Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Sain yli 2x kertaa enemmän palkkaa kuin luulin saavani !! Sain yllättävän paljon lomarahoja entisestä työpaikastani. Kyllä nyt hymyilyttää, sillä seuraavakin palkka 2 viikon päästä on iso :D

Kämppä siivottu ja viikonloppu alkaa :dance:

Edit. Niin ja nyt ne metallican liput tuli postissa, jeeeee :rock:

Sain odottamani kirjan postista. Kovakantisena! Ihana rakkauspakkaus. Inhoan pokkareita.

:dance2:

ps. kyllä, minulla on erikoinen suhde kirjoihin. ne on minun lapsia.

Pääsen kaverin käsittelyyn hiusten leikkuuseen, jibiiii :D sit yhessä ruuan laittoon ja istumaan iltaa, saa heittää aivot narikkaan, ahh! Muutenkin pitkästä aikaa nappiin mennyt viikko takana.:dance:

on ollut kivasti keikkaa, ja töissä on ollut mukava olla. Kouluhommiinkin tulee pieni väli vähäksi aikaa, ei tarvii kokoajan olla jotain palauttelemassa. Ens viikolla saan mahdollisesti jatkot pois ja pääsen kampaajalle ilmaiseksi :hyvä:

- Sain eka kertaa laitettua takkaan tulet niin ettei kämppä täyttynyt loppuhiiloksen aikaan savulla
- Eka kertaa tälle viikolle sain tehtyä syötävän makuista ruokaa
- Peilkuva näyttää vartalon suhteen hemmetin hyvältä (hämärä valalasitus, mutta ei haittaa)
-Nyt tekee mieli lähteä salille, ollutkin vähän pakkopullaa
- Illalla näkee pitkästä aikaa rakasta ystävää
- Vielä kaksi täyttä päivää vapaata
- Tili ei näytä ihan aneemiselta laskujen maksamisen jälkeen
- Lumi maassa valaisee maailmaa kummasti

Onhan noita pieniä ilahduttavia asioita kun vaan viitsii miettiä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Juoksu kulki tosi hyvin ja nyt vois melkee jo lisätä kilometrejä taas :dance: Yöks töihin ja oon cafeessa eli rauhallinen ilta tulossa ja alkuillasta kerkeen lukee jopa hetken... Huomenna viel naisdaymessuille kaverin kaa ja sit syömää :D Opinnäytetyötäki sain tänää tehtyy vähä eteenpäin :)

Maratonin jälkeen juoksu on tökkinyt mutta tänään hilpasin koiran kanssa 17km rauhalliseen tahtiin (1:45) ja kulki mainiosti! Loskaa maassa, lunta pyrytti ja kylmä oli mutta ei haitannut :)
Ja huomenna aamusta ehtii mukavasti salille kun ei tarvitse pelätä krapulaa!

Kylkiluuni ei ehkä olekaan murtunut, tai jos onkin niin ei kovin pahasti. Loistavaa, kova matsi ulkomaan kamaralla luvassa ensi viikolla eikä tarvitse jännittää, kestääkö keho. Toisaalta matsi voi kyllä olla niin kova, että tulee jotain uutta tälliä. Hohohoo.

Skippasin matematiikan tunnin nukkumalla pitkään ja nyt syön naminami-puuroa. :hyvä:

Löysin tänään sokeroimatonta glögiä kaupasta :dance: Onhan tosta ollut puhetta jo viime vuonna, mutta en silloin vielä ostanut sitä. Glögin kaveriksi mantelilastuja ja avot :kuola: Pikkujoulukausi on avattu!

Pitää koittaa löytää edes jotain positiivisia asioita, vaikka vitutusaste on aika korkea tän hetkisen flunssan (ja liikkumattomuuden) takia :rolleyes:

Löysin tänään sokeroimatonta glögiä kaupasta :dance: Onhan tosta ollut puhetta jo viime vuonna, mutta en silloin vielä ostanut sitä. Glögin kaveriksi mantelilastuja ja avot :kuola: Pikkujoulukausi on avattu!
[/SIZE]

Toi on niiiin hyvää! :kuola: viime vuonna meni oikeasti varmaan 3L viikossa ja sain varmaan jonkun makeutusaineyliannostuksen... Mutta minkäs sille mahtaa kun kamala glögihimo iskee :rolleyes:
Nyt ajattelin odotella ensi torstaihin asti ton glögin kanssa, kun olisi silloin tarkoitus pitää tyttöjen kanssa omat pikkujoulut :haart:

Pitää koittaa löytää edes jotain positiivisia asioita, vaikka vitutusaste on aika korkea tän hetkisen flunssan (ja liikkumattomuuden) takia :rolleyes:
OMG o.o! Onko sellaista? Olin jo aikeissa tuunata oman sokeroimattoman glögin täksi vuodeksi jostain funlightista ja maustaa sen piparkakkumausteella ja lämmittää ym. Täytyy testata kyllä tuota 'oikeata' versiota.

OMG o.o! Onko sellaista? Olin jo aikeissa tuunata oman sokeroimattoman glögin täksi vuodeksi jostain funlightista ja maustaa sen piparkakkumausteella ja lämmittää ym. Täytyy testata kyllä tuota 'oikeata' versiota.

Joo, valiolla on sokeroimatonta glögiä ;) Täällä s-marketissa sitä myydään ainakin kylmähyllyssä (kun monet muut glögit on lämpimässä) siellä missä on esim. brazil -tuoremehut jne. (:

Mä ehdin olla jo tosi huolissani mun viisumiasioiden järjestymisestä.. mutta nyt taas näyttää valoisammalta, ja ehkä mä sit kahdeksan viikon päästä olenkin ihan toisella puolella maapalloa.. sitä aikaa odotellessa - tulis jo lunta!! :)

Back
Ylös Bottom