Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
no ei tietenkään. Ens keskiviikkona on seurantakäynti ja tulevaisuudessa luvassa on ainakin vatsalaukun tähystys. Jos ei sieltä löydy mitään, niin sitten suolistotähystys ja jossei sieltäkään löydy mitään, niin... en tiedä. kuula otsaan varmaan :D HB on nyt 90...
Toivottvasti sulla ei vaan oo keliakiaa..taudinkuvaan kuuluu alhainen hemoglobiini. Onko sulla ollut mahaoireita,ihottumaa,väsymystä?
mahaoireita on aina, mutta en mä usko keliakiaan, koska syön niin paljon viljatuotteita, että mä olisin ihan katki kivusta, jos mulla olis keliakia. Ja tuohon väsymys-kysymykseen, niin tottahan se alhainen hemoglobiini jo aiheuttaa väsymystä. Nukun 12h yössä ja silti ei jaksais nousta. Eniten vituttaa, kun ei oikein lääkärit suositelleet treenaamista :S
mahaoireita on aina, mutta en mä usko keliakiaan, koska syön niin paljon viljatuotteita, että mä olisin ihan katki kivusta, jos mulla olis keliakia. Ja tuohon väsymys-kysymykseen, niin tottahan se alhainen hemoglobiini jo aiheuttaa väsymystä. Nukun 12h yössä ja silti ei jaksais nousta. Eniten vituttaa, kun ei oikein lääkärit suositelleet treenaamista :S
Vapaa viikonloppu töiden suhteen! :haart:
--Noh, onneks me ehditään kuitenki kaffelle ;)