Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
päivän tauon jälkeen ruokaa ^^ velliä ja jugua!

ihme kyllä, vaikka eilen olikin niin p*skamainen olo, niin nyt on jo paaljon parempi :) kai olen oikein opein hoitanut flunssaani, kun tuntuu että tää olis jo menemässä ohi? vaikka onkin jyllänyt vasta 3 päivää. yleensä se flunssa jyllää mulla vähintään viikon.

tai sitten ehkä parannuin kun innostuin niin paljon siitä, että poikaystäväni vähän lupaili ostaa minulle 18v synttärilahjaksi Guessin rannekellon, josta olen haaveillut ! :dance2:

Olen näköjään hyvin iloinen ihminen :D

Tänään ilostuttaa sieniretki hevosen kanssa, saaliina useampi litra kanttarelleja *nam*

Ja sain myös kirjoitettua työhakemuksen ja päivitettyä ansioluettelon! Vihdoinkin! :)

Ja nyt lähden vielä hyvillä mielin salille treenaamaan.

Hyvä päivä :)

Tänään ilostuttaa sieniretki hevosen kanssa, saaliina useampi litra kanttarelleja *nam*

:kade:
Uijui!! Mun pitää kans hankkii toi sykemittari ridausta varten... :rolleyes:

Ilostuttaa että meni ajotunti hyvin. Meidän iskä opettaa ni on ollu vähän vääntöä ja huutoa puolin ja toisin.
Melkein joka ajotunti molemmilla hermot iha kireellä :D Mutta tänään iskä vihdoin myönsi että olen jo passeli kuski!
Ehkä mä sen kortin vielä saan. :hyper:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miun harrastuskavereista lähimmät on aevan ihania ukkeleita :haart: Onneks viel on yhet kisat, ni saapi höpötellä niitten kanssa.

Tänään pääse vihdoin mökille koko vkolopuks ja saa vähäks aikaa unohtaa työt, eilen surkeesti menneen treenin ja tän sinkkuuden :curs: Miksköhän se on nyt pyöriny mielessäni:rolleyes:

Eka työviikko on takana oman alan hommissa valmistumisen jälkeen! Oon ihan fiiliksissä hommasta, vaikka oon tulossa kipeäksi ja viikon yöunet ovat olleet 5 tunnin luokkaa joka yö! :D

ei voi ihminen olla näin onnellinen työajasta ma-pe 8-16 :D mut joooooo, oon mä!!!!! mahtavaa! 10 vuotta tehny vähintään kahta vuorotyötä yhtä aikaa niin tää on niiiin luksusta:D mun elämä on nyt hyvin.

ei voi ihminen olla näin onnellinen työajasta ma-pe 8-16 :D mut joooooo, oon mä!!!!! mahtavaa! 10 vuotta tehny vähintään kahta vuorotyötä yhtä aikaa niin tää on niiiin luksusta:D mun elämä on nyt hyvin.

Mie ymmärrän vallan hyvin. Vuorotyöstä jos joskus eroon pääsen niin takas siihen en palaa. Valitettavasti vielä sitä on edessä.

Back
Ylös Bottom