Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mut on valittu opiskelijaksi sinne Metropoliaan!!!!!!!!!! :hyper::hyvä::dance::itku::worship::kippis1::rock::wtf: Äsken tuli kutsu postiluukusta... mä en voi uskoa tätä!!! Itkettää, naurattaa, jännittää, pelottaa... en tiedä miten päin olisin!

Mut on valittu opiskelijaksi sinne Metropoliaan!!!!!!!!!! :hyper::hyvä::dance::itku::worship::kippis1::rock::wtf: Äsken tuli kutsu postiluukusta... mä en voi uskoa tätä!!! Itkettää, naurattaa, jännittää, pelottaa... en tiedä miten päin olisin!

Super paljon onnea! :hyvä:

Kiitos kaikille onnitteluista :haart: Onhan tää ihan mieletöntä... menee varmaan pari päivää ennenkuin edes tajuan mitä on tapahtunu :D Tuntuu että veri kiertää suonissa tuhatta ja sataa :D

^ onnee :)

Kävelin tänään yhden kaveripojan kanssa kauppaan ostamaan pullaa killan huomiseen kokoukseen, meistä tulee toistemme aisaparit uuteen hallitukseen. Niin kiva poika. Kiva oli myös kun se jutteli ja hymyili ja nojautui lähelle luennolla, huih.

Hymyilin ja juttelin tänään koulussa tänhetkisen Casen kanssa ja myöhemmin soitin kaupasta kysyäkseni onks huomiseen kokoukseen kahvimaitoo. Se vastasi iloisesti ja tavatessa aina katsoo niin lämpimästi, että meinaa mennä pasmat ihan sekaisin. Väkisinki tulee mieleen josko tää tästä jossain vaiheessa syvenis. Ja mehän ollaan sovittu että ollaan vaan kavereita. Mut meillä on joku yhteys, se on niin hienoa.

Tänään Crossing-tunnilla täällä Tampereella oli eräs kanssacrossailija erittäin hyvässä kunnossa, selkä leveni nätisti ja takareidet loisti olemassa olollaan (varmaan muut tunnilla olleet luuli, että kyttäilin hanuria siellä)!! Tuli hänen puolesta hyvä fiilis, kun on kovalla treenillä saanut kroppansa loistavaan kondikseen! Ja antaa tietenkin tsemppiä oman kropan suhteen ja potkua treenata kovempaa! Että jos joku tuntee nyt että oli tuossa viiden maissa crossailemassa ja tunsi että joku tuijotti niin minä se vaan:D ja pelkästä ihailusta!

EDIT. Angelolle onnea koulupaikasta, muistan niiiiin ton fiiliksen!!

Viimeksi muokattu:
Onnea angelo! :)

Kivaa kun treenit sujuu. Mave kulki NIIN hyvin että ihan pian pääsen tämän vuoden tavoitteeseen, vaikka välillä meinasikin usko loppua!! Toivottavasti kyykky kulkee huomenna myös.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Onnea angelo! :)

Kivaa kun treenit sujuu. Mave kulki NIIN hyvin että ihan pian pääsen tämän vuoden tavoitteeseen, vaikka välillä meinasikin usko loppua!! Toivottavasti kyykky kulkee huomenna myös.

Hienoa hienoa :rock:!!!! Mä niin tulen sua kannustamaan, voit olla varma. Ja sit syödään kakkua, oli lapussa niin tai ei :D

Tein 5h koulujuttuja :dance:

Olen pitkästä aikaa melkein onnellinen (tosin en koulujuttujen takia, vaan muista syistä :D)

Sain viime yönä nukuttua hyvin ! Ei haittaa vaikka heräsin melkein tuntia ennen kellon soittoa, koska olin painunut pehkuihin niin aikaisin. Tänään on toivottavasti illalla vielä reilusti virtaa sotkea itsensä spinningissä adrenaliiniekstaasiin.

Kiitos kaikille onnitteluista :haart: Onhan tää ihan mieletöntä... menee varmaan pari päivää ennenkuin edes tajuan mitä on tapahtunu :D Tuntuu että veri kiertää suonissa tuhatta ja sataa :D

Mitäs sä menetkään opiskelemaan? oot varmaan maininnut sen täällä mutta on mennyt ohi..

Mitäs sä menetkään opiskelemaan? oot varmaan maininnut sen täällä mutta on mennyt ohi..

Fysioterapiaa :) Nyt oon ihan sekaisin enkä tiedä, kannattaisiko mun aloittaa opinnot heti tammikuussa vai lykätä niitä ensi syksyyn. Raha-asiat pelottaa ja tekis mieli tehdä töitä vielä ens syksyyn, jotta sais edes vähän säästöön. Tunteet menee ihan vuoristorataa... Ois vaan niin paljon helpompaa laahata samassa vanhassa kuin ottaa askel suureen tuntemattomaan :rolleyes:

Fysioterapiaa :) Nyt oon ihan sekaisin enkä tiedä, kannattaisiko mun aloittaa opinnot heti tammikuussa vai lykätä niitä ensi syksyyn. Raha-asiat pelottaa ja tekis mieli tehdä töitä vielä ens syksyyn, jotta sais edes vähän säästöön. Tunteet menee ihan vuoristorataa... Ois vaan niin paljon helpompaa laahata samassa vanhassa kuin ottaa askel suureen tuntemattomaan :rolleyes:

Oletan, että aiot hakea opintotukea. Työskentelyä miettiessä kannattaa huomioida työnteon vaikutukset opintotukeen. Kelahan katsoo sinut opiskelijaksi ensi vuoden alusta alkaen, mikäli opiskelupaikan vastaanotat ja tällöin sinua koskevat vuositulorajat. Muistelen, että amk:ssa ei ensimmäisenä vuonna voi ilmoittautua poissaolevaksikaan. Minun tietoni ovat muutaman vuoden takaa ja lievää mutua, koska en muista tarkasti, joten kannattaa selvittää miten asia tällä hetkellä ovat, ettei käy niin, että et saa opintotukea enää syksyllä alkuvuoden tulojen takia.

Muistelen, että amk:ssa ei ensimmäisenä vuonna voi ilmoittautua poissaolevaksikaan. Minun tietoni ovat muutaman vuoden takaa ja lievää mutua, koska en muista tarkasti, joten kannattaa selvittää miten asia tällä hetkellä ovat, ettei käy niin, että et saa opintotukea enää syksyllä alkuvuoden tulojen takia.

Kyllä voi, mä ainakin ilmoittaudun sillon aikanaan lv 2002-03 poissaolevaksi. Sain opiskelupaikan amk:n sillon mut oli viimeinen vuosi yliopistolla vielä opintoja jäljellä. Aloitin sitten syksyllä 2003 aloittavien kanssa. Mut kandee tarkistaa asia vielä.

Ja niin, onnea kovasti opiskelupaikasta; ala on haastava mutta antoisa....nimim. edelleen ne fyssarinopinnot kesken :D

huomenna pääsen piiiiiitkästä aikaa trenaamaan. en ollut viimeviikolla enkä tällä viikolla flunssan takia :( nyt onneksi melkein jo poissa.

ja isä oli todella mukava ja osti mulle salikortin 2kk, rajaton käyminen salilla siis :) !

saan myös vedettyä ainakin kolme leukaa _kunnolla_ (suuri saavutus mulle, koska en ois ikinä uskonu että saan koskaan vedettyä yhtäkään leukaa)

Back
Ylös Bottom