Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vakipolle on saanut uudet kengät alleen ja tänään pääsin kauniissa kelissä ratsastamaan pitkästä aikaa. Ja homma sujuikin hienosti, vaikka vasta kolmatta kertaa mentiin ilman kuolaimia.

Ostin äsken oman hitsausinvertterin! Ja pyörösahan! Ja paljon muutakin..:dance:

Tällä hetkellä ilostuttaa se, että kerrankin tämä thread on listassa ylimpänä!!! Yleensä aina "mikä tänään vituttaa" -tread on ylimpänä, eli sinne porukka kirjottelee usein! On se vähän mälsää että aina on vaan kakkoja asioita kirjotettavana. Mutta toisaalta, suomalaiset avautuu helpommin siitä mikä on kakkaa....

Nojoo, en itekään ole kyllä aina mikään miss positiivisuus... :rolleyes:

Eilen oli asiakkaana muutamia poikia koulun salilta, jotenki piristi iha sikana, vaikken pojille mitää jutellu, mut olti jotain sopivan ikäsii mitä katella :D Muutenki ollu hyvä viikonloppu :)

Mun rintamus on alkanu kasvaa takaisin :love:! Nää pikku halipallot on myös jo isommat kun siskolla :evil:. Hähä. Yleensä se on saanut kaiken paremmin mutta kerrankin miäkin saan jotain kivaa tähän kroppaan vaikka sisko veikin vaaleat hiukset ja sai sen pitkän amatsoni varren. Pitkästä aikaa voin sanoa tykkääväni tästä kropasta enkä vihaavani sitä, me ollaan taas vaiheeksi kamuja keskenämme ja samassa tiimissä :).

Näin ystäviäni pitkästä aikaa ja muutama heistä ihan extempore alkoi keskustella kroppani kokemasta muutoksesta.. Kuulemma lihakset ovat näkösällä ja vatsa on tiukentunut.. Olin ihan helvetin otettu. Ei varmaan oo koskaan tullu niin onnistunut olo oman kropan suhteen. :haart:

Tuntuu paremmalta ku kaikki ne kommentit yhteensä, joita on saanu laihuudesta koko ikänsä ajan. Nyt mä saan kommenttia jostain terveestä, hyvästä jutusta :dance:

Kolme päivää vapaata töistä ja opinnoista. Ajattelin ottaa muuten ihan rennosti ja palautella sekä kroppaa että mieltä, mutta keskiviikkona menen kuntotesteihin. Luvassa on kehonkoostumusmittausta, polkupyöräergometri, lihaskunto- ja liikkuvuustestejä. Vähän mua jännittää että mitä testit kertoo... :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Lauantaina annoin ruotsissa Tukholmassa järjestetyissä salikisoissa turpaan ruotsalaiselle vastustajalleni ^^ 0-3 tuomittiin otelu. Jippajee! :D Nyt on kolmen suora täynnä. Seuraava matsi ehkä kahden viikon päästä.

Lauantaina annoin ruotsissa Tukholmassa järjestetyissä salikisoissa turpaan ruotsalaiselle vastustajalleni ^^ 0-3 tuomittiin otelu. Jippajee! :D Nyt on kolmen suora täynnä. Seuraava matsi ehkä kahden viikon päästä.

Onnea! :rock:

Kolme päivää vapaata töistä ja opinnoista. Ajattelin ottaa muuten ihan rennosti ja palautella sekä kroppaa että mieltä, mutta keskiviikkona menen kuntotesteihin. Luvassa on kehonkoostumusmittausta, polkupyöräergometri, lihaskunto- ja liikkuvuustestejä. Vähän mua jännittää että mitä testit kertoo... :hyper:

tuu sitte ihmeessä kertoon mitä sulle tehtiin ja mitkä tulokset oli! tekis itekki mieli jotain tuollasta joskus. :rolleyes:

tänään ilostuttaa ihan muuten vaan. johtuu varmaan tästä nykyisestä (aktivoidusta :wtf:) harrastuksesta, jota muut luulee itsensä tuijotteluksi ja tarkkailuksi tai itsekkääks itsensä peilaamiseks.... voin vaan sanoa että ei paljon ulkoiset motivaattorit vie mua salille punttien pariin monta kertaa viikossa jo monen vuoden ajan, vaan kyllä se on se hyvä olo mikä salilta tulee kaikenkaikkiaan! :dance:

Jeeeee!

Itsehän hävisin, paskan matsin, huonommalleni. Tulkintakysymyksiähän nämä toisiaan ovat nämä tasaiset ottelut, olisi tuomariäänin kannattanut ottaa niin olisin voittanutkin mutta nyt meni eri tavalla.

Eipä paljon mikään ilostuta, mutta ehkä meidän kissa vähän. Se on niin hölmön seurankipeä välillä.

http://www.gmap-pedometer.com/

Ihan mahtava sivu. Olen koko päivän mittaillut lempparireittejäni ja kehitellyt uusia. Nyt kun sykemittari on hajalla ja auto on miehellä niin ei ole oikein hetkeen voinut noita matkoja mittailla. Ja nyt se käy käden käänteessä eikä tarvitse edes ulos astua.

Kävin tänään kuntotesteissä ja ihan hyvillä mielin sieltä lähdin pois uusien treeni-ideoiden kera. Laittelen tänne vähän tuloksia näkyville. Tuloksissa oli hyviä juttuja ja sitten löyty kehittämisalueitakin. Rasvaprosentti mitattiin sekä bioimpedanssilla (29 %) että pihdeillä (22%). Noita lukuja jos sais alemmaksi hilattua. Polkupyöräergometrin tulos oli tosi hyvä; maksimaalisen hapenkulutuksen taso oli erinomainen! :dance: Mä jännnitin tuota ergometria eniten...
Lihaskuntotesteissä oli myös ihan hyvät tulokset, mutta testaaja sanoi että mun pitää saada lisää tempoa liikkeisiin. Mä oon hiiiiidas, teen liikkeet hitaalla tahdilla. Tuon mä tiesin jo itsekin ja nyt rupeen siis nopeutta treenaamaan. Lihaskuntotesteissä oli vatsalihastesti (tulos hyvä), selkälihastesti (tulos keskitaso), jalkalihastesti (tulos keskitaso) ja yläraajan lihasvoimatestit (puristusvoima oli normaali ja käsipainotesti erinomainen). Liikkuvuustestin tulos oli normaalia tasoa.

Testaaja oli tosi mukava ja tsemppasi. Varsinkin ergometrissa voimien huvetessa oli kannustus tarpeen. Lisäksi sain ohjeistusta sykealueiden käyttöön harjoittelussa ja vinkkejä muutenkin harjoitteluun salille ja lenkkipolulle. Testauspaikkana oli Kuopiohallissa oleva Kuntoneuvola ja hinta 28,80 e (opiskelijahinta). Aattelin että pitääpä puolen vuoden tai vuoden päästä käydä uudestaan, niin näkee sitten onko kunnossa tapahtunut muutosta.

Ai niin, testaaja sanoi että musta ois pitänyt tulla uimari. Hänen mielestään mulla on samanmallinen kroppa kuin Hanna-Maria Seppälällä. :D

Yksi vanhempi miespuolinen työkaveri, sellainen romanttinen haaveilijatyyppi, sanoi mulle tänään että oikein herkistyy aina kun näkee mut, kun olen niin ihana nainen.:haart: Harvemmin jossain teollisuushallissa kuulee tuollaista.:D Ollaan joskus kahvitauoilla juteltu maan ja taivaan väliltä ja löydetty harvinaisen sama aaltopituus kun ottaa huomioon miten erilaisia toisaalta ollaan.:rolleyes:

Yksi vanhempi miespuolinen työkaveri, sellainen romanttinen haaveilijatyyppi, sanoi mulle tänään että oikein herkistyy aina kun näkee mut, kun olen niin ihana nainen.:haart: Harvemmin jossain teollisuushallissa kuulee tuollaista.:D Ollaan joskus kahvitauoilla juteltu maan ja taivaan väliltä ja löydetty harvinaisen sama aaltopituus kun ottaa huomioon miten erilaisia toisaalta ollaan.:rolleyes:

Ihanasti sanottu. :)

Tänään on pitkästä aikaa ollut hyvä fiilis, olen aivan täpinöissäni mahdollisesta pennusta ensi kesänä ja odottelen innolla huomista salille pääsyä. Koirakin on parantunut mahataudista ja kuorsaa tyytyväisenä. :haart:

Suomalainen kurkku saa olla taas käyrä :hyper: :arvi:

No joo.. Mutta oikeasti ilostuttaa kiva aamu. Heräsin kesken happounien miehen herätyskelloon ja pääsin heti syliin ja pussailtavaksi. :haart:

Back
Ylös Bottom