Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Viime yönä höpöteltiin miekkosen kanssa varmaan viiteen asti yöllä ja nukuttiin pitkälle puoleen päivään.
Mut on valittu opiskelijaksi sinne Metropoliaan!!!!!!!!!!
Mut on valittu opiskelijaksi sinne Metropoliaan!!!!!!!!!! :hyvä::dance::itku::kippis1::wtf: Äsken tuli kutsu postiluukusta... mä en voi uskoa tätä!!! Itkettää, naurattaa, jännittää, pelottaa... en tiedä miten päin olisin!
Onnea angelo!
Kivaa kun treenit sujuu. Mave kulki NIIN hyvin että ihan pian pääsen tämän vuoden tavoitteeseen, vaikka välillä meinasikin usko loppua!! Toivottavasti kyykky kulkee huomenna myös.
Kiitos kaikille onnitteluista :haart: Onhan tää ihan mieletöntä... menee varmaan pari päivää ennenkuin edes tajuan mitä on tapahtunu :D Tuntuu että veri kiertää suonissa tuhatta ja sataa :D
Mitäs sä menetkään opiskelemaan? oot varmaan maininnut sen täällä mutta on mennyt ohi..
Hienoa hienoa !!!! Mä niin tulen sua kannustamaan, voit olla varma. Ja sit syödään kakkua, oli lapussa niin tai ei :D
Fysioterapiaa Nyt oon ihan sekaisin enkä tiedä, kannattaisiko mun aloittaa opinnot heti tammikuussa vai lykätä niitä ensi syksyyn. Raha-asiat pelottaa ja tekis mieli tehdä töitä vielä ens syksyyn, jotta sais edes vähän säästöön. Tunteet menee ihan vuoristorataa... Ois vaan niin paljon helpompaa laahata samassa vanhassa kuin ottaa askel suureen tuntemattomaan
Muistelen, että amk:ssa ei ensimmäisenä vuonna voi ilmoittautua poissaolevaksikaan. Minun tietoni ovat muutaman vuoden takaa ja lievää mutua, koska en muista tarkasti, joten kannattaa selvittää miten asia tällä hetkellä ovat, ettei käy niin, että et saa opintotukea enää syksyllä alkuvuoden tulojen takia.