Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mun ihana mies hommas meille mun suuresti toivoman tulipuikkokalan (http://www.aquarium-villeurbannais....ssons/autre/mastacembelus_erythrotaenia_g.jpg), joka haetaan kotiin tänään :haart:

Tuli ehkä hieman kränään eilen juuri kun olin lähdössä pikkujouluihin ja se saatiin kyllä selvitettyä sitten tekstiviestein illan kuluessa. Mutta ihana yllätys oli, kun yhtäkkiä tulikin viesti, että haluanko tulla mukaan huomenna (tänään) hakemaan meille puikkokalaa. :sydän:

Me siis harrastetaan noita akvaarioita ja tuo kyseinen kala on sellanen, ettei siihen olis kyllä näillä tuloilla ja opiskellessa varaa (alan liikkeessä maksoi 500euroa viime vilkaisulla) mutta nyt tuo oli menny ja tehny jonkun hyvän diilin. Hihi. Ihana mies. Mua varten järjesti moista.. :) Ei passaa valittaa taas hetkeen mistään pikkujutuista.

Molempien vapaat järjesty töistä ja päästään ekaa kertaa viettämään yhteistä joulua pohjoiseen :haart:

Mielettömän hyvä fiilis ollu koko päivän... Liikelounas meni hienosti ja rohkeutta tuli noihin tilaisuuksii lisää :dance: Voikun loppu päivää menis yhtä hyvin :)

Oma kunto, uus tukka ja parempi fiilis noin yleisesti,
ilmasta huolimatta energiaa tehdä kaikkea.
Mies sai todella hyviä uutisia töistä, saattaapi haalarit vaihtua pukuun
jossain vaiheessa. Ihan mieletöntä! :dance:

Sain sen työpaikan, jonne haastatteluun koomassa menemisestä kirjoittelin tuonne unihäiriöis-ketjuun! Vaikee tajuta tätä juttuu. Uusi vuosi, uudet kujeet. Tulee kyllä aivan kauhea ikävä kollegoja nykyisessä paikassa, uudessa kun ei ole vertaistukea. Luulen kuitenkin, että kokonaisvaltainen hyvinvointini lisääntyy reilusti, kun saan vaihdossa reippaasti liukuvan työajan. Luulen, että se auttaa univaikeuksiin, koska sitten tiedän, että väsyneempinä päivinä voi tehdä lyhyemmän päivän ja silloin ei sitä unensaantiakaan niin paljoa stressaa.

Mä oon niin pöllämystynyt :eek:, että multa ei edes irtoa tän enempää tuuletusta.

Työhaastattelu meni hyvin ja huomen saa tietää pääseekö sinne töihin :hyvä:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Veronpalautukset:hyper:

Ooh,sama täällä :rock:

Myöskin se ilostuttaa kun "jäin yksin" töihin kun pomo lähti lomalle. Pomo sanoi lähtiessään et: nyt oot sitten tulikokeessa. Tarkoittaen sillä sitä että, paljonko saan myyntiä kun hän lähtee. Tein aivan törkeen hyvän myynnin :) normi päivää paremman,saa pomo yllättyä kun tulee takaisin.

Huomenna YO-juhlat, paljon rahaa (toivon todella niin), kivat pikkupippalot ja illalla voisin melkein olla ihan WASTED (sivistyneesti siis :D).

Katsoin tuolta silikonithreadista sinne postattuja kuvia ja voi että mä tykkään omista luomurinnoistani! Vastedes pidän näistä entistä parempaa huolta eli ei muuta kuin rintsikkaostoksille hakemaan uusia spottiliivejä niin eivät pääse valahtaan.

Hehee, sama juttu :D Suurin osa noista oli paremmat siinä ennen tilassa.

Kyllä nää on kivat nää pienet ja söpöt, eikä oo vielä tässä vaiheessa ainakaan työn- tai seuranhakua vaikeuttaneet :D

Joo, kyllä omat luomut on paljon paremmat. Itselläni on rinnasta poistettu hyvänlaatuinen, suurehko kasvain, joka tuntui sen verran epämiellyttävältä (siis itse kasvain, ei leikkaus niinkään), etten pysty ymmärtämään miksi joku haluaa tieten tahtoen jotain ylimääräistä.

Itse aiheeseen, nyt alkaa se uusi työpaikkakin ilostuttaa hämmennyksen sijaan. Maanantaina marssin ensitöikseni irtisanoutumaan.:D Olen niin hellämielinen, etten tee sitä tänään, koska henkilöstöpäälliköllämme oli selkeästi huono päivä.

Flunssaoireet tuntuvat helpottavan, ainoastaan nielu on enää vähän turvonnut. Nyt linnottaudun sohvan nurkkaan seuranani pussillinen pähkinöitä sekä vino pino suosikkielokuviani. :)

Hampaat on taas kunnossa n___n! Kävin eilen hammaslääkärissä. 1 yläposkihammas oli läpimätä joten se revittiin irti ja kolme muuta reikää/reiänalkua paikattiin. Kyllä nyt helpottaa kun viimeksi on tullut käytyä yläasteen seiskaluokalla edes tarkastuksessa. Nyt pidän kyllä extrahyvää huolta hampaistani ettei tartte käydä heti uudestaan! (pelkään hammaslääkäriä hirveästi xP).

Niin ja linnanjuhlat ilostuttaa myös (täytyy bongata tuttuja, kuten äidin serkku). Hyvää itsenäisyyspäivää kaikille!

Hankin valmentajan ja treenimotivaatio palasi taas kunnolla. Pitkästä aikaa on hauska mennä salille kun tietää että tekee oikeita asioita valvovan silmän alla...Lihatalkoot alkakoon!:hyvä:

- Kävin pitkästä aikaa kotonakotona eli siis porukoilla ja oli ihanaa.
- Mies tulee tänään kotia eikä inttiäkään onneksi ole enää kauaa jäljellä.
- Elkku, joka piristi päiviäni jo viime viikolla ja nyt uudestaan kun päätyi samaan tiimiin reenaamaan :hyvä:

Ja tietysti se,että reenit sujuuu hyvin ja läski sulaa. :whip:

Back
Ylös Bottom