Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ihana syksy! :haart: Ja ihania lohitortilloita masussa, treeni edessä, ja lohitortilloita vielä palautumiseen! :dance:

sain ihka ensimmäisen oman koneen, hp:n uuden miniläppärin.
Vaikuttaa erittäin käytettävältä, kevyeltä ja ihanalta! :dance:

Hyvä mieli aamusta alkaen :) ja syksyinen sää :)

Mä niin toivon kanssa että pystyisin nauttimaan syksystä, muttakun ei. Väkisinki näin syksystä tulee semmonen pieni masennus ku tulee kylmä ja kesä on ohi jaja. :( Ehkä se on sitte myös vähä asenteestaki kiinni.

Mä niin toivon kanssa että pystyisin nauttimaan syksystä, muttakun ei. Väkisinki näin syksystä tulee semmonen pieni masennus ku tulee kylmä ja kesä on ohi jaja. :( Ehkä se on sitte myös vähä asenteestaki kiinni.

Mäki vihaan pimeyttä ja kylmää, mut nautin siit aamun kirpeestä ilmasta ja illoista kynttilän valossa ;) sit ku ostin just uuden ihanan villatakin ja nyt viel tarkenee trikoopaidalla ja sillä ulkona :)

Toi on niin totta!! Aina vaan miettii et ku kesä on ohi jne... mut onneks tän kesän jälkeen ei oo vaikeeta asennoitua syksyyn, koska oli ehkä surkein kesä minkä muistan!!!

Mutta joo, nyt ilostuttaa monet asiat... kiva v-loppu tiedossa, salibandyn ja jalkapallon katsomisen merkeissä.. harjoitteluraportti valmiina.. illalla katsoon Kummeli... ja viikko enää Barcelonan reissuun :)

Melkein kk treenitauon jälkeen (sairastelua sun muuta) kävin tänään salilla, tuntui niiiiiiiiiin hyvältä! Voi elämä! Tauko ei ainakaan tän päivän perusteella oo kauheasti tehny tuhoja, tosin huomenna voi olla paikat aika rikki venyttelystä huolimatta. :D Tästä se taas lähtee. :dance2:

Olen kipeänä ja sitten hetken mielijohteesta ryhdyin etsimään kadoksissa ollutta Egotripin Vielä koittaa uusi aika -levyäni. Se löytyikin sitten jo toisesta kotelosta jonka avasin, ja voi järkytys, että tämä on hyvä älppy. Elämä on hienoa. :haart:

Olen oikea syksyfanaatikko joten :dance2:
Tekisi mieli pomppia ulkona koko ajan. Rakastan syksyn värejä, kirpeyttä, tulevaa talvea... Ja etenkin nyt kun tiedän, että en joudu viettämään talvea koulunpenkissä vaan töissä niin odotan sitä oikein kovastil.

Ja tänään hymyilytti kovasti hyvin onnistuneet treenit sekä äidin kääretorttu :haart:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Oon sairastellut hyvän tovin, mutta palautteluiden ja niin raastavan odotuksen jälkeen hikoilin tänään Spinning- tunnilla, ah! Huomenna odottaa selkä ja hauistreeni, IHANATA :D Tällä viikolla saan myös ikioman ruokaohjelman ammattilaisen suunnittelemana, jesh! Sekä ihanan kirpeä syksy.. Ja sisarusten lapset saa hyvälle mielelle.. Ja poikaystävä.. Ja ja kaikkea :)

Taaperoni rajaton riemu kun pääsi aamupaivällä ulkoleikkeihin muiden lasten kanssa. Kyllä pienen lapsen kikatus piristää päivää kummasti! Myös eilinen käsitreeni nostaa mielialaa.

Kokeilin tänään mavea ekaa kertaa ikinä ihan painojen kanssa (aiemmin testaillut lähinnä tekniikkaa tangolla) ja oma paino nousi varsin kepoisesti ja useammalla toistolla. Olin pienessä shokissa, koska muuten treenipainot esim. kyykyssä tai sjmv:ssä eivät ole olleet mitenkään erikoisia. Niitä tosin en ihan hirveästi ole vielä ehtinyt tehdä polvivaivojen poistumisen jälkeen.

Mutta jee! Pieniä onnistumisen fiiliksiä pitkästä aikaa. :)

Lähtö kohti Barcelonaa n. 4h päästä... toivottavasti aurinko hellisi nyt oikein kunnolla, sillä olen kyllä erittäin kovasti sen tarpeessa!

Tänään on vaan ollut niin mukava päivä, raikasta ulkoilmaa ja mukavia ihmisiä.

Nykyisin se taitaa muuten mennä niin, "hyvä keli" kriiteerin täyttymiseen riittää se, ettei sada vettä.
Eli tänään on hyvä kelikin, sekin vielä. :)

Pitkä ja reipas kävelylenkki koiran kanssa, ei olla viikkoon ehditty tehdä kiireetöntä reippailua joten tuli tarpeeseen molemmille.
Ja miekkonen on lomilla, saa nukkua sen lämpöisessä kainalossa eikä aamuisin tarvitse herätä kylmässä sängyssä :)
Ja enää viikkoa koulua! Nih!

Viime työyö oli iha loisto, hyvä myynti ja muutenki oli kiva olla töissä :D Aamulla heräs aurinkoisee ilmaa ja pirteenä... Sit vielä tänää leivon pullaa :)

Back
Ylös Bottom