Punttimimmien virallinen "Mikä tänään ilostuttaa?" -thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tuittu
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Mahtava sää ja rento päivä. Elämä aloillaan ja ihanaa :) Ero 6 vuoden suhteesta takana, 2kk sitten, ja oli juuri se mitä piti tehdäkin :) Kuulostaa julmalta, mutta joskus pitää uskaltaa tehdä päätöksiä

Alkuviikosta lenkkipaidan hihat teki tiukkaa ja nyt housuissa semmonen kutina että pohkeetkin olis kasvanu :dance:

Tein tänään mukavan aamulenkin aurinkoisessa säässä. Mikä olisikaan parempi tapa aloittaa kauan odotettu vapaapäivä!:haart:

Ilostuttaa huomata, että nyt kun on saanu painoa puotettua, niin miulta löytyy jotkut vatsapalan tapaiset ihrakerroksen alta :)

Ja kuva on ilmeisestikin avatarissa?!? :hyper: Ihana masu sulla!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mä löysin pienen pienen selkärangan palan ja laitoin sen paikoilleen. Päivä meni huonoilla syömisillä ja töistä lähtiessä oli hirveä nälkä. Ajelin kohti grilliä mielessäni tuplaporilainen makkaraperunoilla ja mausteeksi kebab ranskalaisilla-annos. No, onneksi oli jonossa pari läskiä ennen mua ja pari seuraavaa tulijaa oli kans +20kg ylipainoisia. Hyvin helposti muutin tilaukseni salaatiksi ja piffiksi, ilman majoneeseja yms. Mielikuvaharjoittelusta on siis hyötyä.

Ilostuttaa huomata, että nyt kun on saanu painoa puotettua, niin miulta löytyy jotkut vatsapalan tapaiset ihrakerroksen alta :)

Vautsi, anninu! Hyvältä näyttää. ;)

Pääsisinpä itsekin tuollaiseen kuntoon! Mutta ei auta itkut markkinoilla, lisää treeniä vaan kehiin. :)

Mies. Ja elämä. :haart:

kävin eilen rullaluistelemassa kaverin luistimilla, kyllä oli ihanat. vieläkin oon ihan fiiliksissä ja ihan saletisti käyn ostaa itellekki rullikset :)

Lomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomalomaloma! :dance: Enää 6 tuntia alkuun

"uskaltauduin" tänään pitkästä aikaa sovituskoppiin :D ja vaikka rasvaa on vielä vaikka kuinka paljon, niin ilostuin etten näytä enää ihan kauhealta tankilta ;)
Mut tää on tän päivän ilon aihe...huomenna mielipide on taas aevan toinen :)

Back
Ylös Bottom