Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
En kestä tätä onnea että saatiin se vuokrakämppä ja nyt mulla onkin hirveän vaikeata olla hehkuttamatta sitä kaikille. Ei vaa viittis viel jokaselle vastaantulevalle hehkuttaa ku ei ole sitä sopparia vielä tehty, argh! :D Maanantaihin pitäs viel jaksaa odottaa et asiat selkenis lisää!

Löysin viimein uuteen tatskaan idean ja ajatuksen sen taakse. meinhän siinä jo reilu vuosi ku viimeks on itteensä inkkiä hakkauttanut.. nyt vaan mietin kahden tekijän välillä.. menenkö sille joka teki edellisenkin vai sille jonka erikoisalaa on nimenomaan sellaiset tatuoinnit, jollaisen aion itse ottaa..hmm..

Loistava juoksulenkki vauhtileikittelyn muodossa, energiaa riitti ja ilmakin oli mitä kaunein.
Ja tällä tytöllä on enää 1 säälittävä koulupäivä jonka jälkeen vapaus koittaa :dance:

sain ranskan kokeesta huimat -8 vaikka luulin että saisin paaaaljon huonomman :hyvä:

huomenna aamulenkille ja katson jaksaako polvi koska se ei ole oireillut hetkeen aikaan yhtään, tänään treeneissä kun juostiin ei tuntunut kipua missään !

raikas syyssää antoi ihanaa pontta lenkkiin,
en muistakaan, koska viimeksi olen ollut kävelemässä!
10 km meni hujahtaen!

Ja illalla vielä spinningit päälle :hyper:

sain kutsun pelkokertoimen koekuvauksiin x) jippajee! argentiina, thäältä tullaan!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
sain kutsun pelkokertoimen koekuvauksiin x) jippajee! argentiina, thäältä tullaan!

wtf :wtf: vähän siistiä jos nähdään sut telkkarissa!!!! ja mimmi pääsee argentiinaan tv-ohjelman piikkiin! :P vedä sit kans hyvin ;)

Irtisanoin itseni :hyvä:

Hammas paikattiin eilen ja tänään söin jo varsin mallikkaasti sämpylää. Mukavaa, kun voi taas pureskella ruokansa eikä kaikki ja koko ajan koske.

:eek: Vautsi, mahtavaa! Toivottavasti sua pääsee sitten bongailemaan teeveestä.

Minulla oli tänään viimeinen koulupäivä lukiossa. Kerrassaan loistavaa. Nyt vaan pitäisi töitä saada :D Kennelissä saa kyllä tehdä vaikka 24/7 hommia perse ruvella mutta ei siitä paljon tilin saldo nouse.

Ja tänään löysin kivan nettikaupan mistä ostin koiralle vähän turhuuksia, mm. uskomattoman hianon (ja kalliin) nahkapannan, hammasharjan, hammastahnaa.. Huomenna menen hakemaan sille uudet hienot valjaat :)

Eilen illalla palauduin takaisin Suomeen Puolasta. Oli paras matka ikinä! 5 päivän ratsastusvaellus upeissa maisemissa ja takaisin Suomeen lennolla vietin puolet matkasta sisältäen laskeutumisen lentokoneen ohjaamossa (tuttu kapteeni), oli aikas hienoa :)

Tänään oli ihan kiva päivä sateesta huolimatta. Koulussa koe meni hyvin, olin kaverin luona kahvilla, kävin salilla ja kotona söin hyvin :)
Kaikki ylimääräinen draama näyttää nyt olevan takanapäin, tästä lähtien keskityn pelkästään itseeni ja teen asioita, jotka tekee mut onnelliseksi :haart:

Upea aamutreeni :). Kirpeä ilma, ihana auringonpaiste eikä niitä inhottavia sadepilviä missään. Juoksu sujui niiiiin kepeästi niiden eilisten jäätelö-pähkinäsuklaa-tankkausmättöjen ansiosta :D. Heh. Ei usein ole omissa jaloissa sellaista energiaa puskea mäkiä ylös, yli tunninkaan kestävät juoksupyrähdykset ei ole enää pahoja kun kunto on selvästi kohentunut. Ja on ihana treenata hyvällä mielellä! Tyttö kasvaa mutta niin kasvaa kuntokin.

Latest posts

Back
Ylös Bottom