Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Rahka maistuu ensimmäistä kertaa ikinä tosi hyvältä ja vieläpä ihan vaan sellaisenaan (tai no vähän rypsäriä lisäsin). Aiemmin olen joutunut välillä suunnilleen nenästä kiinni pitäen väkisin tuota rahkaa ahtamaan kaikista mahdollisista maustamisyrityksistä huolimatta. Olen siis kovasti ihmetellyt näitä kaikkia rahkahehkutuksia. Vissiin tää viime aikojen hieman "vapaampi" syöminen on saanut kropan janoamaan kaikkea kevyttä ja terveellistä joten rahkakin alkaa maistua. :D

Ostin kolmannen aivan ihqun merkkilaukun...:D kävin samalla kuolaamassa Vuittonin liikkeessä laukkuja...semmoisen aion vielä hankkia:kuola:

:rock: hiiohei! paukku sit -10kg rikki tässä mun läskinkadotusprojektissani :). :hyper:. Ja nälkä kasvaa syödessä... tuulta päin vaan ja kohti seuraavaa tavoitetta. Kiva tuntea ittensä vähemmän jokinorsuks :D, vaik hävitettävää ois vaik millämitalla viä.

Ostin aivan uskomattoman hianon taidejulkkarin joka sopii huoneeseeni kuin nyrkki silmään :) Maksoi paljon mutta oli ehdottomasti sen arvoinen.

Ja lisäilostus - enää vajaa 2vk maratoniin!

kotiuduin eilen viikon lomalta rakkaani kanssa, oli aivan huippua!:haart: Nyt vielä viikko lomaa jäljellä ja tänään ensimmäinen päivä loma (ja muiden) kilojen kadottelua, huippu fiilis!:D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aloitan uudelleen rakkaan vanhan harrastuksen eli ratsastuksen. Paikka syksyn tunneilta varattu. Harmi vaan ettei sitä voi liikunnaksi laskea. Vielä kun sais itseä niskasta kiinni ja aloittais opiskelut.

Aloitan uudelleen rakkaan vanhan harrastuksen eli ratsastuksen. Paikka syksyn tunneilta varattu. Harmi vaan ettei sitä voi liikunnaksi laskea. Vielä kun sais itseä niskasta kiinni ja aloittais opiskelut.

Siis miksi ratsastusta ei voi laskea liikunnaksi? En ymmärrä. Jos ratsastaa tarkkaan, muutakin kuin käyntiä ja varsinkin vähänkin vaativammilla hevosilla niin kyllä se ihan kunnon liikunnasta käy.

Täällä kanssa yksi joka ei ymmärrä miten ratsastus ei muka ole urheilua..:confused: Herää kysymys että mitä sen tallin tunneilla oikein tehdään?

Siskoni on ihan sippi tuntien jälkeen, mutta ei mulla tunnu missään. Nilkat vähän aristaa kun pitkästä aikaa niille outo asento. Mua huvitti suuresti kun jossain painonvartioiden pisteissä saa liikunta pisteitä tyyliin "käyntiä 30 min"...

Toki saattaa hiki virrata väärillä vaatteilla vaan niinhän se virtaa kävelylläkin jos on toppavaatteet päällä kesällä.

Piti muistella taaksepäin ja en mä nuorempana tuntenut mitenkään liikunnaksi parin tunnin vaativia estevalmennuksiakaan. Toki nyt saa jonkun verran enemmän tehdä töitä istunnan kanssa van eihän siinä tarvi kuin olla kun löytää oikean asennon. Ja tuon tallin hevoset on helpompia kuin millä olen aiemmin ratsastanut. Eivät ole niin puutuneita ja oikeilla avuilla toimivat herkästi, tosin niin kunnolla koulutettu hevonen tekee muutenkin hyvällä (en välttämättä puhu itsestäni) ratsastajalla. Jonkin verran sain tehdä nuoren hevosen kanssa töitä kun on vinoutta yms. korjattavaa, mutta eihän sitäkään voimalla voi poistaa vaan oikeilla avuilla.

Saatan toki perua puheeni, mutta tältä ainakin nyt ja ennen on tuntunut.

Back
Ylös Bottom