Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sain puoleksi vuodeksi ihanan vuokrakämpän, ja pääsen muuttamaan pois Vantaalta!
Onneks olkoon! :dance:
Lauantaina annoin ruotsissa Tukholmassa järjestetyissä salikisoissa turpaan ruotsalaiselle vastustajalleni ^^ 0-3 tuomittiin otelu. Jippajee! :D Nyt on kolmen suora täynnä. Seuraava matsi ehkä kahden viikon päästä.
Kolme päivää vapaata töistä ja opinnoista. Ajattelin ottaa muuten ihan rennosti ja palautella sekä kroppaa että mieltä, mutta keskiviikkona menen kuntotesteihin. Luvassa on kehonkoostumusmittausta, polkupyöräergometri, lihaskunto- ja liikkuvuustestejä. Vähän mua jännittää että mitä testit kertoo...
Jeeeee!Lauantaina annoin ruotsissa Tukholmassa järjestetyissä salikisoissa turpaan ruotsalaiselle vastustajalleni ^^ 0-3 tuomittiin otelu. Jippajee! :D Nyt on kolmen suora täynnä. Seuraava matsi ehkä kahden viikon päästä.
Yksi vanhempi miespuolinen työkaveri, sellainen romanttinen haaveilijatyyppi, sanoi mulle tänään että oikein herkistyy aina kun näkee mut, kun olen niin ihana nainen.:haart: Harvemmin jossain teollisuushallissa kuulee tuollaista.:D Ollaan joskus kahvitauoilla juteltu maan ja taivaan väliltä ja löydetty harvinaisen sama aaltopituus kun ottaa huomioon miten erilaisia toisaalta ollaan.