Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tämä ihanuus ihastuttaa ja ilostuttaa :haart:

Liitteet

• nana.webp
    nana.webp
    48,1 KB · Katsottu: 99
  • nana1.webp
    nana1.webp
    43 KB · Katsottu: 105
  • nana2.webp
    nana2.webp
    33,1 KB · Katsottu: 96
Jes, vihdoin olo kuin normaalilla ihmisella, tieto siita, etta huomenna paasee treenaamaan eka kertaa kahden viikon tauon jalkeen ilahduttaa!

Pakko hehkuttaa täälläkin...

Tuli sitten haastattelukutsu Cambridgeen :) 8.12 klo 10am alkaen, yhteensä 40min haastattelut.

Nyt on kyllä hiukan kiire buukata lennot, äidille hotelli (ellen lähde yksin) ym. järjestelyt...

Jee, pääsen taas ottamaan vähän kovemman luokan matsin ja ulkomaan kamaralle jälleen. Samalle viikonlopulle oli jo kolme muutakin suunnitelmaa, onneksi tuli neljäs joka meni kirkkaasti ylitse muiden. Heti alkoi kyllä jänskättää kovasti. Jee!

Ensimmainen paiva kahteen viikkoon, kun tunnen oloni lahes normaaliksi ja paasen treenaamaan, elakoon! Ei edes harmita pelko siita, etta kupsahdan salilla kun en ole tottunut treeniin. taytyy ottaa varovasti. :dance2:

Muillakin on näköjään samanlaisia ilonaiheita kuin mulla. Kuusi viikkoa oon sairastanut jo joutunut pysymään kaukana salilta, mutta tänään aion vihdoin mennä treenailemaan! Kadonneiden lihasten olisi syytä tulla hurjaa vauhtia takaisin. :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ilostuttaa, kun sairaslomalla saa nukkua.:D Ja koska pelkkä sormi on paskana, voi myös ulkoilla. Ja sormi todennäköisesti paranee ennen MM-kisoja.. Tänään käytiin taas metsässä, mutta hieman eri säässä kuin viime aikoina. Pakkasta luvassa!!:hyvä: Pitänee ostaa uudet paristot kameraan, taas olisi ollut vaikka mitä kuvattavaa. Etsi kuvasta koira:

Liitteet

• metsässä.webp
    metsässä.webp
    34,2 KB · Katsottu: 185
^ Siellähän se polun päässä tipsuttaa :)

Mun ilostuksen aihe tänään: tulin tossa tunti sitten kotiin salilta ja läppärin päällä mua odotti kauan toivomani suunnon sykemittari! :) Mies oli ennen töihin lähtöään jättänyt sen siihen mua odottamaan ja sai kyllä tempullaan mut aika liikuttuneeksi! Ihana yllätys :haart:

Jaksoin juosta pidempään kuin moneen vuoteen, ja tein vielä ihan killeripuntin siihen päälle, ja nyt kaikki paikat on ihanan hellänä kunnon venyttelyn seurauksena<3

Maailman parasta on myöskin se, että osaan fiilistellä tätä oloa oikein olan takaa. OIJOI!

Oli tullu bonuksia s-tilille melkee 80 e :wtf: Tosi iloinen yllätys!
(tosin tajusin just et meidän sohvasta sai bonusta joten siitä se varmaa tuli sitten suurimmaks osaks :))

aamulla kun heräsin niin oli ihana piristys kun ensi lumi leijaili maahan :) nyt pieni pakkanen voisi pysytellä, niin on helpompi koiruuden kanssa metässä lenkkejä rämpiä (ei ole pelkkää liejua koko mettä :hyvä: )

aamulla kun heräsin niin oli ihana piristys kun ensi lumi leijaili maahan :) nyt pieni pakkanen voisi pysytellä, niin on helpompi koiruuden kanssa metässä lenkkejä rämpiä (ei ole pelkkää liejua koko mettä :hyvä: )

Lumi ilostuttaa myös täällä! :haart:

Tällä hetkellä naurattaa myös tämä:
Suunnittelin lainaavani paremman puoliskon urheilukerraston ns. välihousuja, koska en vielä omista omia. Repesin itsekseni älyttömään nauruun, kun housut eivät menneetkään reisien kohdalta ylöspäin! Olisihan se nyt pitänyt ymmärtää ettei rimppakinttupoikaystäväni housut voi mahtua minulle..! :hyper:

pääsin himaa sairaalasta:dance:

Hyvä! :) Selviskö syytä alhaiselle hemoglobiinille?

no ei tietenkään. Ens keskiviikkona on seurantakäynti ja tulevaisuudessa luvassa on ainakin vatsalaukun tähystys. Jos ei sieltä löydy mitään, niin sitten suolistotähystys ja jossei sieltäkään löydy mitään, niin... en tiedä. kuula otsaan varmaan :D HB on nyt 90...

Back
Ylös Bottom