Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
no ei tietenkään. Ens keskiviikkona on seurantakäynti ja tulevaisuudessa luvassa on ainakin vatsalaukun tähystys. Jos ei sieltä löydy mitään, niin sitten suolistotähystys ja jossei sieltäkään löydy mitään, niin... en tiedä. kuula otsaan varmaan :D HB on nyt 90...

Mulla tuli myös keliakia mieleen... ikäviä tollaset selvittämättömät oireet :| Toivotaan, ettet joudu kovin kauan odottamaan syytä ja hoitoa siihen! Tsemppiä ja jaksamista :thumbs: Kerro sitten kun tuo ratkeaa :)

Toivottvasti sulla ei vaan oo keliakiaa..taudinkuvaan kuuluu alhainen hemoglobiini. Onko sulla ollut mahaoireita,ihottumaa,väsymystä?

mahaoireita on aina, mutta en mä usko keliakiaan, koska syön niin paljon viljatuotteita, että mä olisin ihan katki kivusta, jos mulla olis keliakia. Ja tuohon väsymys-kysymykseen, niin tottahan se alhainen hemoglobiini jo aiheuttaa väsymystä. Nukun 12h yössä ja silti ei jaksais nousta. Eniten vituttaa, kun ei oikein lääkärit suositelleet treenaamista :S

en tajua, jostai syystä tota rahaa tulee yhtäkkiä ovista ja ikkunoista. :D tekis mieli harmillisesti vaan shoppaa ne kaikki vaikka olis fiksua säästää....

mahaoireita on aina, mutta en mä usko keliakiaan, koska syön niin paljon viljatuotteita, että mä olisin ihan katki kivusta, jos mulla olis keliakia. Ja tuohon väsymys-kysymykseen, niin tottahan se alhainen hemoglobiini jo aiheuttaa väsymystä. Nukun 12h yössä ja silti ei jaksais nousta. Eniten vituttaa, kun ei oikein lääkärit suositelleet treenaamista :S

Saatko tarpeeksi rautaa? Tai entä jos se on raudan imeytymishäiriö?

Ihanaa kun on paassyt taas treenaamaan, eika ilokseni kuntokaan ollut niin pahasti laskenut vaikka vietin liikkumatta pari viikkoa. Treenaaminen on ihanaa! Huomenna ekaa kertaa nyrkkeilemaan kolmen viikon tauon jalkeen, se se vasta mahtavaa onkin. Ja tyopaikan serverista hajosi eilen kovalevy ja saattoipa kadota neljan kuukauden duunit, eika paljoa edes haittaa, asennekysymys ja jotenkin tuo tyo on muutenkin jaanyt treeni-ilojen varjoon. :hyper:

Lumi, pakkanen, auringonpaiste! :haart:

OT: Tästä onkin sitten hyvä lähteä töihin... :jahas:

:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ei keliakin välttämättä aina edes oirehdi. Kaverin perheessä on siskoilla ja äidillä. Äidillä todettiin ja testauttivat sitten sisaruksetkin samalla, oireita ei siis kummallakaan ollut ollut, mutta keliakia todettiin kummallekin.

Talvi ilahduttaa, ainakin niin kauan kun sitä taas kestää... Päästiin taas suolenkille, oli ihanaa!:haart:

Uusi "etsi kuvasta koira", parempi kuin viimeksi!:D

(muutama muu kuva täällä )

Liitteet

• sunnypiilossapienempi.webp
    sunnypiilossapienempi.webp
    57,4 KB · Katsottu: 182
^ Aivan ihania talvikuvia karvakuonosta :) :haart: Meijänkin pitäis korkata toi uusi kamera ja ottaa koissusta talvikuvatuksia :rolleyes:

Vapaa viikonloppu töiden suhteen! :haart:

Voih... Ja mä menin uhraamaan huomisen iltani työkaverin tuuraamiseen :rolleyes: Noh, onneks me ehditään kuitenki kaffelle ;)

Musta on tullut Pakkis-vippi. Ja ekaa kertaa tanaan nyrkkeilytreeneisa kolmeen viikkoon, eika edes tullut pahasti kuonoon, huomenna taas!

menin eilen illalla puoli kahdeksalta nukkumaan ja heräsin juuri. Siis ruhtinaallisesti unta ja koko lauantai edessä! :hyvä: oli kyllä niin hauska nukkua väärään aikaan :D

Viime yönä höpöteltiin miekkosen kanssa varmaan viiteen asti yöllä ja nukuttiin pitkälle puoleen päivään. Sitten hyvää ruokaa, tv:stä upea leffa (Kaunis mieli) ja ulkona myrskyää. Ei tarvitse mennä minnekkään ja kaikki on hyvin. Rakastan sunnuntaita. Ja nyt tulee Simpsonit! :lol2:

Lumi ja ajatus siitä että kohta saan laittaa jouluvalot ikkunoihin! :haart:
Sitten, mun pakarat on niin kipeät jalkareenin jälkeen, että sattuu jos joutuu edes vähän kumartuun, saati sitten sitä tunnetta kun joutuu istumaan.. Jesh! Näitä tunteita lisää :whip:
Myös penkki on kulkenut (reenaan sotilaspenkkiä) ja hauiksen ympärysmitta on kasvanut :rock: Näillä mennään, mielellään ilman sen kummempia takapakkeja jos mahdollista..

Ainiin ja odotan (?!) sitä että pääsen huomena aamulenkille lumiseen maisemaan! Tulikohan tässä tarpeeks..?

Back
Ylös Bottom