Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kävin työhaastattelussa, en saanut hakemaani paikkaa joulukuun kolmen viikon Thaimaa-reissun takia, mutta muita töitä löytyisi. Muutaman kuukauden päästä ilmottelevat, saanko tammikuussa alotella siellä. Muut haastattelut on sujunut myös hyvin, mutta tää ois the juttu.
Päivä päivältä näköjään paremmat mahdollisuudet päästä tästä paskafirmasta veks :)

Viikko rentouttavaa "kesälomaa" takana. Olen löytänyt hyvän kuntosalin uudelta asuinpaikkakunnaltani, punttitreeni alkaa kulkemaan päivä päivältä paremmin kuin aluksi (nykyisen kuntosalini laitteet ovat täysin erilaisia kuin kotipaikkakunnallani, ja aluksi treenini oli aikamoista "hakemista" ennestään tuntemattomien -laitteiden takia). Tänään uuteen työpaikkaan iloisin mielin! Illalla sitten thai boxing -treeneihin. :) :haart:

Tänään oli ihanin aamu pitkään aikaan!!! Kävelin koiran kanssa aikaisessa aamu-usvassa ja aurinko pilkisteli puiden takaa... se oli jotenkin mystistä. Ilma oli ihanan kirpeä ja raikas, mä rakastan syksyä :) :haart:

Tiedote 2.9. täällä: http://www.skvl.net/ !!!!

Jipii! Jes! Kiitos ryssät kun ryssitte! :haart: :hyvä::dance2::dance2::dance2::dance2::dance2::rock::rock::rock::kippis1::D

Meillä on tällä hetkellä vain yksi auto ja työmatkaa on 20km/suunta eikä julkisia ole (maalla asumisen riemut :evil: ). No eihän tämä sinänsä ole mikään ongelma, mutta minulla ja miehelläni on täysin poikkeavat työajat. Sain työnantajaltani luvan tehdä erilaista työaikaa (aloitan aiemmin aamulla ja lähden aiemmin kuin ennen). Ihan loistavaa! Ilta on edes hetken pitempi, jää treeneille ja muille jutuille enemmän aikaa ja työajat käyvät yhteen ilman että jompikumpi joutuu odottelemaan tolkuttoman kauan :dance: Kiitos vain työnantajalle joustamisesta! :hyvä:

Tänä aamuna on monta asiaa, jotka ilostuttaa:
-kävin pyöräilemässä aamulenkin (40min) tuolla erittäin happirikkaassa ilmassa, nyt on aivan loistava fiilis!
-enää 3päivää ja sitten pääsen muuttamaan
-poikaystävällä intissä tj enää 29, minkä jälkeen saadaan aloittaa yhteinen elämä:haart:
-syksy on tulossa kovaa vauhtia, ihanaa kun saa kaivaa kynttilät esille
-lomaa jäljellä vielä puolitoista viikkoa, puoli viikkoa vasta takana

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jännitin taas kuukausittaista verikoetta jossa tarkastetaan epilepsialääkkeiden vaikututus veriarvoihin (leukkarit ym. jotka sain sekaisin paastoillani ;P). Ja ai että oli mahtavan taitava rouva pistämässä kun kerrankin tuo kammottava tilanne ei edes tuntunut suonessa :eek:! Ennen jokainen hoitsu oli saanut oikein ronkkimalla ronkkia ja kaivaa ties millä neuloilla tämän tytön molempia käsiä jotta saataisi tarpeeksi verta, kun suonet on niin säälittävän ohuet. Tänään lähdin hyvin mielin pyöräilemään sairaalasta kun oli vaan kerrankin yksi käsi paketissa enkä ollut pyörtymässä (huimaa aina piston jälkeen yleensä :rolleyes:). Sanoinkin sille hoitajalle että "sä oot kyllä paras!"

Toivottavasti veriarvot on taas nousseet.

on ollut tässä vähän sellaista että ei ole huvittanut tehdä mitään, mutta eilen alkoi sellainen että tekisi mieli liikkua todella paljon melkein koko ajan. en tiedä yhtään mistä se tuli mutta hyvä kun tuli :D nyt on paljon kivempi käydä salilla ja nyrkkeilemässä kun on hyvällä mielellä matkassa :)

ja polvi on parantunut, nyt pääsen lenkille !!!!!! :dance: ihanaa

Käytiin reippailemassa koiran kanssa tunnin lenkki ja sen jälkeen sekoiltiin: minä konttasin lattialla ja "saalistin" hurttaani kun tämä juoksee karkuun ja piiloutuu sohvatyynyihin. Sitten vaihdettiin osia. :hyper: Oli ihan hemmetin hauskaa olla typerä. On tuo vaan paras kumppani ikinä (no miekkonen asia erikseen) :haart:

Lisäplussia:
- On viikonloppu
- Olen terve
- Huomenna juoksemaan puolikas erääseen pieneen tapahtumaan
- Sunnuntaina alkaa ainut jumppa missä minä yksinäinen susi tykkään käydä
- SYKSY

Aamutreeni meni hyvin, puuro maistui ihanalta, illalla sijaistan uutta ja kivaa tuntia! :)

Töitä tänään vielä nelisen tuntia, sitten kotiin syömään ja suihkuun. Matkalaukku autoon ja nokka kohti Helsinkiä. Huomenna lentokoneseen ja lämpimään :dance2:

Vietän viimeisen lomaviikon "hää"matkalla Sisiliassa. Odotan niin paljon kaikkia herkkuja ja mukavaa yhdessä oloa miehen ja kaveripariskunnan kanssa!

Mun motivaatio salin suhteen on taas parempi, viime viikko meni jotenkin hampaita kiristellen läpi. Sit oon iloinen siitä, että saatiin eilen keskuteltua kumppanin kanssa yksi vaikea asia läpi ja päätiin yhteisymmärrykseen - nyt on helpompi olo :)

Vaikka juuri kirjoitin tämän palstan vastakohdalle niin jokaisessa päivässä on myös niitä hyviä puolia.
Tänä aamuna ilostutti hirveän paljon pienen (1vuotta) koiran suuri ilo kun se tajusi emäntänsä olevan hereillä. Häntä heilui niin että koko koira heilui... :D

Jes jes jes!

Uusin salikortin ja tänään alkaa bodypump!!! Ootan niin innolla! Ja motivaatio 100 liikkumiseen ku mieltä ei enää paina turhanpäiväset ihmissuhdekiemurat jotka saa aina pikkutytön pään ihan sekasi... ei tarvi jauhaa, miettiä, ahistua ja olla ihastunu ja ottaa toinen huomioon ja BLA BLA BLA enää! Mii souuuu häpi! :dance: Mie saan olla mie ja ite ja yksin ja oih ja voih :rock:

Vaikka ehkä vähän haikea olo, mutta silti onnellinen.

Back
Ylös Bottom