppuvaiheessa pystyin jo punnertelemaan ja tekemään vatsoja ym. kotioloissa joten pitkästä aikaa anaerobistakin harjoitusta kropalle. Jännää että tämän + viikon aikana minulta lähti paljon nestettä ja turvotusta pois ja tulin jopa ehkä pikkiriikkisen kireämmäksi. Ruokakin maittoi hyvin :D.
Olen ajatellut olla ilman cheatti-päivää jouluun asti, ensikuun alusta jolloin saisi sitten hyvällä omatunnolla nassuttaa ne pari juhlapäivää. Nyt on kaksi viikkoa mennyt puhtaasti joten voisihan sen aloittaa periaatteessa nytkin, vauhdissa kun ollaan. Tiukaksi kyllä menee kun tekee mieli jädeä .
Olen ajatellut olla ilman cheatti-päivää jouluun asti, ensikuun alusta jolloin saisi sitten hyvällä omatunnolla nassuttaa ne pari juhlapäivää. Nyt on kaksi viikkoa mennyt puhtaasti joten voisihan sen aloittaa periaatteessa nytkin, vauhdissa kun ollaan. Tiukaksi kyllä menee kun tekee mieli jädeä .