Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mistähän sitä aloittaisi, kun oon niin monen asian takia iloinen!

Ensimmäiseksi, pikkusisko kävi eilen vierailulla & sanoi, että olen laihtunut huomattavasti, yläselkäkin on kuulemma suurempi kuin kuukausi sitten, kun tapasimme viimeksi. Tuli niin hyvä fiilis tuosta, että..! Itse, kun ei tuota kehitystä huomaa, kun katselee itseään pelistä päivittäin. :dance2:

Toiseksi, menen tänään katsomaan yhtä suosikkibändiäni, Disco Ensembleä, Lahden Finlandia-klubille. Upeaa nähdä heidät taas livenä! :rock:

Kolmanneksi, odotan lauantaita, sillä lähdemme työporukkamme kanssa mökille! Tarkoituksena viettää pikkujouluja. :rolleyes: Pakko pitää pikkujoulut näin aikaisessa vaiheessa, koska tulemme olemaan joulun alla kaikki sunnuntaitkin avoinna. Luvassa hyvä reissu, koska työporukkamme on mitä parhain! :haart:

Niin ja siis piti kirjoittaa myös, että mikä ilostuttaa: viikonloppupa tietenkin :D Tapaan pitkästä aikaa veljeni, kun tulevat avovaimonsa kanssa käymään täällä. Lisäksi tiedossa treenejä ja mukavaa "ei-pakko-tehdä-mitään-aikaa", mikä sekin tulee tarpeeseen kiireisen viikon jälkeen. Ehkä voisi uunia lämmittäessa lukea kirjaa ja ottaa vaikkapa lasillisen punaviiniä...? :evil:

pikkusisko kävi eilen vierailulla & sanoi, että olen laihtunut huomattavasti, yläselkäkin on kuulemma suurempi kuin kuukausi sitten, kun tapasimme viimeksi. Tuli niin hyvä fiilis tuosta, että..! Itse, kun ei tuota kehitystä huomaa, kun katselee itseään pelistä päivittäin. :dance2:

Tämän kaltaiset kommentit ovat aina ihanaa kuultavaa! :) Ne ihmiset, joita näkee harvemmin, näkevät sen kehityksen ihan eri tavalla kuin avopuolisot ja ystävät joita näkee joka viikko. Sait varmasti aimoannoksen motivaatiota tuosta! :hyvä:

Tämän kaltaiset kommentit ovat aina ihanaa kuultavaa! :) Ne ihmiset, joita näkee harvemmin, näkevät sen kehityksen ihan eri tavalla kuin avopuolisot ja ystävät joita näkee joka viikko. Sait varmasti aimoannoksen motivaatiota tuosta! :hyvä:

Motivaatiota sain enemmän kuin uskotkaan! :whip:

hehe, samaa reaktiota ei tule, kun käy kotona, ja isä aina äidiltä kuulemma kyselee, että saakoha tuo tyttö syödyksi, vai laihtuuko se aina vaan.. vaikkei mitään muutosta tilanteessa olisikaan :jahas: (eriasia olisiki, jos jotai muutosta vois olla kyseessä);)

ei se taida muistaa miltä ennen olen näyttänyt, tai sitten se ei vaa tajua :thumbs:

Nyt ilostuttaa, kun sain aikaiseksi avata kalorilaskuriin tunnukset, pääsee kattomaan paremmin syökö sitä niin kuin ajattelee vai onko sitä kaavoihinsa kangistunut.. :D

tänään oli ehkä parhaimmat (tekniikka)treenit ikin!
ainaki sai nauraa :----D kyllä se vaan on paras porukka, en usko et muualla voisin olla noin oma itteni sellasten seurassa joita en edes tunne kunnolla.

ja oon todella tyytyväinen itteeni. sain hiottua tekniikkaa oikein olan takaa, ja huomasin kehittyväni ja huomasin virheet mitä tein, ainaki sitten kun niistä huomautettiin :D
voivoi tätä tunnetta ku tietää et on onnistunut jossain ja kun saa kehuja kehityksestä. oi oi.

nyt tiedän mitä pitää kehittää itsessäni ja se saa mut innostumaan entisestään. et töihin vaan hophop :whip:

Ihanaa huomata, että vaikka ollaan oltu miehen kanssa jo kauan yhdessä niin silti aina joskus se huuma kuplii pinnalle, toisesta ei malttaa pitää näppejään irti, kaikki naurattaa ja hymyilyttää. Aivan mieletön eilinen ilta ja tämä aamu vaikka ei mitään spesiaalia tehtykkään.

Ja tänään kävin taas kirjakaupassa nautiskelemassa. Voiko olla parempaa paikkaa? Ostin lopulta pitkän pähkäilyn jälkeen kaksi uutukaista romaania ja tällä viikolla saan postista lempparikirjasarjani viimeisen teoksen! En malta odottaa iltaa ja sitä hetkeä kun pääsee pujahtamaan lämpöisen peiton alle, teemuki viereen ja kirja käteen :)

mulla oli lauantaina mun elämäni toinen thaiboxing matsi ja tällä kertaa alle 54kg sarjassa (vaikka paino olikin 54.7 :D) ja voitin tämänkin! 0-3 kaikin tuomariäänin ^^ jännitti niin paljon, ettei koko viikosta meinannut tulla mitään ja unohdin ehkä hengittää kertaakaan niiden kolmen erän aikana :D mutta sitten kun tuomari nosti oman käteni ilmaan, ja totesi, että voittaja löytyy sinisestä kulmasta, niin oli kyllä voittaja fiilis ^^

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ihanaa huomata, että vaikka ollaan oltu miehen kanssa jo kauan yhdessä niin silti aina joskus se huuma kuplii pinnalle, toisesta ei malttaa pitää näppejään irti, kaikki naurattaa ja hymyilyttää. Aivan mieletön eilinen ilta ja tämä aamu vaikka ei mitään spesiaalia tehtykkään.

Ja tänään kävin taas kirjakaupassa nautiskelemassa. Voiko olla parempaa paikkaa? Ostin lopulta pitkän pähkäilyn jälkeen kaksi uutukaista romaania ja tällä viikolla saan postista lempparikirjasarjani viimeisen teoksen! En malta odottaa iltaa ja sitä hetkeä kun pääsee pujahtamaan lämpöisen peiton alle, teemuki viereen ja kirja käteen :)

Voi miten ihana viesti ja voisi olla molemmat asiat kuin minun kirjoittamia! Tuo on niin totta, että vaikka on kauan ollut yhdessä niin se huuma löytyy yhä. Mahanpohjassa lentelee perhosia kun vain ajatteleekin toista. Huomaa kesken työpäivänkin hymyilevänsä kun ajattelee rakastaan :haart:

Tänään ilostuttaa poutainen päivä sateen ja harmauden jälkeen. Ja lepopäivä, kun tiedän ettei illalla ole kiirettä vaan kerkee touhuta viikareiden (=koirat) kanssa ja lukea kesken olevaa kirjaa, johon ei ole ehtinyt tarttumaan vähään aikaan :hyvä:

mulla oli lauantaina mun elämäni toinen thaiboxing matsi ja tällä kertaa alle 54kg sarjassa (vaikka paino olikin 54.7 :D) ja voitin tämänkin! 0-3 kaikin tuomariäänin ^^ jännitti niin paljon, ettei koko viikosta meinannut tulla mitään ja unohdin ehkä hengittää kertaakaan niiden kolmen erän aikana :D mutta sitten kun tuomari nosti oman käteni ilmaan, ja totesi, että voittaja löytyy sinisestä kulmasta, niin oli kyllä voittaja fiilis ^^

Onnea voittajalle! :hyvä:

Tänään ilostuttaa se, että varattiin eilen avomiehen kanssa joulukuun ekaksi viikoksi Leviltä mökki! Ladut kutsuu, Viiwi vastaa! :dance2:

Tänään ilostuttaa se, että varattiin eilen avomiehen kanssa joulukuun ekaksi viikoksi Leviltä mökki! Ladut kutsuu, Viiwi vastaa! :dance2:

Oih, aika ihana joulu teillä tiedossa :) Mua ilostuttaa se, että valintakokeet on nyt takana päin ja nyt voin vaan odotella tuloksia ja keskittyä muihin asioihin. Aika hyvin meni, mutta kaikki riippuu nyt siitä, kuinka paljon paremmin muut veti. Hakijoita yli 500, joista valitaan 29 (hmmm) :rolleyes: No, jos ei tärppää niin sit keväällä uusiks ;)

kroppa näyttää eriaiselta, kun ennen, polvi on parantunut ja treeniasenne kohdillaan :hyvä:
ihan mahtava fiilis!
Tajusin myös, että lähden Milanoon parin kk päästä :D

Mulla on ollut pitkien aikojen paras ja mahtavin aamu! Tänään ei ole töitä vaan muutama tunti luentoja iltapäivästä!

Jo valmiiksi hienon aamun kruunasi äsken postimies. Hän toi minulle postikortin rakkaalta kaverilta :haart: meinasin sulata äsken, huh mikä fiilis:love:! Ehdottomasti voittaa tekstiviestin taikka mesen :) Ja isona plussana tässä olikin se että olin kotona ja sain sen melkein käteen :)

Sitten mua ilostuttaa myös tulevat halloween kekkerit, saa leipoa kakkua ja pelotella muita :eek:

Oih, aika ihana joulu teillä tiedossa :) Mua ilostuttaa se, että valintakokeet on nyt takana päin ja nyt voin vaan odotella tuloksia ja keskittyä muihin asioihin. Aika hyvin meni, mutta kaikki riippuu nyt siitä, kuinka paljon paremmin muut veti. Hakijoita yli 500, joista valitaan 29 (hmmm) :rolleyes: No, jos ei tärppää niin sit keväällä uusiks ;)

Jep, oon niin jouluihminen, että en meinaa pysyä housuissani sitä odottaessa. Nyt sitten on joku etappi, jota odottaa jo ennen itse joulua! :D

Mitenkä meinaat palkita itsesi, kun koitos on takana? Pitäähän sitä jotenkin juhlia, vaikka tuloksia ei vielä tiedäkään! :D

Jep, oon niin jouluihminen, että en meinaa pysyä housuissani sitä odottaessa. Nyt sitten on joku etappi, jota odottaa jo ennen itse joulua! :D

Mitenkä meinaat palkita itsesi, kun koitos on takana? Pitäähän sitä jotenkin juhlia, vaikka tuloksia ei vielä tiedäkään! :D

Apuva, en edes ajatellut että voisin palkita itseni jotenkin tästä päivästä. Hyvä huomio, välillä vois vähän hemmotella itseään kaikkien vaatimusten tasapainoksi - se tuppaa usein unohtumaan :rolleyes: Voisin vaikka tänään illalla saunoa ja tehdä kaikkia "kauneushoitoja" lenkin päälle :P

Oi, onnea! Itsekin harrastan thaiboxingia. Jatkokurssille pääsen tosin siirtymään vasta kolmen viikon kuluttua, mutta kuitenkin. :)

Joskus tulevaisuudessa olisi hienoa otella itsekin... :rolleyes:

Kaveri otti tänään käsivarresta kiinni ja huudahti: "voi juma mikä haba". :D Ja voi juma jos näkisitte millanen onneton tirppa olen. Koomista.

Back
Ylös Bottom