Oijjj, tänään on ollut ihana päivä. Aamulenkki tuntui suorastaan ihanalta ja treeni on alkanut kulkea niin mainiosti kun kroppa saa tarpeeksi bensaa. Kyllä tämä tyttö jaksaa suihkia kun joku antaa virtaa! Ja se ihana olotila urheilun jälkeen. Se on niin täydellinen, sellainen, ihanan rento ja sopivasti uupunut. Kun pääsee kotiin niin olo on kuin Saaban kuningattarella~ Minä nautin tästä, aivan eri lailla kuin silloin kun kituutin jollain kaalisoppadieetillä. Hyi, ei sitä enää koskaan.
Hieman flunssainen olo tekee lihakset jäykiksi joten olisi kai hyvä muistaa myös lepo. Olen liikkunut terveydentilaani nähden niin antaumuksella että paikat menee rikki :(. Reisilihakset alkoi temppuilla, varsinkin jos ei lämmittele ennen lenkkiä. Toivottavasti ei mikään osteoporoosi iske.
Pääsin myös eroon typeristä tussu-lattajalka-tennareistani, joilla ennen tarvoin pitkin turuja ja toreja niin että varvas törrötti jo niistä ulkona, olivat niin kuluneet. Pyysinkin kauniisti isältä apua ja hän lupautui kustantamaan minulle jotkin oikeasti laadukkaat juoksukengät :haart:! Isällä on kyllä kengistä kokemusta, sillä hän on harrastanut kestävyysjuoksua SM ja EM tasolla jo 20 vuotta, ikäluokkansa paras edelleen. Ja juokseehan se vieläkin joka ikinen päivä sen 20km, satoi tai paistoi, siitä huolimatta että olisi kipeä tai missä tahansa.
Nämä kengät ovat kuin kallein aarteeni nyt, sillä yleensä pihi ja säästäväinen isä-ukko meni sitten ostamaan oikein kalliit ja hienot tossut miulle, "muista että näitä on vain rajoitettu erä, jos jätät ne johonkin yleiseen suihkutilaan ym. niin varmana varastetaan heti"- se varoitti, mutta silti... :itku:~ Aww. Olen niin kiitollinen. Ja samalla motivoitunut, nyt tekee todella mieli panostaa tähän urheiluun. Palata takaisin siihen mitä tein vielä nelisen vuotta sitten. :lol2: