Punttimimmien pituudet?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pampams
  • Aloitettu Aloitettu

GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%
Minikokoinen sitä itesekin olen. :D pituus hurjat 156cm. Koot 34-36 Harvemmin haittaa, ainut ongelma on juuri nuo vaateostokset. Liian pitkien punttien lyhentäminen arkea ja ns. salilla käyvän ongelmat. Mihin housuihin mahtuu takamus niin ettei vyötärölle jää valtavasti löysää tilaa?

Lyhyet miehet on aina olleet makuuni..:rolleyes:

Näitä lueskelin tossa aamulla niin päätinpä käydä mittaamassa itteni.. 180 oli pituutta! Taidan mäkin skipata noi korkkarit! :D Muutenki jo laho pää niin ei sitä kannata tuulenhalkojana käyttää! :lol2:

176cm löytyy täältä.
Nuorempana tuli häpeiltyä pituutta, mutta nykyään siitä osaa olla ylpeä..=)
Tosin jos ois lyhyempi vois käyttää ihania korkkareita.Voisihan niitä toki nytkin..Itestähän se on kiinni..=)

163cm elikkäs aikasta lyhkänen tapaus täällä. Nuorempana tuli käytettyä aika paljon korkeita korkoja mut nykyään tulee kyl tallusteltuu ihan lättäpohjasilla kengillä...tietty sit ku lähtee viihteelle ni sit laitetaa kunnon korkkarit ;)

157cm. Kenkiä on kiva ostella mut housuja, etenkään istuvia farkkuja ei meinaa löytyä millään! Käytin teini-iässä paksupohjaisia kenkiä mut nyt on kyllä tullut tallisteltua lättäpohjilla jo muutaman vuoden. Kovettumat on silti vielä muistoina jalkapohjissa...

160cm. Oon ollut ihan tyytyväinen pituuteeni. Korkeiden korkojen kanssa en oikeen oo koskaan tullut kunnolla sinuiksi. Housujen oston kanssa myös aina noi liian pitkät lahkeet haittaavat, mutta helpompi niitä on lyhentää kuin pidentää...

158cm, muistaakseni. Voi olla muutaman millin yli tai ehkä alle... Heitän kyl usein herjaa tästä mahtavasta mitastani, mut oon oikeestaa hyvinkin tyytyväinen: näytänpähän, hitto vieköön, leveemmältä:D

Minä oon kans vähän lyhyen puoleinen, 162cm taitaa olla tuo pituus... Mutta onneksi kaikki luulee mua pidemmäksi ku käytän aina korkkareita, paitsi noh urheillessa mennään ihan lenkkiksissä tms. matalammissa kengissä...
Kerrankin oltiin yhellä porukalla istumassa iltaa ja pojat rupesivat arvaileen mun ja yhen toisen tytön pituuksia. Kaikki arvas että minä oisin pidempi, vaikka loppujen lopuksi ilmeni että tämä toinen tyttö olikin pidempi pari senttiä... :D

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
166, eli aika standardisuomalaisnainen taidan olla. Kaikki kyllä aina luulee mua lyhyemmäksi kuin olenkaan, en kyllä ymmärrä miksi.

176 cm + käytän yleensä vähintään 10 cm korkoja.

On mukavaa olla suht pitkä - esim. näkee kauas esteettömästi (konsertit, festarit ym) ja ruuhkaratikassa saa olla "yksin korkeuksissa", kun lyhyemmät tuskailevat sumpussa alempana:lol2: vitsi vitsi.

Toisaalta on harmillista, että monet miehet jäävät lyhyemmiksi.

176 cm + käytän yleensä vähintään 10 cm korkoja.

On mukavaa olla suht pitkä - esim. näkee kauas esteettömästi (konsertit, festarit ym) ja ruuhkaratikassa saa olla "yksin korkeuksissa", kun lyhyemmät tuskailevat sumpussa alempana:lol2: vitsi vitsi.

Toisaalta on harmillista, että monet miehet jäävät lyhyemmiksi.

Se on kyllä harmillista..
Täytyypä ottaa teikäläisestä mallia ja alkaa rohkeasti käyttää korollisia kenkiä.Mä oon aina tosiaan kammonnut niitä sen takia että on muutenkin niin pitkä.:rock:

166, eli aika standardisuomalaisnainen taidan olla. Kaikki kyllä aina luulee mua lyhyemmäksi kuin olenkaan, en kyllä ymmärrä miksi.

No siksi tietty, kun olet valinnut tuollaisen nickin :lol2: .

Ja minulla pituutta on 168 cm, ellen sitten ole vanhuuttani lyhentynyt. Mitta taitaa nimittäin olla lukioajoilta...:rolleyes:

Kun mun pituutta kysytään, ja sanon olevani 156cm...yleisin kommentti on "oho, ai niin lyhyt?!"...näytän kai pidemmältä kuin oon. lyhyydessä on omat hyvät puolensa.

Mulla on pituutta sellaset 161,5 cm, eikä muutama lisäsentti olis kyllä pahitteeksi... Esimerkiksi sopivan pituisia housuja ei löydy ikinä mistään! Taidan olla kyllä myös normaalia lyhytjalkaisempi...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom